קטינה בת 11 שנים נפגעה מינית באומנה מטעם הרווחה אצל משפ' אוחנה רבקה ודוד בישוב כוכב השחר – הפסיכיאטר ד"ר פרחאת אומימה נתן לקטינה תרופה אנטי פסיכוטית רידזין וריטלין

Spread the love

הקטינה ר', כיום בת 15 שנים, שהתה באומנה אצל רבקה ודוד אוחנה בישוב כוכב השחר. האומנים מגדירים את עצמם "כמתנדבים", בעוד שהם מרוויחים מידי חודש בסכום הקרוב ל- 100,000 ש"ח מידי חודש מילדים שהוצאו מביתם (הנתונים נכונים לשנת 2014, בשנת 2007 הרוויחו כ- 70,000 ש"ח מידי חודש).

הילדים מסופקים לרבקה ודוד אוחנה, על ידי משרד הרווחה העובד עם עמותת אור שלום, ואלו מעבירים את הילדים לאומנות שונות ברחבי הארץ.

בשנת 2010 שהו 4 ילדים באומנה של רבקה ודוד אוחנה.

על פי התיאור של גל נבו, עו"ס מנחה אומנה "בתים טיפוליים", תיארה את הזוג רבקה ודוד אוחנה "כמשפחה מיוחדת אשר מקדישה את חייה לטיפול בילדים פגועים במסירות ואהבה יוצאי דופן".

המציאות שונה לגמרי.

ח"ח נחטף מהוריו על ידי משרד הרווחה, הופרד מאחיו ושהה בכפיה אצל האומנים אוחנה. ח' מספר על הסתה יום-יומית שביצעו האומנים נגד הוריו ונגדו, כשהם מכנים את הוריו "חולי נפש, משוגעים, פסיכים, אף אחד לא יבוא להציל אותך, לא יצא ממך שום דבר!".

ח' מתאר הכאות יום-יומיות על ידי האומן דוד אוחנה ועלבונות מצד ילדיו הביולוגיים, הרעבה. ילדי משפ' אוחנה הביולוגיים אכלו בשולחן מסודר עם המשפחה, בעוד הילדים של האומנה, נאלצו לאכול פרוסות לחם פרוס עם מעט ממרח בחדרם, ואם העזו לבקש תוספת של מזון נאמר להם שיגידו תודה על שנותנים להם קורת גג, כי אף אחד לא רוצה אותם.

ח' מספר על החזקת הילדים בתנאי עבדות, כשהאומנים דורשים מהם לנקות את הבית, לבצע גינון בתמורה לצפיה בטלוויזיה, ועונשים כבדים על כל מעשה שלא מצא חן בעיני האומנים. עלבונות היו שם על בסיס קבוע, כשהמילים השגורות בפיה של רבקה אוחנה: "תגידו תודה שנתנו לכם קורת גג, אחרת הייתם זרוקים עם ההורים הפסיכים שלכם".

ח' ישן בחדר קטן וצפוף על מזרון שהונח ברצפה, כשהבגדים שלבש היו תרומה מאנשים בישוב, והאומנים הציגו כאילו שהם "מטפלים" בילדים השוהים בביתם – עושים זאת ללא תמורה.

האומנים לא נתנו לאף אחד מהילדים מפתח של הבית. באורח קבע נהגו האומנים אוחנה להסית את הילדים נגד הוריהם, ומנעו מהם להתקשר להוריהם, כשהם מטילים סנקציות אלימות נגד הילדים שהביעו געגועים למשפחתם הביולוגית.

מיד כשמלאו ל- ח' 18 שנים, נזרק בבושת פנים מהאומנים כשרק בגדיו עליו וחזר להוריו הביולוגיים.

רבקה ודוד אוחנה מתפקדים כאומנה של אור שלום מזה כחמש שנים - מרוויחים הון עתק כסף ומקדישים את חייהם במסירות לגזל תקציבים מהמדינה על גב הורים וילדים אומללים
רבקה ודוד אוחנה מתפקדים כאומנה של אור שלום מזה כחמש שנים – מרוויחים הון עתק כסף ומקדישים את חייהם במסירות לגזל תקציבים מהמדינה על גב הורים וילדים אומללים

הפסיכיאטר ד"ר פרחאת אומימה – מספק כדורים פסיכיאטריים אנטי פסיכוטיים מסוג רדיזין המיועדים למבוגרים לקטינה בת 11 שנים בהתאם לדרישת האומנת רבקה אוחנה

הקטינה ר' נתלשה בכפיה מאמה שגידלה אותה לבד, לאחר שאביה נהרג בתאונת דרכים כשהיתה בת 3 שנים. הקטינה נשלחה לאומנים רבקה ודוד אוחנה ושם עברה אונס על ידי האומן. הפסיכיאטר ד"ר פרחאת אומימה, מטעם עמותת אור שלום, נתן לקטינה כדור אנטי פסיכוטי – רידזין, המיועד למבוגרים בלבד וניתן לחולי סכיזופרניה. אחת מתופעות הלוואי של הכדור היא רעד, ולכן הכדור ניתן למבוגרים בלבד.

על פי הערכה פסיכיאטרית של ד"ר אומימה, הכדור הופסק על פי בקשת האומנת,  מכאן שהכדורים הפסיכיאטריים שניתנו לקטינה – ניתנו על פי צרכי האומנת ולא לפי קריטריונים רפואיים.

בחוות דעת מופרכת של ד"ר אומימה, הוא כותב "נראה כי מפתחת קשר עם האם האומנת – מסתכלת עליה בבדיקה ומבקשת את אישורה כשנשאלת". נראה כי ד"ר אומימה הסיק משום מה (או עשה עצמו) כי הקטינה מפתחת קשר עם האומנת, דבר שכמובן לא היה ולא נברא. הקטינה נמצאת בכפיה אצל האומנת. איש לא שאל לדעתה של הקטינה היכן היא רוצה להיות. גם בסיכום חוות דעתו של אומימה, הוא כותב כי הקטינה נמצאת באומנה "עקב בעיות הוריות".

דבר ידוע הוא, שמשרד הרווחה תולש ילדים ממשפחות מוחלשות, ואז מסמם אותם באומנה ובפנימיות הרווחה ותופר חוות דעת שיתאימו לאמנמזות הבלתי מבוססות של הרווחה.

ד"ר אומימה לא הסתפק בכך והמשיך בכתבו דברי בלע: "נראה כי ר' נחשפה בעבר לפעילות מינית לא מותאמת לפחות". מנין הסיק מסקנה זו? כשחוות הדעת נכתבה הקטינה ר' היתה בת 11 שנים, ושהתה בכפיה 3 שנים אצל האומנים. היא לא הוצאה מביתה עקב היחשפות לפעילות מינית, אלא הוצאה מביתה "עקב בעיות הוריות", כפי שהוא כתב. היחשפותה המינית בוצעה באומנה תחת חסותה של רבקה אוחנה. היש אבסורד גדול מזה?

הילדה סוממה ברדיזין במשפחת האומנה ולבקשת האם הופסק הסימום ברדיזין והועברה לסימום בריטלין - כדורים לפי דרישת האומנת
הילדה סוממה ברדיזין במשפחת האומנה ולבקשת האם הופסק הסימום ברדיזין והועברה לסימום בריטלין – כדורים לפי דרישת האומנת

מה עומד מאחורי תעשיית האומנה של רבקה אוחנה? כסף. הרבה כסף

להלן חלק מהמסמכים שהגיעו לידינו והמוכיחים חד משמעית על סכומי העתק שהרוויחו האומנים אוחנה, בשנת 2007  עבור 7 ימים, אותם שילמו עמותת אור שלום למען ילדים ונוער בסיכון, לפי הפירוט:

  • בין התאריכים: 28/2/2007 – 7/3/2007 עבור 7 ימים – סך של 10,273 ש"ח.
  • בין התאריכים: 31/5/2007 – 7/6/2007 עבור 7 ימים – סך של 13,051 ש"ח.
  • בין התאריכים: 30/6/2007 – 8/7/2007 עבור 7 ימים – סך של 12,335 ש"ח.

משרד הרווחה חוטף ילדים ממשפחות מוחלשות ומעביר אותם לאימוץ וסחר בילדים, תוך פגיעה קשה וחריגה בהורים והשמצתם. מדובר בסכומים בהיקף מיליוני ש"ח אותם מזרים משרד הרווחה לעמותות מופרטות שונות, במקום לסייע להורים בסכום זניח חודשי.

השיטה של משרד הרווחה היא להוציא את הילדים מהבית, וכך אמר דובר משרד הרווחה ביום 18/6/14 ברשת הפייסבוק:

"בדקתי כמעט כל מקרה שעולה כאן בפייסבוק לגופו ואין יותר צודק מהחלטתם של העובדים הסוציאליים בהוצאת אותם ילדים מהבית".

משרד הרווחה שם מחסום בפני הציבור לדעת על הסכומים העצומים אותם הוא מגלגל על חשבון ההורים האומללים שילדיהם נגזלים מהם. בפניכם מובאים מעט מהמסמכים שניתנו לבעלי האתר.

בפוסט נוסף נחשוף את הפגיעות המיניות שביצעו האומנים בקטינים תחת השגחתם.

אוחנה ורבקה דוד משמשים כאומנים ומרוויחים כל שבוע הון עתק כסף בין התאריכים 28/2/2007 ועד 07/3/2007 קיבלו 10,273 ש"ח עבור שבוע ימים!!!
אוחנה ורבקה דוד משמשים כאומנים ומרוויחים כל שבוע הון עתק כסף בין התאריכים 28/2/2007 ועד 07/3/2007 קיבלו 10,273 ש"ח עבור שבוע ימים!!!
הכנסות אוחנה רבקה ודוד לשבוע ימים בין אתריכים 31/5/2007 ועד 7/62007 בסך 13,051 ש"ח
הכנסות אוחנה רבקה ודוד לשבוע ימים בין אתריכים 31/5/2007 ועד 7/62007 בסך 13,051 ש"ח
הכנסות אוחנה רבקה ודוד לשבוע ימים בין אתריכים 30/6/2007 ועד 8/7/2007 בסך 12,335 ש"ח
הכנסות אוחנה רבקה ודוד לשבוע ימים בין אתריכים 30/6/2007 ועד 8/7/2007 בסך 12,335 ש"ח

סכומים אלה אינם כוללים החזר הוצאות אשר נדרשו על ידי אוחנה רבקה ודוד:

רבקה אוחנה דרשה וקיבלה 1000 ש"ח החזר הוצאות עבור ילד שהוצא בכפיה לאומנה
רבקה אוחנה דרשה וקיבלה 1000 ש"ח החזר הוצאות עבור ילד שהוצא בכפיה לאומנה
רבקה אוחנה דרשה וקיבלה 3778 ש"ח החזר הוצאות עבור ילד שהוצא בכפיה לאומנה חודש מאי 2007
רבקה אוחנה דרשה וקיבלה 3778 ש"ח החזר הוצאות עבור ילד שהוצא בכפיה לאומנה חודש מאי 2007
רבקה אוחנה דרשה וקיבלה 3062 ש"ח החזר הוצאות עבור ילד שהוצא בכפיה לאומנה חודש יוני 2007
רבקה אוחנה דרשה וקיבלה 3062 ש"ח החזר הוצאות עבור ילד שהוצא בכפיה לאומנה חודש יוני 2007

משרד הרווחה לא מפקח על הקטינים המוצאים לאומנות ופנימיות. הוא מפקירם לגורלם לאחר שהוא תולש את הקטינים למוסדותיו הבזויים, ושם הילדים חווים אונס, התעללות גופנית ונפשית, הרעבות וריחוקם מהוריהם. על כך נאמר: "טוב מיטה שבורה בבית על פני מיטה שלמה בחוץ".

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.