פשעי משרד הרווחה: מוציאים ילדים ממשמורת הורים בטענת "הזנחה", שולחים בכפיה ילדים למוסדות הרווחה ומשם הילדים מופקרים לתעשיית המין והזנות בארץ

Spread the love

פשעי משרד הרווחה: מוציאים ילדים ממשמורת הורים בטענת "הזנחה", שולחים בכפיה ילדים למוסדות הרווחה ומשם הילדים מופקרים לתעשיית  המין והזנות בארץ

הזניית משרד הרווחה את ילדי ארצנו. מי יפקח על משרד הרווחה?

 

משרד הרווחה מוציא ילדים ממשמורת ההורים בטענה כי להורים אין יכולת כלכלית לטפל בילדים. 87% מהוצאות ילדים ממשמורת ההורים מבוצעים בטענת "הזנחה".

 

בפועל, הילדים שמוצאים מביתם נשלחים על ידי פקידת הסעד בכפיה למוסדות הרווחה, קרי לאימוץ (אם מדובר בקטיני קטינים בגילאים 0-8) אומנה ופנימיות משרד הרווחה. עיקר הוצאות הילדים הם לפנימיות משרד הרווחה.

כתבתה של דנה ויילר פולק "הארץ", מעלה את הנתונים המחרידים, כי הילדים שמוצאים מביתם בגילאי 12-14, משמשים בתעשיית המין והזנות של מדינת ישראל.

"הפתרון" של המדינה לתעשיית הזנות בילדים וילדות קטינים – הוא כמשל לכוסות רוח למת. במקום לטפל בשורש הבעיה הם הם מתמקדים בתוצאה – בצרכני הזנות שמשלמים עבור התעשיה.

כל רופא מתחיל יאמר לכם כי במקצוע הרפואה מטפלים בשורש הבעיה, והשורש במקרה של תעשיית הזנות, הוא הוצאת הילדים ממשמורת הוריהם. אם הילדים היו נותרים במשמורת ההורים, משרד הרווחה היה מקצה את המשאבים הכספיים לטיפול בילד או בילדה בקהילה, מצמיד חונך לילד – יותר מסביר להניח שהילד או הילדה היו מגיעים להישגים גבוהים, והמשפחה כולה היתה "נרפאת" מעוניה, אלא שבפועל בדיוק ההיפך קורה. משרד הרווחה הורס לחלוטין את הילדים הללו, מוציא אותם ממשמורת הוריהם, ואחר כך מפקיר אותם לחייהם במוסדות הרווחה שהוא הכניס אותם לשם, וכך הופכים הילדים לקורבנות משרד הרווחה ומשמשים סחורה בתעשיית המין והזנות של מדינת ישראל.

הדבר החמור ביותר הוא שתיקת התקשורת בנושא חטיפת ילדים ממשמורת ההורים, והשתקת התקשורת כשמדובר בהורים מתעללים ומסוכנים, דוגמת סגנית מנהלת משרד הרווחה רמת גן, פק"ס שרה טל –  שנמצאת בימים אלו במעצר בית, במקום להיות באבו כביר, בחשדות קשים של שותפות לרצח נכדה בן 4 חודשים, ושבירת עצמותיה של אחותו התאומה בת 4 חודשים.

בנה של סגנית מנהלת לשכת רווחה רמת גן, פקידת הסעד שרה טל –  ניר טל, בעל בעיות נפשיות קשות, שקצין בריאות הנפש בצה"ל קבע שאיננו כשיר לשרת בצה"ל, הביא עם רעיתו תאומים לעולם. מתברר שהולדת התינוקות גרמה להחמרה בהפרעות הנפשיות הקשות של ניר טל, שהתגורר עם אמו פקידת הסעד הבכירה שרה טל, עד כדי כך, שהוא חשוד ברציחתו של בנו התינוק בן 4 חודשים כתוצאה מחבלה קשה של רציצת גולגלתו ושבירת ידיה של בתו התינוקת בת 4 חודשים.

 

כשליש מהעוסקים בזנות בישראל – קטינים

דנה ויילר פולק / הארץ 5.2.12

ועדת שרים לענייני חקיקה תדון בהצעת חוק המטילה עונשים על צרכני זנות. לפי ההצעה, אזרחים שנעצרו לראשונה על שימוש בשירותי זנות יישלחו להדרכה.

כ-5,000 מתוך 15 אלף העוסקים בזנות בישראל הם נערות ונערים – כך עולה מנתונים שפרסמו עמותת "עלם", המסייעת לנוער במצבי סיכון, ומשרד הרווחה. על פי הערכות, לפחות 90% מהעוסקות בזנות נשלטות על ידי סרסורים. הזונות נכנסות לתחום כקטינות, כשגילן הממוצע דומה לזה שבמדינות אחרות בעולם: 12-14.

הבוקר יקיים מטה המאבק בסחר בנשים הפגנה מול משכן הכנסת, בקריאה לאשר הצעת חוק לפיה צרכני זנות יהיו חשופים לעונש של עד חצי שנת מאסר. במקביל, יתקיימו היום הפגנות דומות גם בכמה ערים בעולם ובהן ניו יורק, וושינגטון ולונדון. הצעת החוק הוגשה ב-2009, אולם קידומה התעכב בשל בקשת משרד המשפטים להתייעץ בעניין עם גורמים שונים בעולם. כעת, עם מתן האישור המשפטי, תובא ההצעה בשבוע הבא לוועדת שרים לענייני חקיקה.

לפי הצעת החוק, יש להקים תוכנית הדרכה שאליה יישלחו אזרחים שנעצרו לראשונה על שימוש בשירותי זנות. התוכנית תכלול הסברים שונים בתחומי בריאות הציבור, החוק והמשפט, וכן הרצאות של נשים שעסקו בזנות. צרכן זנות שיסיים את התוכנית ויעמוד בדרישותיה – לא יוגש נגדו כתב אישום. ואולם, צרכני זנות שייעצרו שוב, לא יוכלו לקחת חלק בתוכנית פעם נוספת ויוענשו. התוכנית תופעל בידי ארגונים לא ממשלתיים ובשיתוף משרד הרווחה.

למצולמות אין קשר לכתבה

למצולמות אין קשר לכתבה . צילום: ניר כפרי

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=AVA0_gtMrjo]

 

פרופ' אסתר הרצוג – מבט שני כסף תמורת ילד- סחר ילדים

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=abJXl0xTrKE]

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.