פסיכיאטרית פנינה אברמוביץ מספקת חוות דעת מוטות ושקריות נגד הורים מטעם ניבה מילנר פקידת סעד

פסיכיאטרית פנינה אברמוביץ מספקת חוות דעת מוטות ושקריות נגד הורים מטעם ניבה מילנר פקידת סעד
ניבה מילנר פסיכופאטית חוטפת ילדים
Spread the love

הפסיכיאטרית פנינה אברמוביץ, מקבלת עבודה ותשלום ממשרד העבודה והרווחה עבור חוות דעת מוזמנות שהיא כותבת, לרוב עבור פק"ס ניבה מילנר עו"ס מחוזית.

אברמוביץ, היא ספקית חוות דעת מוזמנות המשולמות על ידי משרד הרווחה על פי דרישת העובדת הסוציאלית המחוזית ניבה מילנר, ותמיד היא כותבת את אשר מורה לה העובדת הסוציאלית לכתוב. ברוב המקרים העובדת הסוציאלית היא זו שכותבת את חוות הדעת והפסיכיאטרית פנינה אברמוביץ שמה את החותמת שלה על הנכתב, לעיתים גם ללא פגישה עם נשוא חוות הדעת.

כך למשל ביום 27.12.2011, נקבעה לאמא לורי שם טוב, ועדת תסקירים במשרד הרווחה במשרדה של ניבה מילנר עו"ס. אל הישיבה הגיעה גם הפסיכיאטרית פנינה אברמוביץ אשר זומנה על ידי ניבה מילנר.

מודגש: לורי שם טוב לא מכירה את הפסיכיאטרית פנינה אברמוביץ, מעולם לא שוחחה איתה ולא דיברה איתה, והפעם הראשונה שראתה ופגשה בפסיכיאטרית פנינה אברמוביץ – היתה במעמד ועדת התסקירים, וגם אז האמא לא דיברה עם הפסיכיאטרית אברמוביץ, שכן לא היה לה כל מעמד בוועדת התסקירים והוא הובאה מטעמה של העובדת הסוציאלית ניבה מילנר.

פנינה אברמוביץ, שכאמור לא שוחחה עם האמא ולא פגשה בה קודם לכן, כתבה בתום ועדת התסקירים – "חוות דעת פסיכיאטרית" שקרית אותה הגישה לעו"ס ניבה מילנר. בחוות הדעת המורעלת והמומצאת ממוחה הקודח "אבחנה" את האמא כמסוכנת לילדיה.

לאמא היתה חוות דעת מקצועית ומקיפה במסגרת מסוגלות הורית שעברה מטעם הפסיכיאטר ד"ר כלב יוסף – בה הוא קבע כי האמא איננה מסוכנת לילדיה והאמא היא טובה וחמה לילדיה, בעלת מסוגלות הורית מצוינת לילדיה.

מתוך חקירה נגדית של ב"כ הגרוש:

ניבה מילנר, העו"ס פנתה לבית המשפט לשופט חותמת הגומי שלה נפתלי שילה ומסרה לו כי יש בידיה חוות דעת פסיכיאטרית של פנינה אברמוביץ שקובעת שהאמא מסוכנת לילדיה. העתק מחוות הדעת של הפסיכיאטרית לא הומצאה לידי האם. השופט נפתלי שילה שהוא חותמת גומי של העו"ס – פסק כי לעו"ס ניבה מילנר סמכויות פיקוח להסדרי ראיה, והעו"ס ניתקה את האמא מילדיה לחלוטין וסירבה לקבוע הסדרי ראיה לאמא.

האמא שלחה מכתב תלונה ללשכת הבריאות המחוזית נגד הפסיכיאטרית פנינה אברמוביץ וכמובן שלחה טיוטת תביעה לפסיכיאטרית פנינה אברמוביץ, שהיא נדרשת להעביר מידית לידי האמא העתק מחוות הדעת שהמציאה נגדה לעובדת הסוציאלית ניבה מילנר.

הפסיכיאטרית פנינה אברמוביץ, שהבינה שהיא הולכת לאבד את רשיונה הוציאה מכתב לאמא  בו כתבה:

"לא נתתי חוות דעת נפרדת אלא כל דברי נאמרו במסגרת הוועדה בנוכחותך.

הדברים שיוחסו לי בפרוטוקול בימ"ש מיום 5.3.12 לגבייך, לא נאמרו על ידי."

במקרה המתואר הבינה הפסיכיאטרית פנינה אברמוביץ, כי לורי ש טוב לא תוותר לה ותתבע אותה תביעת נזיקין ולשון הרע, ולכן היא חזרה מדבריה והכחישה הוצאת חוות דעת, אולם במקרה של האבא ט' פ' מעמק חפר, חזרה התנהלותה הפושעת של הפסיכיאטרית פנינה אברמוביץ, והיא תייגה את האבא כחולה נפש.

האבא ט' פ', מורה למתמטיקה, ללא רקע פסיכיאטרי, שנמצא בסכסוך משמורת על בתו, תוייג על ידי הפסיכי' פנינה אברמוביץ כחולה נפש, כשכאמור, הפסיכי' אברמוביץ לא נפגשה קודם לכן עם האבא והפעם הראשונה שהיא פגשה באבא היתה במהלך ועדת תסקירים במשרדה של העובדת הסוציאלית ניבה מילנר.

לפנינו, התנהגות שיטתית של פסיכיאטרית הרואה צל כהרים, העושה  שימוש לרעה במקצוע הפסיכיאטריה נגד הורים.

ההורים מתבקשים להיזהר מהפסיכיאטרית פנינה אברמוביץ, עם בעיית אמינות חריפה, ולדרוש להוציא אותה מוועדת תסקירים מטעם משרד הרווחה.

מתוך חקירה נגדית.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.