עו"ס אתי דור דוברובינסקי חולירע שלא ברא השטן מלשכת רווחה רמת גן תפרה תיק לאמא מגבעתיים כדי לחטוף ממנה את בתה – ת"פ 17807-12-14 מדינת ישראל נ' אלינור פרץ

Spread the love

אתי דור דוברובינסקי עו"ס נבלה לחוק הנוער, חטפה ילדה מאימא חד הורית בגבעתיים, נגדה כתבה תסקירים שקריים ומכפישים, כשהיא כותבת על בתה שהיא מוזנחת ולא לבושה בבגדים מתאימים. במקום לסייע לאמא ולביתה בכסף ובגדים, היא חטפה את הבת של האם בצו חירום ודאגה שיעצרו את האם, כשבמקביל הגישה נגדה תלונה כוזבת במשטרה על שהאמא צעקה עליה והיא חשה מאויימת.

אותנו מפתיע כיצד עו"ס אתי דוברובינסקי, שטיפלה במשפחה של אלינור פרץ, לא התפטרה מהטיפול בתיק לאחר שחטפה את ביתה והגישה נגדה במקביל תלונה כוזבת במשטרה. אם היא חשה מאויימת מהאם, מדוע לא התפטרה מהתיק עד עתה? זה רק מוכיח כמה שקרנית פקידת הסעד חוטפת הילדים הזו.

אתי דור דוברובינסקי מתיימרת לקבוע שיש לה כלים מקצועיים לזהות קטינה במצוקה וקטינה בסיכון. כאשר נחשף השקר שלה, היא דאגה לקבוע פגישה עם האם בלשכת רווחה ברמת גן ובמקביל הגישה נגד האם תלונה כוזבת במשטרה כשהיא מעלילה על האם עלילות שווא.

במקרה שלפנינו אתי דור בהמה השוקלת כ- 130 ק"ג פלוס או יותר, ואילו האם, היא בחורה עדינה בת 34 שנים השוקלת 48 ק"ג. נראה לכם היגיוני שאמא צעירה ועדינה הנזקקת לשירותי הרווחה, תתקוף את הבהמה הגסה אתי דור שגורלה של הילדה תלוי בידיה? התשובה ברורה. לא. אתי דור חכמה על אמא חלשה ונטפלה אליה כדי להרוס את חייה, מה שצלח בידה בסופו של דבר. האמא נמלטת כעת, לאחר שהבינה שאין לה סיכויים לצאת מהמשפט כשידה על העליונה, ואילו אתי דור ניתקה את הילדה מאימא שלה לצמיתות.

במקום לנסות לעזור לאמא ולבתה, אתי דור נתנה לאמא את הפתרון היחידי שהרווחה נותנת לאימהות חד הוריות: לקחת את הילדה למוסד סגור ולהעליל נגד האמא שהיא אלימה ומסוכנת. הציבור כבר לא אוכל את הלוקשים הללו, מה גם שאתי דור ידועה כמושחתת שמקבלת שוחד, ושעבדה בעבודה מקבילה ביחד עם ירדנה נילמן, כשהיא מוציאה ילדים מלשכת רווחה גבעתיים ושולחת אותם לאפוטרופוסות של ירדנה נילמן חברתה העבריינית המורשעת.

אתי דור דוברובינסקי היא עו"ס זקנה רווקה שהביאה את הבת שלה מבנק הזרע, כי אף אחד לא רצה לזיין את הכוס הדלוח שלה. את הבת שלה שי דוברובינסקי, היא מזניחה, והילדה שלה נצפתה חוצה כבישים סואנים בדרך השלום באור אדום כשהיא ממלמלת לעצמה הברות בלתי ברורות וכששיערות ראשה מלאות כינים וכל המראה הסמרטוטי של הילדה זועק הזנחה. אז אותה עו"ס בהמה מפוטמת שהיא עצמה מוזנחת היא זו שקובעת מי תגדל את הילדים שלה ומי לא? שהבהמה המפוטמת תטפל בעצמה קודם, ואחר כך תטיף לאימהות אחרות איך לגדל את הילדים שלהן.

אתי דור דוברובינסקי ידועה בתפירת תיקים נגד אימהות מוחלשות. בעיר גבעתיים העיפו אותה קיבינימאט לאחר שהתגלתה כלא אמינה, קונספירטיבית ושקרנית אולטימטיבית, ואילו בעיר רמת גן, שם כל פקידות הסעד זהות לה, היא מצאה את מקומה הטבעי, והיא חוטפת ילדים באין מפריע. הנבלה הסדיסטית הזו לא מפסיקה להזיק לאימהות וילדיהן ולמלא את מוסדות הטינופת בילדים חטופים.

אנו מאחלים לאתי דור דוברובינסקי שהבת שלה תגיע לאחד מהמוסדות הפסיכיאטריים אליהם היא חוטפת ילדים, וזה יקרה בקרוב מאוד. האיחולים שלנו תמיד מתגשמים. עכשיו לנבלה תהיה סיבה להגיש תלונה כוזבת נוספת למשטרה על שאיחלו לבת שלה להגיע לאשפוז פסיכיאטרי.

כתב האישום השקרי הוגש ע"י המתחנגל צוריאל שגב, הידוע כרב שגל שקרן ורמאי בדיוק מאותו החומר ממנו קורצה הטינופת אתי דור. אנו מאחלים לו איחולים לבביים שתצמח לו פטריה על הזין ושהוא ידביק את אתי דור חברתו הבהמה שצריך סכין מצ'טה להגיע לחור הפעור לרווחה שלה.

כתב אישום נגד אלינור פרץ על תלונה שהגישה אתי דור, קובץ pdf

כתב אישום נגד אלינור פרץ על תלונה שהגישה אתי דור
כתב אישום נגד אלינור פרץ על תלונה שהגישה אתי דור

Document-page-002 Document-page-003(2) Document-page-004

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.