מזל חורי עוד אמא ש- 5 ילדיה נחטפו ע"י הרווחה: נלחמה בבן זוגה שישלם מזונות ל- 5 ילדים והרווחה לקחה לה את החמישייה לפנימיית "אמונה" ולאומנה ב"אור שלום"

Spread the love

האמהות בישראל הבינו: לשבת בשקט ולצפות ששופטת הנוער תחזיר לך את הילדים, זה לא יקרה.

לשבת בשקט ולצפות שהסיוע המשפטי ייתן לך עורכי דין שיילחמו להחזיר לך את הילדים, זה לא יקרה.

לשבת בשקט ולצפות שהלב של פקידת הסעד ישתנה והיא תחזיר את הילדים, גם זה לא יקרה.

אין ברירה. חייבים לפרוץ את מעטה הסודיות, הדלתיים הסגורות של בית המשפט לנוער.

במקרה הזה, האמא מזל חורי רצתה להוציא מזונות מבן זוגה לשעבר. מי שיעץ לה שהמלחמה נגד הבן זוג להוציא ממנו מזונות תועיל לה, כנראה שטעה. המלחמה הזאת באה למזל חורי כמו בומרנג. כיום היא לא מקבלת מזונות, כי הרווחה לקחה לה את הילדים. מכיוון שהיא נלחמה בבן זוגה, כיום הוא המפתח להחזיר את הילדים מהרווחה, אבל זה לא יקרה, כי בן הזוג מעדיף שהילדים יהיו בפנימייה ולא אצלה, כי אחרת ימיטו עליו חורבן והוצאות לפועל על מזונות שאינו יכול לשלם. בל נשכח שהרווחה לא מוכנה לשמוע על משמורת אצל האבא. אם האמא נכנסת למלחמות עם האבא על מזונות או ניכור הורי, מוציאים לה את הילדים. זהו מילכוד כפול מכל הכיוונים.

זה מה שקורה כשנשים מאזינות לעובדות סוציאליות שמתסיסות אותן להילחם נגד האבא שישלם מזונות שאינו יכול לעמוד בהם. כאן מדובר ב 5 ילדים. המזונות אמורים להיות בסביבות 10,000 ש"ח לחודש. ארגונים פמיניסטיים כמו "אמונה" תנועת הנשים הדתיות מכניסות בנשים פנטזיות שמגיע להן מזונות מהבעל, גם אם מעולם לא הייתה לו משכורת שמצדיקה 1,500 ש"ח לילד פלוס 50% מדור. "אמונה" מחכה בשקט בפינה. הבעל קורס, האישה קורסת, והילדים מגיעים למיטות ששמורות להם מראש בפנימיות של אמונה אצל ליאורה מינקה.

אחרי שהילדים חיממו את המיטות במרכזי החירום של אמונה (17,000 ש"ח לחודש) הילדים מועברים לעמותת אור שלום, כדי למצוא אומנה, וזאת כדי שגם הם יוכלו להתפרנס. אור שלום – ותגיד שלום לילד! הילד של מזל חורי נמצא באומנה של סוחרי הילדים "אור שלום".

הילד של מזל מקבל שם ריטלין לא בגלל שמזל הסכימה אלא בכוח, דרך צו בית משפט. משפחת האומנה של אור שלום עשו מהילד שפן נסיונות ונתנו לו רספירדל נגד חרדות. תרופה שהם רצו לתת אבל מזל לא הסכימה אז הם ניסו אותה על הילד בטענה שהם "התבלבלו". התבלבלתם? וואלה? בכדורים שלא מגיעים באותה האריזה? נחשו איפה הילד סיים? בבית חולים כמובן. אבל למזל הודיעו רק בבוקר.כי באומנה דואגים לקשר טוב בין הילד להוריו הביולוגים. אור שלום – ותגידו שלום לילד.

https://www.facebook.com/100007012518031/videos/1662186344025100/?pnref=story

כותבת האמא מזל חורי:

"חברים יקרים לפני שלוש שנים ב- 2012 חטפו לי חמישה ילדים. שלוש בנות לפנימייה ושני בנים לאמונה. כל שנה השופט ופקידות הסעד מבטיחים לילדים רק השנה הזאת. בדיון האחרון השופטת קבעה כי צריך למצוא הסדרים בקהילה. אבל הרווחה לא עשתה כלום רק שלחה תצהיר להמשיך כרגיל זאת אומרת לא להחזיר את הילדים הביתה. כל פעם משקרים להם מחדש. וכל פעם טוענים שהם צריכים להמשיך להיות מחוץ לבית.  

 

כמובן שהאקס שלי חותם להם על כך כי אז הוא לא משלם מזונות. זאת אומרת הוא והרווחה מרוויחים על סבלם שלי ושל ילדיי.

 

 

הילדים שבאמונה מקבלים סמים כדי שיהיה לאם האומנת קל ומה קל יותר מזומבים. שבוע שעבר היא נתנה לו כדור אחר והילד הגיע לבית חולים למרות שאריזות הכדורים שונות.

 

 

אם זה היה קורה אצלי הייתי במשטרה בחקירות. למרות שאצלי זה לא היה קורה כי אני נגד לסמם ילדים והם עשו זאת בצוו שופט. והכל תחת התרוץ טובת הילד. אבל שמדובר במשפחת אומנה משלהם, אין משטרות אין חקירות, והילדים אצלם".  

 

 

"הרווחה ביטלה שלוש פעמים וועדה שהיתה צריכה להיות לגביי שנה הבאה וקבעה אותה רק חודש אחרי תחילת שנת הלימודים כדי ששוב ישימו את הילדים במסגרות שלהם ואז יגידו אי אפשר תחילת שנה שנה הבאה. ככה ממשיכים להחזיק ילדים בשבי ללא ישום החלטת שופט".

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.