זאב רוזנשטיין משתחרר מהכלא לאחר 17 שנות התעללות שב"ס וש"ר 14647-03-15

זאב רוזנשטיין משתחרר מהכלא לאחר 17 שנות התעללות שב"ס וש"ר 14647-03-15
זאב רוזנשטיין. בן אדם חופשי
Spread the love

זאב רוזנשטיין, ריצה 17 שנות מאסר, מתוכם 12 שנים על הפצת מיליוני כדורי אקסטזי בארה"ב, שנתיים מתוך המאסר רוצו בארה"ב, ו-5 שנות מאסר על עבירת קשירת קשר לביצוע רצח 3 אנשים.

השופט משה מכליס, יו"ר ועדת השחרורים, החליט היום לשחרר את רוזנשטיין מהכלא, 9 חודשים מוקדם מהמועד הצפוי 7.11.2021.

זאב רוזנשטיין עבר אינספור קבוצות טיפוליות בכלא, ולמרות שהייתה לו תוכנית רש"א מסודרת, כולל אבחון רפואי המעיד על מצב בריאותי רעוע, הפרקליטות התנגדה לשחרור "המוקדם", וביקשה עיכוב ביצוע בטענה מופרכת כי רוזנשטיין לא עבר שיקום. לא משנה כמה טיפולים יעברו אסירים בכלא, תמיד הפרקליטות תטען שהטיפול לא מספיק, ועל האסיר להתפגר בכלא לשארית חייו, למרות שבכלא אין שום טיפול, וכל הקבוצות "הטיפוליות" נועדו להשפיל את האסיר, ולמרר את חייו.הפרקליטות טענה פעם אחר פעם, כי "טרם בשלה העת להורות על שחרורו של רוזנשטיין", וגם הפעם שבה על אותם דברים, וטענה שיש "מידע מודיעיני", שזה מיחזור שקרים מלפני 17 שנים.

העו"ס ציינה כי זאב רוזנשטיין, הביע חרטה והתבייש במעשיו, ואף גילה עייפות מאורח חייו העברייני.

הפרקליטות ביקשה שרוזנשטיין יעבור אבחון פסיכולוגי חדש, וטענה כי רוזנשטיין לא הרים את הנטל המוגבר המוטל עליו כדי להראות שינוי נסיבות מהותי, וכי הוא נעדר בשלות טיפולית.

הגיע הזמן לנטרל את פרקליטות השטן. לא משנה מה יעשה האסיר, תמיד תבוא פוסטמה כמו הנבלה הזו ותטען שהטיפול לא היה מספיק, יש מידעים מודיעיניים ולא הופחתה המסוכנות. השימוש במילה מסוכנות על כל אחד ואחת בוועדות הללו הוא אוטומטי, כולם מסוכנים לטענת הפרקליטות והפרקליטות תמיד מעוניינת להשאיר את כולם בכלא עד היום האחרון שנקצב להם. את הפרקליטות בכלל לא מעניין שהמחוקק קבע שאחרי שני שליש, אם אין אירועים מיוחדים בכלא או מחוצה לו, האסיר אמור להשתחרר.

השופט מכליס, שחרר את רוזנשטיין בתנאים.

זאב רוזנשטיין. בן אדם חופשי
זאב רוזנשטיין. בן אדם חופשי

14647-03-15

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.