עו"ס רונית יצחקי מלשכת רווחה פתח תקווה רוצה לשלוח את שירה סלם בת ה-5.5 לאימוץ ולנתק אותה מאחותה בת-אל בת 7 שנים המתגוררת עם אימה. האמא פונה לציבור: "עזרו לי להחזיר את שירה הבייתה. אני טובה לגדל את הילדה הגדולה אני גם טובה לגדל את בתי הקטנה"

עו"ס רונית יצחקי מלשכת רווחה פתח תקווה רוצה לשלוח את שירה סלם בת ה-5.5 לאימוץ ולנתק אותה מאחותה בת-אל בת 7 שנים המתגוררת עם אימה. האמא פונה לציבור: "עזרו לי להחזיר את שירה הבייתה. אני טובה לגדל את הילדה הגדולה אני גם טובה לגדל את בתי הקטנה"
עו"ד דוד ברהום מהסנגוריה הכפיש אדם שהוא רוצח ויצא עם 20,000 ש"ח
Spread the love

משרד הרווחה רואה ילדים כסחורה לאימוץ. אין לו שום בעיה להפריד בין אחיות, לנתק קשר דם, זה מה שהולך לקרות לשירה סלם בת ה- 5.5 שנים. משרד הרווחה חטף את שירה כשהייתה בת חודשיים ושלח אותה לאומנה, עקב הליך גירושין מר שניהלה האם. להורים בת נוספת, בת-אל, הגדולה משירה בשנה וחצי. היא נותרה במשמורת האמא.

מדוע משרד הרווחה מתעקש לגרום נזקים לשירה, במקום להחזיר את הילדה לאמא שלה הטובה והאוהבת ולאחותה שגדלה בבית עם אימה? התשובה היא: משרד הרווחה סוחר בילדים לאימוץ ומשתמש בבית המשפט כחותמת גומי שלו.

לאחרונה נאמר לרויטל סלם, כי ביתה שירה נשלחת לאימוץ סגור וכי עליה להיפרד מהבת. במשך 5 שנים מנהלת האם את מאבק חייה להשיב את הבת שלה בחזרה הבייתה, שנלקחה ממנה שלא כדין, ומאמציה אינם נושאים פרי. האמא יוצגה עד עכשיו על ידי עורכת דין מהסיוע המשפטי, שגרמה לה נזקים חמורים ביותר, העלימה ממנה את החומר המשפטי, כשהיא אומרת לאם שמדובר ב"חומר חסוי", ולמעשה הכשירה את השרץ לשלוח את הבת הקטנה לאימוץ סגור.

עד כה, האמא רויטל סלם, נאבקה בשקט כשהיא מתביישת לחשוף בפני הציבור כי היא מגדלת רק ילדה אחת, את הבת הבכורה ואילו את הקטנה משרד הרווחה חטף לאומנה. בצערה הרב של האם, כשהתבשרה בבשורת האיוב, פנתה  בבקשה לעזרה: "עזרו לי להחזיר את הבת שלי שירה. אין לי חיים בלעדיה. היא כל עולמי. אחותה הגדולה תתפרק לגמרי אם היא תדע שהיא לא תראה יותר את שירה".

התפיסה בציבור "סתם לא לוקחים ילדים, ואם לקחו את הילדה, אז כנראה שזה נעשה לאחר בדיקה וחקירה", אלא שמדובר בסחר בילדים, ומשרד הרווחה לוקח ילדים בהתאם להיצע וביקוש בשוק הילדים. בית המשפט דוגל בהתערבות מסיבית של המדינה בחיי המשפחה, וכל זאת באמצעות שוטרי חרש מטעם המדינה הנקראים עובדים סוציאליים שהמשימה המוטלת עליהם למשטר את האזרחים בחיי המשפחה שלהם, ומי שלא עומדת בנורמות, אחת דינה: הילדים יילקחו ממנה למרכזי חינוך מחדש: אומנה, אימוץ, מרכזי חירום פנימיות, ומה לא. די מזכיר את צפון קוריאה.

עו"ס רונית יצחקי התנפלה על האם, מיד כשידעה שהאם נמצאת בהליך גירושין מהאב, ממנו ספגה אלימות. הכי קל לקחת מאמא אחרי לידה את התינוקת שלה בטענה שהיא לא ראויה, אבל אם רויטל לא הייתה ראויה לגדל את שירה הקטנה, מדוע היא כן ראויה לגדל את בת-אל, שגדולה ממנה בשנה וחצי? על כך אין תשובה במשרד הרווחה. הם החליטו שאחת תגדל עם אמא שלה והשנייה נחרץ גורלה להוצאה חוץ ביתית.

משרד הרווחה הוא סוחר ילדים, או יותר נכון אורנה הירשפלד עו"ס ארצית לאימוץ ילדים.

מדוע עו"ס רונית יצחקי, מענישה את שירה הקטנה והיא מנתקת אותה מאחותה הגדולה ומאמא שלה? מניין האטימות הזו? מדוע לשים את הילדה אצל אנשים זרים? במה יותר טובים מאמצים מהאמא הביולוגית, אותה אוהבת שירה בכל לבה ומאודה, והאמא מעולם לא פגעה או הזיקה לביתה, ויש ביניהן קשר גנטי חם ואוהב? משרד הרווחה אוהב להתהדר בסלוגן עם הפנים לקהילה, אולם בפועל הוא פועל במהופך. מוציא ילדים מההורים שלהם, משמיץ אותם בתסקירים שקריים ומסולפים וגורם לנזקים בלתי הפיכים במשפחה. במקום לסייע למשפחה הם גורמים חורבן וכמו במקרה הזה, כשהילדה יודעת שיש לה אחות ואימא מהן היא הולכת להיקרע עד הגיעה לגיל 18 שנים.

האומנים המתעתדים לאמץ את שירה יודעים בדיוק מי האמא רויטל סלם שנלחמת להחזיר את בתה החטופה אליה.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.