אזהרת עו"ס מסוכנת לציבור לילך וולדבאום זריהן: שלחה אבא שנתפס מגדל 3 שתילי מריחואנה למעון נעול לגמילה התמכרויות – מ"ת 35983-05-14

אזהרת עו"ס מסוכנת לציבור לילך וולדבאום זריהן: שלחה אבא שנתפס מגדל 3 שתילי מריחואנה למעון נעול לגמילה התמכרויות – מ"ת 35983-05-14
Spread the love

למערכת הגיעה עוד תלונה על עו"ס לילך וולדבאום זריהן, קצינת מבחן למבוגרים ועו"ס בכירה למעצרים. עו"ס זו ממררת את חייהם של אנשים שנעצרים על תיקי מריחואנה פשוטים לשימוש עצמי, צינגלה פה צינגלה שם, והיא מתעלקת להם על החיים, מנפחת סיפורי הבלהות, כותבת תסקירים מופרכים שהעצור מסוכן בגלל ג'וינט וחצי, מקשקשת בלי הרף כמה שהעצור מסוכן, וכמה שחייבים לשלב אותו במסגרת טיפולית נעולה למתמכרים לסמים, בליווי תיאורים מזוויעים וכתיבה בומבסטית על ה"צורך במסגרת טיפולית", אשר הנזק שלה גדול יותר מהתועלת המפוקפקת.

הנה למשל אדם נשוי, אב לתינוקת הלוקה בתסמונת טורט בשילוב עם OCD והפרעות קשב, גידל בביתו שלושה שתילים של מריחואנה. ביג דיל. ראו  מ"ת 35983-05-14. המשטרה השתמשה בו כמודיע משטרתי בכפייה, ועקב הלחצים הרבים שתפקידו זה גרם לו, שכן נאלץ להפליל אנשים ולהיות חשוף לנקמות, נאלץ להירגע באמצעות הצמחים שגידל. המשטרה הגישה נגדו כתב אישום והוא הופנה למסגרת טיפולית ע"י עו"ס קצינת מבחן לילך וולדבאום זריהן. כפי הנראה המשטרה אילצה אותו להלשין על חברים שגם כן מעשנים ג'וינטים. זה מה שקורה למי שמשתף פעולה עם המשטרה ומלשין על החברים שלו.  גומלים לו בנעילה במעון להתמכרויות.

במקום להבין שהאדם פשוט זקוק להרגיע את העצבים הרופפים עקב עבודתו כסוכן משטרה, ולנפק לו מריחואנה רפואית, העו"ס הכינה תוכנית טיפול גרנדיוזית הכולל מסגרת טיפולית סגורה במעון לטיפולי התמכרויות, לרבות אבחונים ומעקב פרטני ע"י עו"ס מומחה להתמכרויות, עו"ס עמיר פירני.

כל זה לווה במילים בומבסטיות על הצורך לאיין את ה"מסוכנות" הגדולה עקב מציאת 3 שתילים של מריחואנה בביתו. שימו לב 3 שתילים. לא 3 עציצים! האבא טען שהוא איננו יכול להיכנס למעון לנגמלי התמכרות ממריחואנה, כי אשתו איננה יכולה לגדל את התינוק הקטן לבד, והיא זקוקה לו, גם בגידול התינוק וגם להביא פת לחם הבייתה.

שני העו"סים לילך וולדמן זריהן ועמיר פירני לא נרגעו, וכתבו תסקיר עוד יותר גועלי על האיש, שהתנגדותו להינעל במעון נעול להתמכרויות מעידה על אי יכולת לקחת אחריות, בריחה מאחריות, וסכנה חמורה עוד יותר שהוא יתגלגל לעולם הפשע, כאשר עולם הפשע שעליו אנו מדברים הוא גידול 3 שתילי  מריחואנה.

לאיזה עולם הגענו? המדינה בונה מעונות לנפגעי התמכרויות בעלויות של עשרות מיליוני שקלים.  כל מעון עולה כ- 50 מיליון ש"ח. מפריטים את המעונות האלה לעמותות, ואז צדים בני אדם כדי לאכלס את המעונות האלה.

ח"כ אלי אלאלוף בעצמו הוא אחד מבעלי העמותות הבכירים בתחום.

מי שמשרת את בעלי העמותות האלה, אלה העו"סים הכותבים לשופטים תסקירי מבחן ובונים תטכניות טיפול פרטניות.  תופסים אנשים על שטויות, מלבישים עליהם סיפרי בלהות, וכופים עליהם להכנס למעונות הגמילה הנעולים וכל זה בגלל 3 שתילי מריחואנה? מתי צייד האדם לאכלוס מעונות יפסק? אחר כך העו"ס טוענות שהן עושות עבודת קודש.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.