איל כהן אב אומנה מהישוב מכבים-רעות, עובד תעשיה אוירית – חדר לתכתובות בין אם ביולוגית לבתה והעביר את התכתובות החסויות לשופטת נוער גלית מור ויגוצקי ובנוסף חשף את ילדת האומנה בשמה בסרטון ופוסטים בניגוד לסעיף 24 לחוק הנוער

Spread the love

התנהגות מזעזעת של איל כהן, המשמש אב אומנה, כלפי ילדה תחת חסותו. איל כהן מהישוב מכבים-רעות, הוא חלק מתעשיית הסחר בילדים של משרד הרווחה. הוא קיבל ילדת אומנה שנחטפה מאימה, ממוצא רוסי.

איל כהן הוא עובד תעשיה אוירית, ובמסגרת עבודתו הוא כל הזמן טס להודו. כשהוא נמצא בארץ, הוא חודר לתכתובות פייסבוק, מייל, וואצאפ של ילדת האומנה, מעתיק אותם, ומעביר אותם לשופטת הנוער גלית מור ויגוצקי. בעניין שלפנינו, לא רק שהוא חדר להודעות של הילדה והפר את פרטיותה, הוא שינה לילדה את הסיסמא, ומונע ממנה כל קשר עם אמא שלה. הוא חסם את הילדה גם מתקשורת עם חברותיה.

הילדה סופגת השפלות מאיל כהן: "אמא שלך זונה רוסיה, את תהיי בדיוק כמו אמא שלך". רוב הזמן איל כהן נמצא בכלל בחו"ל, כך שברור שהוא לא יכול לשמש אומן לילדה, וכל מה שמעניין אותו זה ההכנסות הכספיות שהוא מקבל ממשרד הרווחה, תחת הטייטל "אומנה".

בניגוד לחוק סעיף 24 לחוק הנוער, האוסר לפרסם שמה ותמונתה של הקטינה שהוצאה על ידי שירותי הרווחה ממשמורת אימה, איל כהן, חשף את הקטינה ואת שמה, כולל את התקופה שהיא נמצאת אצלו באומנה, וגם הפיץ סרטון. בסרטון המבוים, ניתן לראות כיצד הוא אוחז בקטינה בתוקפנות.

[wpvideo FB0fHwd9]

מעניין אלו סנקציות נקטה השופטת גלית מור ויגוצקי כנגד איל כהן שחושב שמותר לו לפרסם קטינה בניגוד לחוק, אך המאבק של אמא שלה לקבל את בתה בחזרה, הוא אסור.

להלן הפוסט שהפיץ איל כהן:

איל כהן פוסט הפר את פרטיותה של ילדת האומנה, חשף את שמה וסרטון שלה בניגוד לסעיף 24 לחוק הנוער
איל כהן פוסט הפר את פרטיותה של ילדת האומנה, חשף את שמה וסרטון שלה בניגוד לסעיף 24 לחוק הנוער

הפייסבוק של איל כהן:

איל כהןאיל כהן1

איל כהן וילדת האומנה
איל כהן וילדת האומנה

https://www.facebook.com/eyal.cohen.1656

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.