עו"ס דנה תדהר לשכת רווחה חיפה דרסה אדם וקיבלה פסילה לחודש – ביהמ"ש שלום לתעבורה חיפה שופט שמואל יציב – מדינת ישראל נגד עו"ס דנה תדהר ת"ד 320-08-12

Spread the love

הסדר מקל שקיבלה העובדת הסוציאלית דנה תדהר מלשכת רווחה חיפה, שדרסה אדם בתאונת דרכים קשה לאחר שנהגה בכביש בקלות ראש, מעורר דאגה בקרב מטופליה בלשכת רווחה חיפה.

"בית המשפט לא הפיק שום לקחים מפרשת שחר גרינשפן", כך נטען נגדה.

עו"ס דנה תדהר, טענה כי לא גרמה למותה של הנדרסת, והסכימה להודות בתאונת הדרכים ובכך חסכה את זמן השיפוט של בית המשפט. השופט לא שיפה את הנדרסת במאום ונתן גזר דין כי תדהר תשלם קנס למדינה בסך 1500 ש"ח.

בזמנו דרסה והפקירה את הנדרס בכביש עו"ס עינת צור מלשכת רווחה תל אביב, וגם נגדה נגזר עונש מגוחך שאינו משקף את תוצאות מעשיה המחרידים. בית המשפט נוטה להקל בצורה חריגה כשמדובר בעובדות סוציאליות המבצעות פשעים בדרגות חמורות – עד כבדות מאוד, אולם כשמדובר היה בדריסת הבן של השופט חשין, שניאור חשין ז"ל, העונש שנגזר על הדורס טל מור היה חריג בחומרתו והדורס קיבל 12 שנות מאסר!

גזר הדין שניתן נגד עו"ס תדהר הוא הפקרות אזרחי ישראל. כל אחד יכול לעלות על אוטו ולהרוג את מי שהוא רוצה, ולצאת עם עונש של תאונה ברשלנות שדינה פסילה לחודש. זה המסר שמעביר בית המשפט.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.