עובדות סוציאליות מישוב ישרש קבעו: "האבא מיטיב עם ילדיו" והוא רצח אותם – אבא רצח את ילדיו בני 10 ו- 12

Spread the love

עובדות סוציאליות מישוב ישרש קבעו: "האבא מיטיב עם ילדיו" והוא רצח אותם – אבא רצח את ילדיו בני 10 ו- 12

משרד הרווחה השטן של העם היהודי.

שימו לב לשיטת משרד הרווחה שגורמים פעם אחר פעם לרצח ילדים בתוך המשפחה. אותן פושעות סוציאליות חסרות מקצועיות לחלוטין, כותבות על האבות האלימים שמדובר באבות מיטיבים שאוהבים את הילדים – והתוצאה מסתיימת ברצח.

במסגרת מאבק גירושין קשה ומר עברה האם להתגורר עם ילדיה בני 10 ו- 12 בארה"ב. האב הגיש בקשה למשמורת על הילדים בארץ והעובדות הסוציאליות קבעו, כי האבא מיטיב ואוהב את ילדיו וחייבו את האם למסור את ילדיה לאב. בית המשפט חייב את האם להחזיר את הילדים לארץ. האמא כמצוות בית המשפט החזירה אמש את הילדים לארץ לידי האב,  והוא רצח אותם כנקמה בגרושתו.

משרד הרווחה הודיע שילווה את האם מיד עם הגיעה לארץ, כדי למנוע ממנה כל אפשרות לדבר נגד מחדליהם ומעשיהם של העובדים הסוציאליים שגרמו לרצח הנוראי הזה. דם הילדים על העובדים הסוציאליים שגרמו לאם לברוח מהארץ עם ילדיה לחו"ל, דם הילדים על ידיהם של העובדים הסוציאליים שלא בדקו את התלונות במשטרה על אלימות של האב נגד האם וילדיה.

גבר ממושב ישרש בשפלה הגיע למשטרה ברמלה כשהוא מגואל בדם ודיווח כי רצח בדקירות את שני ילדיו, בני 12 ו-10. שוטרים פרצו לדירה ומצאו את הילדים ללא רוח חיים.

גבר ממושב ישרש שליד רמלה הגיע הלילה (יום ה') לתחנת המשטרה ברמלה כשהוא מגואל בדם ודיווח כי רצח את שני ילדיו, נערה בת 12 וילד בן 10. האיש הודה כי הוא דקר אותם למוות.

אתמול הגיעו הילדים לארץ מארה"ב, שם התגוררו עם אמם. האם קיבלה את ההודעה ועושה את דרכה לישראל.

שירותי הרווחה המעורבים ברצח המזעזע מלווים את המשפחה וילוו את האם כשתגיע לארץ.

 מפקד מרחב שפלה במשטרה, תת-ניצב יהודה בן עטר, אמר כי "מדובר באירוע טרגי, שנסיבותיו מתבררות כעת".

לשאלה אם היו תלונות נגד האב ענה כי בשנתיים האחרונות לא היו אירועים נגדו מאחר והאם עברה עם ילדיה להתגורר בחו"ל, אבל בעבר הייתה תלונה של אלימות במשפחה נגדו.

האב, ללא עבר פלילי, כרגע לא משתף פעולה בחקירה. כיוון החקירה המרכזי הוא נקמה בעקבות גירושים.

אתמול נחתו הילדים מארה"ב ונאספו על ידי האחיות של החשוד, שלקחו אותם לישרש. החשוד, מתכנת מחשבים במקצועו, לקח את הילדים למבנה שבו הוא מתגורר ושם רצח אותם. מעט לפני חצות הוא הגיע לתחנת המשטרה. השוטרים פרצו לדירה ומצאו את הילדים ללא רוח חיים. צוותי מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותם של השניים, שנדקרו למוות בפלג גופם העליון. דובר מד"א זכי הלר אמר כי הזירה הייתה קשה וכי הילדים היו כבר ללא רוח חיים כשהפרמדיקים הגיעו למקום. השוטרים שיצאו מדירת הרצח היו המומים ממראות הזוועה.

הידיעה על הרצח הוציאה את מרבית מתושבי ישרש לרחוב הראשי שבו מתגוררת המשפחה. הם שוחחו זה עם זה וניסו לברר אם היה רמז כלשהו שעשוי היה להעיד על אסון שכזה. שכנים סיפרו כי דבר לא יכול היה להעיד על האסון הכבד, שכן עד השעה 22:00 בערב בני המשפחה ישבו עם הילדים. "הם אכלו וצחקו יחד עם האבא", אמר אחד השכנים. "לאחר שהתפזרה ההמולה התרחש האירוע המזעזע".

 שני הקורבנות שנרצחו על ידי אביהם ()

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.