עו"ס מיכל שטרן הסתובבה עם כלב פראי חסר שליטה נפלה לבור תבעה את עירית חיפה וגרפה 13500 ש"ח – בימ"ש לתביעות קטנות שופט יואב פרידמן ת"ק 59368-05-12

Spread the love

העובדות הסוציאליות לא נחות לרגע.  בכל רגע נתון הן חושבות את מי אפשר לתבוע כדי לעשות כסף.

התובעת הזו, עו"ס מיכל שטרן הסתובבה עם הכלב שלה, אשר מתיאורי עיריית חיפה, מדובר בכלב פראי אשר משך אותה לעבר בור והיא נפלה. אם הכלב שלה לא היה מושך אותה, היא לא הייתה נופלת.  העו"ס תבעה בתביעות קטנות בחיפה והגיעה לאולמו של השופט יואב פרידמן שכנראה ריחם עליה, ופסק לה 13,500 ש"ח.

טענת העו"ס העיקרית הייתה שעקב הנפילה, לא יכלה להתאמן בספורטן, מכון הכושר והציגה קבלות בסך 357 ש"ח.  אלא שידוע מכוני כושר מקפיאים את המנוי כאשר המנוי מבקש הקפאה עקב מצב רפואי. העו"ס פנתה לבית החולים ונרשם שם שהיא נפלה עקב משיכה שמשך אותה הכלב שלה, ולא עקב בור או מפגע.

היא טענה שהיא לא יודעת למה זה מופיע שם. השופט האמין לה.

אילו זו הייתה תביעה של אזרח פשוט, הוא לא היה מאמין למילה שלו כנגד מה שכתוב במסמכים רפואיים בזמן אמת.  בנוסף היא טענה שהפסידה ימי עבודה, אולם תלושי המשכורת שלה מגלים ששולם שכרה.  היא טענה שהשכר הוא פדיון חופשה, למרות שזו טענה לא אמינה בכלל.

נראה שכל ה"תאונה" מבויימת לחלוטין, כי העו"ס כנראה הייתה צריכה כמה ימי נופש. כך גרפה לעצמה העו"ס 13,500 ש"ח על "תאונה" שכנראה בוימה על ידה, או שבאמת הכלב משך אותה, ואז היא חיפשה בכוח מישהו לתבוע אותו וניפחה את הסיפור.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.