האומנים הזניחו והתעללו ב- 2 קטינים. עו"ס קרן ברגר הוציאה את הילדים לאבחון במרכז חירום בית שבתי לוי – עוה"ד יוסי נקר וורדה ברכה שטיינברג המייצגים את האב: הילדים עברו הסתה באומנה

האומנים הזניחו והתעללו ב- 2 קטינים. עו"ס קרן ברגר הוציאה את הילדים לאבחון במרכז חירום בית שבתי לוי – עוה"ד יוסי נקר וורדה ברכה שטיינברג המייצגים את האב: הילדים עברו הסתה באומנה
האבא אורי אהרון
Spread the love

האומנים שאמורים היו לשמש לילדים הקטנים בני 5 ו- 6 אומנים, התעללו והיכו. בנו של אורי אהרון חטף אגרוף מעל העין, לאחר שהפיל בטעות מזון על הרצפה, והבת הקטנה הוזהרה לא לבכות, אחרת ישאירו אותה מחוץ לבית במדרגות בחושך. המשקפיים של הבן אבדו בבית הספר אך האומנים סירבו לרכוש משקפיים חדשים לילד, כדי "לחנך אותו לא לאבד דברים". תלונות חוזרות ונשנות של אורי אהרון על האומנים, העלו חרס.

בעקבות הפרסומים אצלנו ודיווחיו השוטפים של העיתונאי מוטי לייבל, המלווה את אורי אהרון, החליטו רשויות הרווחה בקרית ביאליק ביום חמישי 3/12/15, להוציא את הילדים למרכז חירום בית שבתי לוי, לצורך אבחונים לתקופה של שלושה חודשים, כשבסופה צפויים הילדים לעבור למשמורת האב.

אורי אהרון מסר, כי פקידת הסעד קרן ברגר, מערימה עליו קשיים, קבעה לו לראות את ילדיו ביום ראשון בשעה 11:00 בבוקר, בחיפה, כשהוא באמצע יום עבודה בטבריה. אורי ביקש לשנות את שעת הפגישה לשעה 17:00 וסורב ללא נימוק או הסבר כלשהו.

שיא שפלותה של עו"ס קרן ברגר בטיעון לפיו "ניתוק האב מילדיו ייטיב עם הילדים באופן יחסי בהשוואה לאי-ניתוק". אין שקר מובהק מזה. דימויים העצמי של הילדים לאב אשר תויג כ"בלתי ראוי לתוארו כאב" נמצא בתהום תחתיות. הרי הילדים מודעים לעובדה לפיה ביולוגית, מחצית הקוד הגנטי שבהם, בילדים, מקורו באביהם. מכאן שהליקוי המיוחס לאבא, אמור לזרום בעורקיהם של הילדים. בנוסף מאחר ואימם של הילדים בחרה לא להיות בקשר עם ילדיה, עבור הילדים לגדול ללא דמות אב או בצילה של דמות אב מושחרת, גורם נזקים לנפשם ולגיבוש אישיותם של הילדים הקשורים בנימי נפשם לאביהם.

אורי אהרון ובתואורי אהרון ובנו

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.