עו"ס בלהה דוידזון-ערד פיברקה מחקר "עדיף להוציא ילדים מהבית – איכות חיי הילדים שהוצאו מביתם השתפרה"

Spread the love

הציבור מוזהר מעו"ס בלהה דוידזון-ערד מביה"ס לעבודה סוציאלית באוניברסיטת תל אביב. בתאריך 9.5.2010 פיברקה עו"ס זו מחקר כי עדיף להוציא ילדים מביתם בסיכו, והכתבת דנה ויילר פולק מ"הארץ" הקדישה לה כתבה "מחקרים: עדיף להוציא מביתם ילדים בסיכון". "המחקר" הוא פרי דמיונה הקודח של בלהה דויזון, פברוק ושקר אחד גדול בו גולת הכותרת "איכות חיי הילדים שהוצאו מביתם השתפרה". בעוד שהמציאות מוכיחה בדיוק ההיפך.

מדוע דוידסון-ערד לא שולחת את הילדים שלה לגדול במסגרות חוץ ביתיות, אם הילדים כל כך "פורחים" שם? מדוע חברותיה העו"סיות והפק"סיות לא שולחות את הילדים שלהם למוסדות הרווחה אם כל כך טוב שם?

בלהה-דוידסון וחבר מרעיה, רואים את ציבור האזרחים כפתיים, שמאמינים ללוקשים שהם מנסים למכור: "שהם העובדים הסוציאליים המיטיבים עם ההורים, וההורים רוצים ברעת ילדיהם מתוך בורות או מתוך חוסר ידע לגדל את ילדיהם". מישהו קונה את זה?

משרד הרווחה משקיע הון עתק כסף על מערכת יח"צנות ומגייס את כלי התקשורת כדי למכור את השקרים שלהם, כדי שהציבור יאמין שמדובר ב"מחקר" רציני. אלא שהמציאות העגומה היא, שמשרד הרווחה הוא ארגון פשיעה שחוטף ילדים מאז קום המדינה. יתרה מכך, המדינה הוציאה הוראה, כי אסור לחשוף את פרשת חטיפת ילדי תימן עד שנת 2066. קיראו בכתבה בקישור מטה.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.