חתנה של פקידת הסעד שרה טל סגנית מנהלת לשכת רווחה רמת גן התחמק משרות צבאי חובה על פי חוק, בתואנת סעיף נפשי וצריכת סמים

חתנה של פקידת הסעד שרה טל סגנית מנהלת לשכת רווחה רמת גן התחמק משרות צבאי חובה על פי חוק, בתואנת סעיף נפשי וצריכת סמים
האם ביקשה גט ונפרדה מהאב
Spread the love

חתנה של פקידת הסעד שרה טל, סגנית מנהלת לשכת רווחה רמת גן התחמק משרות צבאי חובה על פי חוק, בתואנת סעיף נפשי וצריכת סמים

ש.ט. פקידת סעד, סגנית מנהלת לשכת רווחה רמת גן, עובדת ציבור בכירה, בעלת סמכויות נרחבות להוצאה בכפיה של ילדים מביתם.

פקידת הסעד שרה טל, יקירת שופטי בתי משפט לנוער, הרואים המלצותיה כסוף פסוק. פרשת הריגת נכדה של שרה טל חושפת פרטים על הכח הדמוני שיש לפקידת סעד זו.  מתברר כי חתנה, התחמק משרות צבאי חובה על פי חוק, בתואנת סעיף נפשי וצריכת סמים. אחיו הצעיר הלין בתקשורת: "רבע מהמדינה עשתה את זה, שיפסיקו להתיפייף."

שרה טל – היא זו שקבעה אי מסוגלות הורית לאלפי הורים שמהם נלקחו ילדיהם בכפיה, למוסדות הרווחה ולאימוץ סגור. לאור חשיפת עובדות אלו, יש לבטל את כל המלצותיה של שרה טל ולהשיב את הילדים להוריהם בביתם! כפי שנעשה בארה"ב על ידי בית משפט בפנסילבניה.

אח החשוד בטלטול בנו: המשטרה סוחטת רגשית

גלעד מורג / Ynet 05.2.12

אחיו של האב החשוד בהריגת בנו בן ה-4 חודשים התייחס לטענות כי אחיו השתמש בסמים קלים ושוחרר ממילואים על סעיף נפשי. "רבע מהמדינה עשתה את זה, שיפסיקו להתיפייף. זה קושר אותו לחבלה בתינוק?"

בצל החקירה המשטרתית המתמשכת של הורי התאומים בני הארבעה חודשים, החשודים בהריגת בנם, מגיב אחיו של האב לפרסומים לפיו הוא השתמש בסמים קלים ושוחרר ממילואים בשל סעיף נפשי. לדבריו, האב צפוי לעבור היום (ה') בדיקת פוליגרף.

עוד בפרשת התאומים ב-ynet:

התאומים נפגעו בבייבי יוגה? "אין מצב בעולם"

הורי התאומים חשודים בהריגה: האם למעצר בית

לדבריו, בגלל שההורים לא מודים בחשדות המיוחסים להם, "אז מנסים להביא אותם למצבים בכוח, ולסחוט את מצבם הרגשי, מבחינתי זו רמה נמוכה". הוא הכחיש שההורים פגעו בתינוקם, ואמר כי הם "מעדיפים למות ולא להגיד משהו שקרי. הם לא פגעו בתינוק, אם הם היו מפילים אפילו אותו בטעות הם היו אומרים, הם פשוט לא שקרנים ולא מטייחים".

"מנסים להציג אותו בתור נרקומן, זה לא רלוונטי למקרה" (צילום: מוטי קמחי)
"מנסים להציג אותו בתור נרקומן, זה לא רלוונטי למקרה" (צילום: מוטי קמחי)

אחרי שאתמול פורסם הדו"ח הפתולוגי הראשון שקבע כי התינוק מת כתוצאה משברים בגולגולת, אמר גורם במשטרה כי החשוד העיקרי במעשה הוא האב, אך גם האם ששוחררה למעצר בית עדיין בגדר חשודה. בין היתר פורסם בקול ישראל כי האב שוחרר משירות מילואים בשל סעיף נפשי.

"הדלפות פוגעות ומיותרות"

"זה אדם שעשה לא רק צבא, אלא גם מילואים במשך 12 שנה, והיה בתפקיד מציל חיים", הסביר האח, שציין כי בסך הכול ביקש האב לשרת קרוב יותר לבית במילואים ובצבא לא אפשרו לו. "אמרו לא אם אתה רוצה להשתחרר אתה יכול רק ללכת על סעיף נפשי. רבע מהמדינה עשתה את זה, שיפסיקו להתיפייף. זה קושר אותו לחבלה בתינוק?".

האח הכחיש גם את הטענה כי האב השתמש בסמים קלים, והתקומם על ההדלפה. "אני אומר לך שהבן אדם לא נגע בסמים קלים ככל שאני יודע, בטוח לא ליד הילדים. מנסים להציג אותו בתור נרקומן, זה לא נכון, וזה לא רלוונטי למקרה".

על אף שהוא רוחש כבוד למשטרה, ציין אחיו של האב החשוד בהתעללות כי "יש הדלפות שפוגעות בנו, הן מיותרות ופוגעות בפרטיות. אנחנו מרגישים שלא מכבדים אותנו".

לאחר שהאם עברה בדיקת פוליגרף ונמצאה דוברת שקר הסביר האח כי היא "ממוטטת רגשית. יום אחרי מות בנה, עשו לה פוליגרף כשהיא ממוטטת רגשית ונפשית. לי זה לא נשמע כשיר ולכן גם הדברים הללו לא קבילים בבית משפט".

גורמים במשטרה אמרו אמש כי האם נמצאה דוברת שקר בחלק מן השאלות, בשאלות לגבי אופי גרימת החבלה לתינוק.

"השוטרים חרצו דין מוקדם מדי"

באשר לדו"ח הפתולוגי, ציין האח כי מדובר בדו"ח ראשוני בלבד. "זה עדיין מוקדם מדי לחרוץ גורלות, נבקש לערוך עוד בדיקות, פתולוגים מדברים איתנו שאומרים שאסור להגיע למסקנות מוקדם כל כך". לדבריו, "אני מרגיש שהשוטרים מיהרו להסיק את המסקנות, הם גם אינם אנשי מקצוע, הם חרצו דין מוקדם מדי".

הוא גם קבל על כך שבשל החקירות של ההורים לא התאפשר למשפחה לשבת שבעה על מות התינוק. "אנחנו לא יושבים כי למעשה מונעים מאיתנו. ההורים בתוך חדר החקירות כל הזמן, ולא יכולים לשבת. על פי ההלכה אסור לפצל את השבעה, ולכן בגלל שזה נוגד את ההלכה החלטנו לא לשבת".

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.