תלמידות הפשיטו תלמיד שנאלץ להסתובב עירום – אירוע חמור במוסד חינוכי בדרום העיר תל אביב, מירב שלמה מלמד my net

Spread the love

אירוע חמור במוסד חינוכי בדרום העיר תל אביב. התלמידות הובילו את התלמיד בן השש לשירותים, הפשיטו אותו והושעו לארבעה ימים. הוריהן: "הילד נכנס לשירותי הבנות, הן ביקשו שייצא ואז הוא עשה את צרכיו… ההשעיה שלהן היא על רקע גזעני כיוון שהן ערביות והוא יהודי". משרד החינוך: הנושא טופל משמעתית וחינוכית

http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4609997,00.html

החטא ועונשו: שתי תלמידות כיתה ג' הושעו מהלימודים לאחר שהפשיטו תלמיד כיתה א'. הוריהן טוענים כי הרקע להשעיה הוא גזעני.

האירוע החמור התרחש ביום חמישי שעבר באחד מבתי הספר בדרום העיר, שבו לומדים יהודים וערבים. אביה של אחת התלמידות מספר: "התקשרו אליי מבית הספר וסיפרו לי שהילדה מעורבת במקרה חריג. אמרו לי ששלוש תלמידות, ובהן היא, לקחו תלמיד בן שש שלומד בכיתה א' לשירותים, סגרו אותו והורידו לו את הבגדים. הבנתי שהילד הצליח לברוח והוא הסתובב עירום במסדרון בית הספר".

התלמיד עבר השפלה, התלמידות הושעו (צילום: shutterstock)
התלמיד עבר השפלה, התלמידות הושעו (צילום: shutterstock)

אמה של אחת התלמידות אומרת: "התקשיתי להאמין שהבת שלי מעורבת בכזה דבר. איך יכול להיות שילדות טובות ממשפחות טובות יעשו מעשה קיצוני כל כך?

ביקשנו שיראו לנו צילומים ממצלמות האבטחה שמעידים שהילד אכן הלך עירום בבית הספר, ושהבנות שלנו משכו אותו לשירותים והפשיטו אותו. בית הספר סירב. הם ממש לא רצו להקשיב לנו".

 "לבנות שלנו יש גרסה אחרת לכל האירוע", ממשיכה האם. "שאלנו את הבנות מה בדיוק קרה. הן סיפרו סיפור שונה ממה שבית הספר סיפר. לטענתן, הן היו בשירותי הבנות ופתאום נכנס אליהם אותו ילד. הן החלו לצחוק ממבוכה, ואמרו לו שמדובר בשירותים של בנות. הן ביקשו ממנו לצאת מהשירותים. התלמיד הוריד את מכנסיו ועשה את צרכיו בשירותי הבנות".

 לדברי ההורים, הרקע להשעיית בנותיהם הוא גזעני. "מדובר בשלוש בנות ערביות. התלמיד הוא יהודי. בשיחה שקיימו בכלל לא הקשיבו לנו. אמרו שהילדות שלנו משקרות והן הושעו לארבעה ימים. אין לנו ספק שהרקע לעונש הקשה הזה הוא שמדובר בתלמידות ערביות. זו השעיה על רקע גזעני. אנחנו שוקלים את צעדינו נגד בית הספר".

 אבי קצובר, דובר משרד החינוך במחוז תל אביב, מסר בתגובה: "בנושא טיפלו כל הגורמים המקצועיים והטיפוליים בבית הספר ברגישות רבה ובהתאם לחוזרי מנכ"ל. התלמידים שהיו מעורבים בנושא זומנו למנהל בית הספר וטופלו משמעתית וחינוכית.

 "בשל צנעת הפרט איננו יכולים להיכנס לפרטי המקרה, שלדברי מנהל בית הספר, אינם עולים בקנה אחד עם המתואר בכתבה".

 

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.