נחטפו ילדיה של נטלי אשוואל, מחולון, השופטת טובה פרי מגנה על חוטפת הילדים עו"ס נעמה אוזן: הוציאה צוו סתימת פיות לאמא ולעוה"ד – תשובת הגולשים: "שמים ז' על טובה פרי"

Spread the love

הכול התחיל מפוסט שהעלתה עורכת דין המצילה נפשות ממלתעות הרווחה:

בעקבות הפוסט נערך תחקיר ועלו הממצאים הבאים:

לאמא נטלי אשוואל מחולון נחטפו 3 ילדים על ידי עובדת סוציאלית לסדרי דין נעמה אוזן בסנגי, שהיא בשנות העשרים, אמא צעירה עם תינוקת בעצמה.

אנחנו לא מקנאים בתינוק/ת שנולדה לה, יש לו/ה אמא שלא מבינה מהו רגש אימהי.

עו"ס נעמה אוזן בסנגי מסתובבת לה וחוטפת ילדים ברחבי העיר חולון ולא מצליחה להבין שפרידה היא דבר קשה – התנהלותה חסרת הרגש מול המשפחה והתאכזרותה אל הסבתא של הילדים מעוררת תהיות וספקות לגבי הבנתה מהי הורות בכלל ומסוגלותה ההורית עומדת על הפרק.  

הצעיר מבין הילדים שנחטפו על ידי נעמה אוזן ושגילו אינו עולה על 3 שנים חווה אונס על ידי אדם לפני זמן לא רב, אבל את נעמה אוזן זה לא מטריד ולא מעניין, היא חושבת שיש לנתק אותו באכזריות מאימו ושאר המשפחה הקרובה ולגרום לו לצלקות נפשיות עמוקות יותר ממה שכבר יש לו, ואף הפרידה בינו לבין אחיו הגדול אשר שימש לשניהם עמוד תווך.

עו"ס נעמה אוזן בסנגי הפרידה בין האחים את הבכור שלחה למעון חירום והקטנים למשפחת אומנה.

הסבתא מתחננת לראות את נכדיה, הדודה נמצאה כשירה לשמש כאומנה אך נעמה אוזן מסרבת לעת עתה.

נעמה אוזן מונעת ביקור מהבן הבכור שמבקש שסבתא שתבוא לבקר אותו. לטענתה הסבתא התנהגה "לא נכון" בסמוך להוצאת הקטינים ועכשיו היא מעבירה אותה סדנת חינוך ותהליך ענישה. עו"סית בשנות העשרים רוצה לחנך אשה מקסימה ומסורה שיכולה להיות יותר מבוגרת מאמא שלה.

איפה מנהלת הרווחה בחולון איריס צור שמרשה לעו"סית להתעלל באנשים ולמנוע מעורכי דין להגיע ולשוחח איתה באומרה "זיוה החליטה שאני איש הקשר והכל יעבור רק דרכי".

הפייסבוק של אוזן – https://www.facebook.com/naama.uzan.5

כותבת נטלי אשוואל:

"שלום לכולם זאת אני, נטלי,  האמא הילדים שלי.  למרות שאני מגדלת אותם בקושי רב והאבא לא עוזר בכלום הם ילדים מאושרים ולא חסר להם דבר גם לא חום ואהבה.  עו"ס  נעמה אוזן חסרת רגש והמון רוע לב חטפה לי אותם מהבית הזמינה משטרה ואמבולנס ולמחרת שלחה לי אחים מאברבנל רצתה לאשפז אותי בכפייה.  שהשם ישלם לך [נעמה אוזן] על מה שעשית לי, ובטח לעוד הורים בחורה רעה. כמה זמן אני כבר לא נוגעת ומטפלת בהם זה גומר אותי.  אבל לך יבוא צער גדול יותר משלי ה' משלם מידה כנגד מידה".

ואז פתאום קרה משהו מפתיע. עורכת הדין של נטלי אשוואל העלתה את הפוסט הזה, וניכר שהפוסט השפיע, כי השופטת טובה פרי חייבה את עורכת הדין להסיר אותו. פרי לא הבינה שהדלתיים הסגורות שלה, עבר זמנם.

והפוסט של עו"ד ורדה שטיינברג עם בקשתה להסרת הפוסט הניב את התשובה הלא סקנדינבית הבאה:  "אנו שמים זין על השופטת העבריינית טובה פרי".

salome

One thought on “נחטפו ילדיה של נטלי אשוואל, מחולון, השופטת טובה פרי מגנה על חוטפת הילדים עו"ס נעמה אוזן: הוציאה צוו סתימת פיות לאמא ולעוה"ד – תשובת הגולשים: "שמים ז' על טובה פרי"

  1. כל הכבוד לכותבי הבלוג החשוב הזה… אני מחבקת אתכם… אתם מביאים סקירה אמיצה של המציאות השטנית שבה חיים רבבות משפחות חלשות בישראל… הנרדפים ומאוימים על ידי עובדים/ות סוציאליים זונות העושים תפקידם כלי רצח לחיסול המשפחות אלה, כדי לסחור בילדיהם ולהפכם בוגרים חולי נפש כדי שישמשו צרכנים של הסמים הפסיכיאטריים כל ימי חייהם, וחייהם ישמשו פס ייצור לריפוד תעשיית המוות שהתפשטה במדינת ישראל החולה… הבלוג הזה כתוב באומץ רב, ביושרה רבה, וכותביו ראויים לכל שבח…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.