ורדה אלשייך שמונתה כמפרקת "פיקנטי" וכשופטת בתביעה בין פיקנטי ל"אסם" סירבה לפסול עצמה חרף העובדה שבעלה יוסף אלשייך מכהן כדירקטור ב"אסם"

Spread the love

[youtube=http://youtu.be/Z-Mj3H82UTI]

השופטת ורדה אלשייך סירבה לפסול עצמה בתביעה שבין פיקנטי לאסם, חרף העובדה שבעלה מכהן כדירקטור ב"אסם". בערעור שהגיש איש העסקים מר משה בדש לעליון, טען השופט ברק, כי אין ניגוד עניינים ופסק הוצאות נגד בדש.

השחיתות והסרחון העולים על גדותיהם מהחלטת אלשייך שלא לפסול עצמה, כמו גם החלטת העליון, מעידים שמדובר היה במשפט מכור מראש. מדובר בניגוד עניינים חמור ביותר, ולו מחמת מראית הצדק חובה היה על ורדה אלשייך לפסול את עצמה, אלא שורדה אלשייך הוכיחה קבל עם ועדה, כי היא מצפצפת על החוק, מצפצפת על האזרחים וסירבה לפסול את עצמה.

משה בדש הוכיח חשש ממשי בעניין חברות פיקנטי, חשש שהתברר כמוצדק, שכן בסופו של הליך, 1065 עובדי פיקנטי מצאו עצמם מחוסרי פרנסה, פיקנטי פשטה את הרגל ועסקיו המשגשגים של משה בדש ירדו לטמיון.

כך התרסקה מעצמת פיקנטי על ידי "אסם" בגיבוי השופטת המושחתת ורדה אלשייך. משה בדש קורא לזה: "שחיתות הון – שלטון חמור יותר מפרשת אולמרט – הולילנד".

מר משה בדש הכין כתב תביעה נגד אלשייך, שנחקרת בימים אלו על ידי יחידת לה"ב 433.

רשות ניירות ערך - יוסף אלשייך דירקטור בחברת אסם - ורדה אלשייך סירבה לפסול עצמה בתיק שבעלה הוא דירקטור בחברה
רשות ניירות ערך – יוסף אלשייך דירקטור בחברת אסם – ורדה אלשייך סירבה לפסול עצמה בתיק שבעלה הוא דירקטור בחברה והנתבעת היא אסם
 רשות ניירות ערך - יוסף אלשייך דירקטור בחברת אסם - ורדה אלשייך סירבה לפסול עצמה בתיק שבעלה הוא דירקטור בחברת "אסם" - כשמשה בדש תבע את החברה פיקנטי נגד אסם
רשות ניירות ערך – יוסף אלשייך דירקטור בחברת אסם – ורדה אלשייך סירבה לפסול עצמה בתיק שבעלה הוא דירקטור בחברת "אסם" – כשמשה בדש תבע את החברה פיקנטי נגד אסם

 

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.