עו"ד טלי תמרין בוועדת ביקורת המדינה בכנסת נגד פשעי משרד הרווחה

עו"ד טלי תמרין בוועדת ביקורת המדינה בכנסת נגד פשעי משרד הרווחה
ד"ר טלי תמרין, עו"ד
Spread the love

ביולי 2012 התקיימה ועדת ביקורת בכנסת ישראל בראשות ח"כ ד"ר מרינה סולודקין וח"כ רוברט טיבייב מסיעת "קדימה" בנושא הוצאת ילדים בכפיה ממשפחותיהם.

עו"ד טלי תמרין מומחית בזכויות המשפחה דיברה על הקלות בה הם מוציאים ילדים ממשפחותיהם. לדבריה עובדים סוציאליים משתמשים "במומחים" מטעמם כדי לאשר את תסקיריהם. אותם "מומחים" מטעם משרד הרווחה לא בוחלים בשקרים נגד הילד ומשפחתו ובית המשפט מקבל את תסקיר פקידת הסעד כסוף פסוק וגורל המשפחה נחרץ.

עוד אמרה שמדובר בתרבות שקר של העובדים הסוציאליים שכותבים תסקירים שקריים נגד ילדים והוריהם ולא נותנים שירותים לאזרחים.

בין מערכת המשפט לבין הפקידות הסוציאלית יש מערכת חולנית, בה שופטים לוקחים את תסקיר פקידת הסעד ומאמצים את הדברים כמו שהם. להורה אין שום סיכוי מול תסקיר פקידת סעד או מערכת המשפט.

עו"ד טלי תמרין הוסיפה ואמרה כי עובדת סוציאלית אין לה הכשרה פסיכולוגית או פסיכיאטרית ולמרות זאת התסקיר שלה מתקבל תמיד בבית המשפט במעמד צד אחד, בלא מתן אפשרות לחקור את העובדת הסוציאלית או לחלוק על תסקירה וגם אם ניתנת אפשרות זו הרי שבסופו של דבר השופט יאשר את התסקיר של העו"ס.

עו"ד טלי תמרין מייצגת הורים לילדים שנלקחו בכפייה על ידי רשויות הרווחה למסגרות פרטיות מופרטות.

עו"ד טלי תמרין מתארת תמונה של מדיניות אפלה של רשויות הרווחה, הפועלות בחיסיון, ללא סדרי דין, ללא ראיות לתלישת הילד מביתו ומשפחתו, טוענת כי קיים קשר חולני בין רשויות הרווחה לבתי המשפט המקבלים המלצותיהם ומיישמים אותם אחת לאחת לצווים שיפוטיים.

עו"ד טלי תמרין טוענת כי המומחים והמאבחנים המקצועיים רושמים בחוות הדעת מה שרשויות הרווחה המממנות אותם קובעות להם לרשום. מדבריה מצטיירים רשויות הרווחה כארגון פשע אכזרי הסוחר בילדים באין מפריע, מרושש משפחות, מחריב את הפרט המשפחה והחברה.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.