מי מייצג את רותם אלבז עשור פקידת סעד פושטת רגל? עו"ד אשרף ברבארה פושט רגל בעצמו – פש"ר 8271-10-12 עו"ד אשרף ברבארה נ' כונס נכסים רשמי מחוז חיפה – עורך דין ופק"ס מתבזים בפומבי

Spread the love

רותם אלבז פקידת סעד שפיזרה צ'קים ללא כיסוי ועובדת מהצד בכל מיני עיסוקים עם השוק האפור, שכרה את שירותיו של עו"ד אשרף ברבארה מנהריה שיכריז עליה כפושטת רגל. עתה מתברר, שעו"ד אשרף ברבארה הכריז על עצמו פושט רגל, לאחר שצבר חובות ל- 16 נושים בסך כחצי מיליון ש"ח.  כנגד עו"ד אשרף ברבארה נפתחו 16 תיקי הוצל"פ שונים.

אלא מאי? אותו עו"ד אשרף ברבארה, הוא פושט רגל, שהונה אין ספור נושים, חברת ביטוח, מערכת בתי המשפט, עיריית נהריה, חברות שונות, ואת החברים שלו: טישמן דורון, רביבו אלבז, הראל חברה לביטוח בע"מ, נסייר שפיק, חזן דוד, סלע אריה, וקים אליאס, דמרי אילן, שלגי הגליל בע"מ, בן נעים אבי, פחימה דוד, עמיר אברהם, קרן דפנה, בן לולו אשר, עיריית נהריה, המרכז לגביית קנסות ואגרות. סכום החובות שלו עולה על 500,000 ש"ח. כן חצי מיליון ש"ח חובות! כפושט רגל עליו לקבל אישור מהמנהל המיוחד שהוא עצמו מינה אותו והכנ"ר על מנת להגיש תביעות, שכן אם יפסיד בתביעה, הוא עלול לחטוף הוצאות, וזה יגדיל את מצבת החובות שלו בפשיטת הרגל.

עקב היציאה לקרב של עו"ד אשרף ברבארה, נחשף הציבור למעלליו, ההונאות, הולכת השולל, החגיגות על חשבון החברים, והעסקים הצדדיים אליו נכנס,  חברה לניכוי צ'קים בשוק האפור – שלגי הגליל בע"מ. כל הצ'קים ללא כיסוי שפיזר בלי הכרה פורסמו בציבור, שכן כל החומר הזה פתוח וגלוי לכל בתיק פשיטת הרגל פש"ר 8271-10-12.

אילו עו"ד אשרף ברבארה לא היה מטומטם, היה יושב בשקט, לא תובע בשם פקידת הסעד את מי שלא צריך לתבוע ואף אחד לא היה יודע על ההונאות והשקרים, או שהוא בכלל בפשיטת רגל. מהלך כל כך מטופש מזמן לא נראה בקהילת עוה"ד. לא ברור מהיכן זחיחות הדעת לגשת לבית המשפט, בעודך פושט רגל, נוכל שהונה אין ספור נושים ואת מערכת בתי המשפט עצמה, ולמשוך את האש לכיוונך?

כאן בפוסט זה תוכלו לראות את הבקשה שהכריז עו"ד אשרף ברבארה למנות את חברו איהאב סעדי כמנהל מיוחד זמני בתיק הפש"ר. רק חסד עשתה השופטת בטינה טאובר עם העו"ד שלא הורתה להעביר את התיק שלו לביקורת ובדיקת ועדת האתיקה של לשכת עוה"ד.

אשרף ברבארה עו"ד – הצעת הסדר נושים לפי סעיף 19 א' לפקודת פשיטת הרגל – העברת הצעה לנושיו של עו"ד אשרף וקיום אסיפה בעניין – הבקשה עם שמות 16 הנושים, קובץ pdf

פש"ר 8271-10-12 אשרף ברבארה ת.ז. 025821208 פסק דין, קובץ pdf

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.