מעון קטקטים-ילדי לימר אסף הרופא בניהולה של עו"ס שרית ויסמונסקי קשרו קטינה חסרת ישע לכסא ביום הולדתה

מעון קטקטים-ילדי לימר אסף הרופא בניהולה של עו"ס שרית ויסמונסקי קשרו קטינה חסרת ישע לכסא ביום הולדתה
קשירת פעוטה לכסא יום הולדת בגן קטקטים אסף הרופא
Spread the love

כך נראית התפתחות הילד במשרד הרווחה: ילדה שהורחקה מאמא שלה, ונשלחה לגן התפתחותי קטקטים – ילדי לימר, המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), נקשרה לכסא ביום הולדתה:

קשירת פעוטה לכסא יום הולדת בגן קטקטים אסף הרופא
The alt text for this image is the same as the title. In most cases, that means that the alt attribute has been automatically provided from the image file name. קשירת פעוטה לכסא יום הולדת בגן קטקטים אסף הרופא

הקטינה ביקשה לשמוח ולצהול ביום הולדתה, ובמקום זה נקשרה לכסא, כדי שלא תוכל לזוז. טובת הילד לפי משרד הרווחה,זו ילדה שלא זזה מהכסא, שנמצאת עם חיתול גם בגיל 3 ו-4 שנים, כשהרווחה לא מעודדת את הילדה לעצמאות ודואגת להשארת הקטינה במצבה הסטטי, קרי תלוייה בזולת.

במקרה דנן, אמא של הילדה נשלחה לכלא נווה תרצה, לאחר שהתמרדה על פשעי משרד הרווחה ונטען נגדה בשקר שתקפה עובדת סוציאלית, עובדה שלא הייתה ולא נבראה.

עו"ס שרית ויסמונסקי, אחראית על התפתחות הילדים בגן קטקטים, חושבת שזה סביר לקשור ילדה ביום ההולדת שלה, ובלי בושה שלחה את התמונה הזוועתית לאמא של הקטינה, כדי שתחזה ב"טיפול" לו זוכה בתה.

בעלה של עו"ס שרית ויסמונסקי הוא הפרקליט, חיים ויסמונסקי מי ששולח לגוגל, יוטיוב, טוויטר וכו’ בקשות להסרת תכנים שלא מוצאים חן בעיניו למשל ביקורת על שופטים, שוטרים, פרקליטים ועובדים סוציאליים. הוא בעצם המטאטא של הרשת.

הוא גם זה שקשור בעקיפין לכליאתה של האמא בכלא נווה תרצה.

יש לתהות מדוע עו"ס ויסמונסקי לא שולחת את הילדים שלה לגן ההתפתחותי בניהולה, אם כל כך טוב שם.

 

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.