כך תופרים תלונות שווא במשרד הרווחה: עו"ס יוספה גולן תפרה תיק של הטרדה מינית הומואית לעו"ס גדי חדד קצין מבחן לבדואים על הצעה למין לעו"ס מוחמד ג'יהאד אגבארייה – סע"ש 12618-08-14 עו"ס גדי חדד נגד יוסי סילמן מנכ"ל משרד הרווחה ואח'

כך תופרים תלונות שווא במשרד הרווחה: עו"ס יוספה גולן תפרה תיק של הטרדה מינית הומואית לעו"ס גדי חדד קצין מבחן לבדואים על הצעה למין לעו"ס מוחמד ג'יהאד אגבארייה – סע"ש 12618-08-14 עו"ס גדי חדד נגד יוסי סילמן מנכ"ל משרד הרווחה ואח'
הפגנה של העו"סיות
Spread the love

איזה קטעים במשרד הרווחה. תופרים שם תיקי הטרדה מינית הומואית אחד נגד השני. מדובר בעו"ס  גדי חדד, קצין מבחן לנוער, שניהל מרכז למניעה וטיפול בעבירות מין בתוך המשפחה בנפת הבדואים. הנ"ל חשף שחיתות ומעשי  גניבה של הקופה הציבורית ע"י מוחמד ג'יהאד אגאברייה שעבד כמפקח על המפגרים במחוז דרום. מה עשה מוחמד ג'יהאד כדי למנוע את פיטוריו? הלך והגיש תלונה נגד גדי חדד על הטרדה מינית. כן הבנתם נכון, גבר ערבי טוען שהוא מוטרד מינית ע"י התובע, גדי חדד.

מי שהתגייסה לטובת המתלונן הערבי היא יוספה גולן, הממונה על הטרדות מיניות במשרד הרווחה, שמייד הפיצה את השמועה בכל משרד הרווחה, גרמה לכל העובדים להאמין שגדי חדד התעניין מינית בישבן העסיסי של הערבוש מוחמד ג'יהאד, ורצה לתחוב לתוך התחת של הערבי איבר מין יהודי נימול. אותה יוספה גולן גם נתנה הוראות לחסום גישה מהתובע, להצמיד לו מאבטחים, והלכה למשטרה עם הג'יהדיסט להגיש תלונה נגד גדי חדד. כל הנערים הבדואים שבהם טיפל גדי חדד שמעו על הבדיחה התחילו ללעוג לו. כך בהבל פה של יוספה גולן החריבו לגדי חדד את החיים.

ככה תופרים תיקים במשרד הרווחה. הפעם תפרו תיק לאחד משלהם. האמת היא שמגיע לו לגדי חדד שלמד על בשרו מה זה רווחה. מה זה תסקירי שקר. מה זה מערכת שלמה שמתנפלת עליך. כך בדיוק מרגיש כל אמא ואבא גרושים שפקידת סעד מתנפלת עליהם, וכל אישה שעו"ס חוק נוער רוצה לחטוף לה את הילדים.  גדי חדד טעם את טעם שירותי הרווחה שהוא היה חלק מהם.

כעת גדי חדד תובע 750 אלף ש"ח ולצורכי אגרה העמיד את התביעה שלו על סך 250 אלף ש"ח. כתב התביעה מנוסח ע"י עו"ד מאיר סוויסה מב"ש. קשה לנו לומר שכתב התביעה רהוט וברור.  הכתיבה לא משהו, וחסרים בה פרטים, ויש הרבה מלל שלא פועל בשורש הבעיה.

ממה שאנחנו מבינים, יוספה גולן תפרה לתובע תיק במשטרה וישר כינסה ועדה מבלי ליידע את התובע או לזמן אותו לוועדה, כדי לפטר אותו. בוועדה ישבו רמי יחיא, ציפי אפרתי ורן שושני, וכולם החליטו במעמד צד אחד לסיים את עבודתו של התובע ב 16/2/2014. יצוין שמי שחתום על מכתב הפיטורין הוא יוסי סילמן מנכ"ל משרד הרווחה והוא אחד הנתבעים.

תיק החקירה נגד גדי חדד הסתיים בחוסר אשמה פלילית.

האם כעת הוא יזכה לפיצויים? הכלל במדינת ישראל הוא שמי שמזוכה מתלונת שווא, לא מקבל פיצויים, כי אחרת לא יהיו תלונות ולא תהיה עבודה לשופטים, שוטרים ושאר עלוקות. האם יזכה?  האם יפסיד? המשך יבוא.

2014-06-25_201145

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.