מרים בן עטר פקידת סעד גרמה למשפחה להרדף על ידי הממשל ולברוח לרשות הפלסטינאית

מרים בן עטר פקידת סעד גרמה למשפחה להרדף על ידי הממשל ולברוח לרשות הפלסטינאית
Spread the love

הסיפור האמיתי של משפחת חביבי אשר נרדפה על ידי מרים בן עטר פקידת הסעד, שהבטיחה להם שהיא "תשרוף להם את החיים" וקיימה את הבטחתה.

בשנת 2006 משפחת חביבי הואשמה בנסיון לפוצץ את "כנסיית הבשור" בנצרת, אחת הכנסיות הקדושות ביותר לקתולים כשלמעשה הובלו לשם על ידי השלטונות בעודם מחפשים אחרי בנם שנחטף.

מדוע? אנחנו יכולים רק להניח אבל אחת ההנחות היא במכתב חתום על ידי מדינת ישראל שבמידה וסיפורה של משפחת חביבי ייצא לאור – מדינת ישראל תיראה ממש רע בעיני העולם אז אנחנו – כמחפשי וחושפי האמת, מרגישים מחוייבים לחשוף את האמת בכל מחיר אז צילמנו את חיים וויולט חביבי מספרים את סיפורם הבלתי ייאמן ואנחנו מביאים אותו לפניכם, ההמלצה? אל תדלגו על אף אחד מהסרטונים כי בכל אחד מהם קרו דברים בלתי יאמנו :


בסרטון הראשון –

חיים מדברים על ויולט – אשתו. היא חצי יהודית וחצי נוצריה. הוא מתאר איך הם נפגשו כשהוא הציל אותה אחרי שהיא נאנסה, חיים – קצין משטרה ישראלי לשעבר – מספר כיצד חייהם התהפכו על ידי העובדים הסוציאליים בישראל.

בסרטון השני
חיים מתאר כיצד עובדת סוציאלית החליטה לקחת רק את הבכור של בילדיו בכוח מהמשפחה שלו ואיך המאבק שלו על משפחתו החל כולל הצלת ילדיו והימלטות לרמאללה לרשות הפלסטינית לבקש הגנה


בפרק הבא הסיפור ממשיך כאשר הצבא חוטף את המשפחה באלימות חזרה לישראל וויולט עוברת אונס אכזרי,הילדים מוכנסים לתוך מוסדות פרטיים וחיים כלוא. המשפחה שבורה. הם פונים לקהילה הקתולית לעזרה.

לאחר שנמלטו לרשות הפלסטינית, הם פונים ליאסר ערפאת באופן אישי כדי שיעזור להם. לקראת הלידה הקרובה של הילד הרביעי שלהם, צה"ל חדר לרמאללה וחוטף אותם בחזרה כדי להבטיח שהתינוק יוולד בישראל. ויולט נאזקת למיטת בית חולים והבריחה המדהימה שלהם משם.

באופן דרמטי חיים מציל את ויולט וחוזרים לרמאללה, הם פונים בשנית לערפאת ומחמוד עבאס (אבו מאזן), שמערב את ראש הממשלה דאז אריאל שרון והממשל מודה בטעותם, בתי המשפט בישראל סגרו את כל התיקים והבטיחו את חזרתם של ילדיהם אבל זה לא יקרה כאמור .

עם שובם לישראל כדי לנסות ולקבל את ילדיהם, המשפחה פונה לכנסייה הקתולית למקלט. למרות צו בית משפט ביוזמת משרדו של ראש הממשלה, שלושת ילדיהם עדיין לא חזרו אליהם. הם פונים ומתחננים לאנשים ברחוב לעזרה.

ניסיון לראות את הבן שלהם במשפחת אומנה אשר מתעללת בילדם בהתנחלויות שכוללים קעקוע של צלב קרס על זרועו מביא יותר כאב, ובנם התינוק של ויולט וחיים נתלש מהחזה של ויולט כאשר היא מאכילה אותו.

לחיים וויולט סיפרו שילדם הפעוט נלקח למוסד קתולי בנצרת והם שמים פעמיהם לנצרת כאשר הם לא משחררים לרגע את עגלת התינוק , החיתולים ושאר הציוד של הבן.


חיים וויולט זוכים לספר מה באמת קרה בכנסיית הבשורה בשנת 2006 – אזהרה מתיאור מזעזע!


חיים מספר על הטרגדיות, על הזוועות וכל מה שעברה משפחתו, אזהרה – התמונות המוצגות כאן לא נעימות.


ויולט מספרת מה עבר עליה ועל ביתה בכנסיית הבשורה, איך ניסו לשרוף אותן ולבצע בהן לינץ'.


חיים וויולט מבקשים מהעולם להתערב, מדינת ישראל עדיין רוצה שיסולקו מהרשות הפלסטינאית ויודע שבכל רגע נתון יכולים לפרוץ לביתם, לחטוף אותם חזרה לישראל ולקחת מהם את בנם הקטן.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.