דאבל עושים שכונה לעו"ס שלי קייט בן אליעזר ארזי מנהלת מרכז חירום ויצ"ו הדסים והפסיכיאטר הפסיכי מאיר לאופר ספק הסמים הפסיכיאטריים לילדים בכלא ויצ"ו הדסים

Spread the love

העיתונאי מוטי לייבל מוביל פרויקט עושים שכונה לעו"ס שלי קייט בן אליעזר ארזי, מנהלת מרכז חירום ויצ"ו הדסים, המתגוררת ברחו' יעקב שבתאי 31, שכונת צהלה צפון ת"א.

העיתונאי לייבל: ערב טוב לכולם. אנחנו במוצ"ש. לכל שבת יש מוצאי שבת של העו"סיות. אנחנו נמצאים עכשיו בצפון תל-אביב, שכונת צהלה, שכונת המשתלה, הבניינים מפוארים, משהו מטורף. פה גרה עו"ס שלי קייט בן אליעזר ארזי. זה השם של מנהלת מרכז חירום ויצ"ו הדסים, שמתנהלת בביזיון כלפי הורים.

היא מבקשת מהפסיכיאטר הפסיכי מאיר לאופר, מרשמים לילדים שיהיו רגועים. היא לא מחזירה ילדים להורים כנקמה, ולא משום סיבה אחרת, ולכן הגענו.

"ערב טוב לדיירי הרחוב. באנו לספר לכם על עובדת סוציאלית שנמצאת פה, באחד הבניינים אצלכם. בבניין מספר 31 גרה מישהי עובדת סוציאלית של משרד הרווחה, קוראים לה שלי קייט בן אליעזר ארזי, בת למשפ' ארזי. שלי קייט בן-אליעזר ארזי, היא מנהלת כלא שנקרא ויצ"ו הדסים.

שלי קייט בן-אליעזר ארזי, מבקשת מפסיכיאטר שנקרא מאיר לאופר, לדחוף סמים פסיכיאטריים לילדים קטנים. ויצ"ו הדסים, זה בית כלא לילדים. היא מבקשת מפסיכיאטרים לסמם ילדים קטנים. היא לוקחת מרשמים ודוחפת סמים פסיכיאטריים קשים מאוד לילדים קטנים מאוד.
הילדים האלה, נדפק להם השכל, שוכבים אצלה (מרכז חירום) באחד החדרים שנראים כמו כלא. הם שוכבים שם במיטה קרה, בלי אבא, בלי אמא, בלי חיבוק חם, בלי לילה טוב.

מה עושה שלי קייט בן-אליעזר ארזי? היא מתנקמת באבא שנלחם לקבל את הילדים שלו בחזרה.
רק שתדעו, ילדים אצלה במוסד מסכנים, שוכבים ומקבלים סמים פסיכיאטריים ומה לא, הכל בשביל סחר בילדים.

שלי קייט בן-אליעזר ארזי, סוחרת בילדים! נמצאים אצלה הרבה מאוד ילדים קטנים במוסד, והילדים האלה בוכים בלילה: "אבא", "אמא", אבל את שלי זה לא מעניין. היא רוצה שהמוסד שלה יהיה מלא בילדים קטנים, בשביל שהמוסד שהיא עובדת בשבילו ויצ"ו ירוויח כסף: 17,000 ש"ח בחודש, מקבלים ויצ"ו הדסים על כל ילד שנמצא שם, ברור שהם לא ישחררו אותם כל כך מהר את הילדים המסכנים ששוכבים שם במיטות בלילה.

הם מקבלים בונוס ממשרד הרווחה של עוד 4,000 ש"ח בחודש, אם הם הצליחו לתייג את הילד כפסיכיאטרי, ולכן שלי בן אליעזר מבקשת ממאיר לאופר, הפסיכיאטר שעובד איתה, לאשפז ילדים בני 5, 6 ו- 7 שנים בבתי חולים פסיכיאטריים.

בפעם האחרונה שאנחנו יודעים, שלי בן אליעזר, ניסתה לאשפז ילד קטן בגהה, אנחנו הוצאנו אותו משם ברגע האחרון.

אז תדעו מי השכנה שלכם, תרחיקו ממנה את הילדים שלכם, כי הילדים שלכם יגמרו בדיוק כמו הילדים של אבי".

העיתונאי מוטי לייבל. דאבל דייט לפרויקט עושים שכונה
העיתונאי מוטי לייבל. דאבל דייט לפרויקט עושים שכונה

מוטי לייבל מוביל פרויקט עושים שכונה לספקי הסמים. הפסיכיאטר הפסיכי מאיר לאופר מהרצליה נותן מרשמים למנהלת מרכז חירום ויצ"ו הדסים, לילדים שהוא מעולם לא ראה והוא לא מכיר.

העיתונאי מוטי לייבל: גשם, לא גשם, לכל שבת יש מוצאי שבת, כבר אמרנו את זה. אז משלי קייט בן אליעזר-ארזי, באנו עכשיו למאיר לאופר. השבוע הוא הודה בפני אבא, שהוא לא רושם את המרשמים על דעת עצמו, הוא לא עושה דיאגנוזה, אלא הוא עושה מה ששלי בן אליעזר ארזי, אומרת לו לעשות. זאת אומרת, אם היא אומרת לו 'תרשום לי מרשם לילד הזה', הוא רושם לה מרשם. הוא מקבל הרבה מאוד כסף. הוא גם אמר לאבא שהוא רוצה שיתנצל בשביל שהוא ילחץ לו את היד, בגלל שאני ונחמה עשינו לו בפעם שעברה. אז לא רק שאנחנו לא מתנצלים מאיר לאופר, באנו לעשות לך עוד יותר לא נעים.

"ערב טוב למאיר לאופר וערב טוב לדיירי הרחוב. השכן שלכם, פסיכיאטר שנותן סמים קשים לילדים קטנים.

מאיר לאופר, אנחנו שמענו השבוע שאתה הודית בפני אבא, שאתה לא אחראי על הסמים הפסיכיאטריים שאתה רושם, אלא שאתה רושם אותם כי מבקשים ממך בויצ"ו הדסים. שמענו שנעלבת מהשכונה בפעם שעברה, אז באנו לעשות לך עוד אחת שתיעלב עוד יותר. אמן תקבל כל מחלה אפשרית רק בגלל הסמים הפסיכיאטריים שאתה נותן לכל הילדים המסכנים שבמוסדות. כמה ילדים אישפזת בבתי חולים פסיכיאטריים בשנה האחרונה, או מאז שאתה נמצא בעבודה שלך?

השכן שלכם הודה השבוע שהוא מסמם ילדים קטנים רק כי מבקשים ממנו. אתה לא פסיכיאטר, אתה רוצח ילדים. מתאים לך לעבוד בטרבלינקה לא במדינת ישראל".

נחמה דר: מאיר לאופר פסיכי-אטר, אני רוצה להבין, אתה למדת רפואה בשביל מה? בשביל שעובדת סוציאלית תגיד לך תרשום ואתה תנפיק מרשם? ככה זה עובד? חשבת לרגע שהילדים האלה לא זקוקים לתרופות? אתה אפילו לא רואה אותם! אתה לא טורח לראות מי עומד מאחורי המרשם שעליו אתה מנפק את התרופות. אתה לא מסתכל מי זה הילד הזה, מי ההורים מאחוריו. אתה לא חושב שאתה נסחף?

לורי שם טוב: אתה מוזמן להזמין משטרה מאיר לאופר, ספק סמים לילדים. איך אתה לא מתבייש? מה עובר עליך כשאתה נותן סמים פסיכיאטריים לילדים? כמה כסף אתה עושה מסחר בילדים? תתבייש לך מסמם ילדים חסרי ישע, שהם לא צריכים את הכדורים האלה.

מה עשית לדניאלה הרשאג? לקחת לה את הילד ואמרת שראית אותו, כשמעולם לא פגשת אותו. הוצאת חוות דעת שקרית בלי לראות את האמא. איך אתה לא מתבייש?

נחמה דר: פסיכי-אטר, אתה יודע מה מצבו של דייגו? אתה רוצה שאני אספר לך? בזכות הדוח הכוזב שהוצאת עליו, הוא נמצא במוסד שבו מכים אותו. אתה מודע לזה? איכפת לך, או שאתה צריך עוד לבנה לבניין המפואר שלך? כסף!

לא איכפת לך את מי אתה קובר בדרך. העיקר שתקבל עוד צ'ק ועוד צ'ק, על שקר, על כזב, על זה שאתה מתעלל בילדים, בגלל שיש לך תואר. תואר לחתום בלי לבדוק, בלי לראות בכלל למה. 'העובדת הסוציאלית אמרה לי, אז חתמתי, אני לא אשם, זו העובדת הסוציאלית, למה אתם מאשימים אותי?'. אתה חתום על זה. תפסיק לחתום על סמים פסיכיאטרים לילדים שלנו.

זהבית: אני אשתו של אבי שפגשת השבוע בויצ"ו הדסים. באיזה זכות אתה נותן כדורים פסיכיאטרים? באיזה הסמכה? באיזה זכות אתה לא בודק את הנעשה לילדים שלי? תחזיר לי אותם. בהתחלה המלצת על האבא. אתה ראית את האמא מול העיניים שלך, לא הסכמת בכלל. אמרת שהילדים האלה צריכים לחזור לאבא. מה קרה התהפכת? בשביל צ'קים? בשביל כסף לבית המסריח שלך. שכל שקל שאתה מכניס לבית שלך שילך לך לתרופות.

שלט שער הכניסה של הפסיכיאטר הפסיכי מאיר לאופר. ספק מרשמי סמים פסיכיאטרים לילדים מבלי שהוא רואה אותם או מכיר אותם
שלט שער הכניסה של הפסיכיאטר הפסיכי מאיר לאופר. ספק מרשמי סמים פסיכיאטרים לילדים מבלי שהוא רואה אותם או מכיר אותם

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.