עו"ס שרי שטרן מסוכנת המשתלטת על רכוש וכספי קשישים

עו"ס שרי שטרן מסוכנת המשתלטת על רכוש וכספי קשישים
סימום שיטתי של קשישים בבתי אבות
Spread the love

שרי שטרן עו"ס מגדירה את עצמה "מומחית בתחום זיקנה מרכזת אחראית מח' למחלות ממושכות ושיקום מלשכת בריאות מחוזית" – העבודה של עו"ס זו קשורה בעיקר בחמיסת והפקעת רכושם של קשישים, נעילתם ואשפוזם בכפיה במחלקות פסיכיאטריות לצורך חיסולם המיידי כדי לגנוב מהם את כספם ורכושם. הרי הילדים של הזקנים הללו ממילא עברו את הגיל שהעו"סית הזו יכולה לחטוף למוסדות הרווחה, אז היא מתפרנסת מלייצר בעיות לאותם קשישים, במקום לעזוב אותם לנפשם ולהניח להם ליהנות מקצבת הפנסיה שלהם. זו הפרנסה שלה, הרי משרד הרווחה לא מסייע לאף אזרח שפונה אליו ובוודאי לא לקשישים שאוטוטו מתפגרים.

יושבת לה העו"סית המשועממת הזו, שעבודתה הסוציאלית מסתכמת בריכולים על קורבנותיה והיא החליטה כעת להביע תמיכה בחברתה כשהיא מזמינה את חבר מרעיה "לפעול", להשמדה סופית את האזרחים קורבנותיה המטופלים בכפיה שנשלחו אליה ע"י פקידות סעד שקיבלו מינוי מביהמ"ש.

אותן עובדות סוציאליות לא הפנימו שלאזרחים יש זכויות ואחת מהזכויות שלהם היא חירות לגדל את ילדיהם צאצאיהם ללא כפיית מעורבותם. העובדים הסוציאליים אינם חלק מהמשפחה הגרעינית של האזרחים. מדובר בעובדים מיותרים שמייצרים לעצמם עבודה יש מאין.

שרי שטרן, אישה מסוכנת, פילסה את דרכה ללשכת בריאות מחוזית דרך המיטות של כל העובדים הסוציאליים. זה ברור לי כשלג. אני אפילו שמעתי שיש בכירים בלשכת בריאות המחוזית, אשר פוקדים את ביתה של שרי בימי רביעי אחר הצהריים. שכנה אחת סיפרה לי שיוצאים משם עשן וזעקות לסירוגין ! האם לא רואים אתם את השחיתות ? ההדרדרות המוסרית?

עו"ס שרי הדבילית יושבת לה במשרדה ומציירת ציורים של ילד בגן עם שמש כשלמעשה היא משתינה על כולנו בקשת בזרימה אחת עיקשת. הגיע הזמן שיפטרו את המטורללת הסוציאליות, אחרת אנה אנו באים?

salome

One thought on “עו"ס שרי שטרן מסוכנת המשתלטת על רכוש וכספי קשישים

  1. כל מילה בסלע. המדובר באדם סוציופת, הרודה בכל אשר נקלע לדרכה כמו פרעה על סטרואידים, חנפנית בלתי-נלאית שקידמה את הקריירה שלה באמצעות ליקוק מבושיהם של האנשים הנכונים, מיזאנדרו-פמיניסטית מהסוג שלא מסוגל לבלום את פיו המצחין מהשמעת יבבות צורמות ורעשים חורקים, תוך אמונה בכך שאותן היבבות ואותם הרעשים הסמי-אנושיים מהווים דעה של ממש, עונה במדויק על סטריאוטיפ הקרייריסטית הדלוחה והמשמימה, נוהגת דרך קבע להשפיל כל אדם באשר הוא אדם במטרה לנפח את חשיבותה-בעיני-עצמה, כאשר הישגים קונקרטיים למען הציבור אין ולעולם לא יהיו לעלוקה מסוגה, בריונות היא טבע שני עבור המפלצת הנאלחת בעלת האופי הפסיכופתי, אם הייתי מכנה אותה "בזבוז של חמצן" הייתה זו מחמאה עבור המטרד האנטי-סוציאלי הבזוי המתקרא "שרי שטרן", שככל הנראה סובלת מפיגור ומהפרעה במנגנוני החשיבה (קרי: אמה הסניפה או שתתה את החומרים הלא נכונים במהלך ההריון), הסדיזם שלה אינו יודע שובע ומחוויר רק לעומת הריקנות המשתקפת מעיניה כפי שיעיד כל אדם שאיתרע מזלו להמצא בקרבתה. היא ייצור נתעב, קולני, שתלטן כרוני וסוציופת קליני, אין לה מעצורים, גסה ונרקיסיסטית כשאר אחיותיה הבהמות, דומה בצורתה לזוללת גוויות ולשם גם מכוונים מעשיה, בעלת קסם אישי של גוויה מרקיבה שנבעטה מן הקבר אל הבוץ, ואחת הנשים (אם היא ראויה בכלל להמנות על המין היפה, הקרייריסטית השפלה) העלובות, מעוררות הסלידה, היבבניות והטיראניות שהכרתי מעודי. מקווה שעתידה של הנקבונת ה-"חזקה ועצמאית" הזו יהיה שחור לפחות כחייהם של האנשים אותם היא השליכה אל תחתית השאול כדי להתעשר ולהתעצם בקריירה הסחטנית שלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.