פקידת הסעד מרים בן עטר – מחשבות פרנואידליות, אבחון ושיקול דעת לקויים בטיפול כפוי במשפחת חביבי נפגעת רווחה

פקידת הסעד מרים בן עטר – מחשבות פרנואידליות, אבחון ושיקול דעת לקויים בטיפול כפוי במשפחת חביבי נפגעת רווחה
השופט מוריס בן עטר
Spread the love

מאי 2013 – מדובר בהליך שיפוטי (מאי 2001) בו מואשמים חיים חביבי ואשתו בענייני ילדיהם שלא שלחו אותם לבית ספר. במקביל פעלו רשויות הרווחה – פקידת סעד מרים בן עטר לנתק את חיים חביבי ואישתו מילדיהם. רשויות הרווחה פרצו בלילה בליווי משטרה לביתו של חביבי וחטפו את בתם אודליה כשהיא יחפה לפנימיה. ההורים ערערו והילדה הוחזרה כעבור מספר ימים, אך רשויות הרווחה המשיכו בתוקפנותן כלפי המשפחה.

פקידת הסעד מרים בן עטר הוזמנה למתן עדות נגד חיים חביבי כדי להשחיר פניו ופני אישתו. במהלך עדותה טענה מרים בן עטר כי היא מגנה על הבת אודליה שמא תשים שקית ניילון על הראש (מאי 2001).

כעבור כ- 10 שנים (ינואר 2011) התאבד השופט מוריס בן עטר בעלה של פקידת הסעד מרים בן עטר עם שקית ניילון על הראש.

ניתן להבחין במספר כשלים בהתנהגותה העקלקלה והמסוכנת של פקידת הסעד מרים בן עטר:

מחשבות פרנואידליות של פקידת הסעד מרים בן עטר – פקידת הסעד בן עטר משתמשת במוטיבים הזויים נגד ילדה (התאבדות עם שקית ניילון על הראש) בהליך שיפוטי נגד הוריה שאינה קשורה אליו כלל. מחשבותיה הפרנואידליות של מרים בן עטר נועדו להשחיר את ההורים ובתם.

מרים בן עטר מנותקת מהמצב המשפחתי – כשנשאלה מרים בן עטר אם היא מודעת כי לחלק מהילדים אסור לפגוש את אימם עקב ההליך השיפוטי המתנהל נגדה, השיבה בן עטר כי אינה מודעת חרף היותה אחראית על הסדרי הראיה. מרים בן עטר קיבלה סמכויות סטטוטוריות נרחבות מבית משפט לנוער על משפחה ואינה מודעת כלל לנושאים רגישים מאוד במשפחה. מרים בן עטר  משמיצה את המשפחה כשאינה מעורה כלל במצב המשפחה.

אבחון ושיקול דעת לקוי – מרים בן עטר אבחנה בהזייתה כי הבת אודליה עלולה להתאבד עם שקית ניילון על הראש מה שכמובן לא קרה, אולם בעלה של בן מרים בן עטר, מוריס, הוא התאבד עם שקית ניילון על ראשו. למרים בן עטר לא היה מושג או אבחון על התאבדותו של בעלה. אבחונה ושיקול דעתה של מרים בן עטר לקוי במשפחתה שלה, וכיצד אבחנה אבחונים הזויים על משפחות אחרים?

הזייתה של מרים בן עטר מימשה עצמה על בעלה מוריס – כאמור השופט מוריס בן עטר התאבד כ- 10 שנים לאחר המחשבות הפרנואידליות של מרים בן עטר על משפחתו של חיים חביבי. מוריס בן עטר התאבד עם שקית ניילון על ראשו. לא מן הנמנע כי פקידת הסעד מרים בן עטר גרמה במחשבותיה הפרנואידליות להתאבדותו של בעלה בצורה זאת כפי שהתבטאה בבית המשפט 10 שנים קודם לכן.

סוף דבר
פקידת הסעד מרים בן עטר כשלה לחלוטין והסבה נזקים כבדים ביותר למשפחתו של חיים חביבי, השחירה פניו ובני משפחתו במחשבות פרנואידליות אבחונים לקויים ושיקול דעת לקוי. מרים בן עטר כשלה בצריך אבחון וטיפול אמיתי בתוך משפחתה שלה.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.