עו"ס אורי חן לשכת רווחה נתניה נפגשת 10 דקות עם מטופלי רווחה: "לא צריכה להתחסן או לבצע בדיקת קורונה כל 72 שעות" בית הדין דחה תביעה שהגישה וחייב אותה בתשלום 8,000 ש"ח סע"ש 50749-02-21

עו"ס אורי חן לשכת רווחה נתניה נפגשת 10 דקות עם מטופלי רווחה: "לא צריכה להתחסן או לבצע בדיקת קורונה כל 72 שעות" בית הדין דחה תביעה שהגישה וחייב אותה בתשלום 8,000 ש"ח סע"ש 50749-02-21
אורי חן, עו"ס צעירה בלשכת רווחה נתניה מסרבת להתחסן נגד קורונה. תמונה: פייסבוק אורי חן
Spread the love

עו"ס אורי חן הגישה בקשה למניעת פיטוריה כעובדת סוציאלית בעיריית נתניה, בשל העובדה כי היא מסרבת להתחסן נגד קורונה, וביקשה צו האוסר על עיריית נתניה למנוע ממנה לעבוד במשרדה בלשכת רווחה נתניה. לדבריה, דרישת עיריית נתניה להציג בדיקה שלילית כל 72 שעות אינה חוקית, ויש בה פגיעה בפרנסתה, תוך הפרת חוק יסוד חופש העיסוק וחוק כבוד האדם וחירותו, חוק זכויות החולה והחוק להגנת הפרטיות. לתמיכת דבריה, הציגה חוות דעת רפואית של ד"ר רעיה לייבוביץ, מנהלת המכון האונקולוגי (נחקרה), בה נטען כי פוטנציאל ההדבקה מאדם מחוסן זהה לפוטנציאל הדבקה מאדם בלתי מחוסן, כך שאדם בלתי מחוסן אינו מסכן את סביבתו ברמה העולה על אדם מחוסן.

בנוסף טענה, אורי חן, כי במסגרת עבודתה כעו"ס במחלקת הרווחה נתניה, היא אינה נדרשת לבוא במגע פרונטלי עם אדם כלשהו לפרק זמן רצוף העולה על 10 דקות, ולכן אין הצדקה רפואית עניינית לביצוע בדיקות מטוש, שאינן נעימות.

מדהים. אורי חן חורצת גורל משפחה תוך 10 דקות פגישה בלבד! 10 דקות בהן מחליטה הרווקה הצעירה, נטולת הילדים, על הוצאת ילדים מהבית. 10 דקות מי יקבל סיוע. 10 דקות להורי ילדים שבית המשפט חייב אותם להתייצב בלשכתה והיא צריכה לכתוב עליהם תסקיר.

מנגד, משרד הרווחה טען, כי עו"ס אורי חן מטפלת בכ-70 משפחות: נשים חד הוריות, ילדים בסיכון ומצוקות כלכליות וכן בליווי מועדוניות "קשת" לילדים בסיכון בגילאי א'-ד', ובמסגרת תפקידה היא נדרשת בקשר מתמיד ושוטף ובלתי אמצעי עם ציבור המטופלים הנזקקים לשירותיה ומסתייעים בה.

תראו איך נחשפו שקריה של עו"ס אורי חן, על פי עדותה של עו"ס רותי גור, ראש מינהל הרווחה נתניה:

"אין זה נכון, כי עבודתה של גב' חן יכול שתהיה לפרק זמן מירבי של 10 דקות. שירותי הרווחה הוגדרו כשירותים חיוניים, כפי שהובהר והודגם בתשובת העירייה לבקשה. לקוחות שירותי הרווחה נזקקים לסיוע לצורך קבלת טיפול סוציאלי שהינו הכרח במציאות חייהם וללא הסיוע עלול להיגרם להם נזק ממשי.

רבים מהלקוחות אמורים להגיע למפגש עם העובד הסוציאלי מכוח צו שיפוטי ולא עומדת להם האפשרות שלא להגיע או לבחור עובד סוציאלי אחר.

השירותים הניתנים על ידי העובדים הסוציאלי במינהל הרווחה אינם מסתכמים בעשר דקות ופעמים רבות אמורים להימשך מעל שעה.

המצוקות אינן יכולות להיענות בפרק זמן קצר שכן ההקשה וההכלה למתן המענה אורכים זמן."

סופו של דבר, השופטת אסנת רובוביץ ברכש, דחתה את הסעדים אותם דרשה אורי חן, כשהיא מציינת שחובת המדינה לדאוג לרווחתם של עובדיה ושל מבקשי שירות, לרבות ילדי מועדוניות גוברות על על זכותה של עו"ס אורי חן.

מאחר ולשכת הרווחה נתניה לא הורתה על הפסקת העסקתה של אורי חן, בית הדין הורה לשלם לאורי חן את שכרה וחייב אותה בתשלום 8,000 ש"ח הוצאות לעיריית נתניה.

אורי חן, עו"ס צעירה בלשכת רווחה נתניה מסרבת להתחסן נגד קורונה. תמונה: פייסבוק אורי חן
אורי חן, עו"ס צעירה בלשכת רווחה נתניה מסרבת להתחסן נגד קורונה. תמונה: פייסבוק אורי חן

50749-02-21

salome

One thought on “עו"ס אורי חן לשכת רווחה נתניה נפגשת 10 דקות עם מטופלי רווחה: "לא צריכה להתחסן או לבצע בדיקת קורונה כל 72 שעות" בית הדין דחה תביעה שהגישה וחייב אותה בתשלום 8,000 ש"ח סע"ש 50749-02-21

  1. החלטה שגויה מן היסוד

    כל מה שלא רלוונטי להכרעה צוטט בהחלטה

    שימו לב שדעתו הנפרדת של סולברג צוואה בהחלטה מבלי לגלות שזו דעת יחיד

    ברע בדרך

    ואם לא תבוטל ההחלטה, גם בגץ יוגש

    אורי, אחרונות המעונינים, אומץ ויושר ראויים לציון מיוחד

    שימו לב גם לשקר של שניידר

    חיסון ראשון בישראל במוצש 19.12.20

    היינו בנובמבר טרם ניתן היה לסרב לחיסון

    שקר זה הפך בהחלטה לעבודה

    בקיצור כתבה שטחית באתר שטחי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.