השופט מיכאל קרשן הקל ביותר עם הפדופיל רונן ביטי (עובד הוצל"פ לשעבר) שהטריד מינית קטינות בנות 13-15 שנים: "זה יהיה מגניב אם אשלח לך את איבר המין שלי בלייב" וגזר עליו 9 חודשי עבודות שירות ת"פ 63019-03-18

Spread the love

רונן ביטי פדופיל, יליד 1970, סוטה מין מהזן הנחות ביותר, הטריד מינית בצורה דוחה ומכוערת ביותר, ילדות קטנות בגילאי 13 – 15 שנים, שהעריצו את בתו השחקנית עדי ביטי. השופט מיכאל קרשן (שלום כ"ס), גזר נגדו 9 חודשי מאסר בעבודות שירות, כשהוא מכנה את ביטי "נורמטיבי". מתוכן הפירוט המצומצם שהשופט כתב בגזר הדין, אותו כינה פסק דין, השופט סלחן ביותר כלפי הפדופיל האשמאי רונן ביטי, ומציג אותו כקורבן מסכן, שמנסה לשקם את "שאריות חייו". השופט קרשן אינו חס או חומל על הקטינות שאת חייהן הרס ביטי לשארית חייהן, כשכל אשמתן הוא הערצת בתו הקטינה באותה עת, עדי ביטי, כוכבת ילדים וזמרת.

הפדופיל רונן ביטי יוצג על ידי עו"ד אבי חימי. בדרך כלל אבי עו"ד חימי מייצג עובדי מדינה, שוטרים ושאר עובדי מדינה פושעים שמאוד קל להגן עליהם, כי השופטים מלכתחילה מאוד רחמניים כלפי שוטרים ועוובדי מדינה עברייניים. לא צריך להיות סנגור חכם במיוחד. שופט ששומע שמדובר בשוטר או איש שהוא עובד מדינה, מייד נחלץ לעזרת הנאשם ומוציא עבורו את תפוחי האדמה מהאש. דוגמאות יש למכביר. ראו למשל את השופט בני שגיא (בעצמו שוטר זוטר לשעבר) אשר זיכה את ניסו שחם מעבירות האונס של 9 נשים הכפופות לו שקיימו איתו יחסי מין מרצון ובחשק רב.

רונן ביטי הוא קבלן ביצוע של ההוצאה לפועל. לפי גזר הדין הוא לא ניזוק כספית כי המשיך לעבוד באמצעות רשיונות הקבלנות של החברים שלו. השופט מיכאל קרשן גזר עליו 9 חודשי עבודות שירות בשטיפת גוויות בחברא קדישא. האישומים שיוחסו לו היו חמורים מאוד. הוא התכתב עם מעריצות של הבת שלו, חלקן קטינות ביותר ושלח להן תמונות של איבר מינו, סרטונים של עצמו מאונן, סרטים של ילדים שמבצעים מעשי מין אחד לשני בבית הספר. רונן ביטי פתח קבוצות ווצאפ לקטינות, ואלו השמות שנתן לקבוצה: "ב.ב. כישרון להרביץ אחד ולישון", "רונן פתח פה כן נכנס יפה", "ב.ב. כישרון עושה גומרת ולישון", "רונן פותח פה כוס נכנס יפה", "ב.ב. החרמנית משתוללת מתמיד" ו"רונן מאונן מזדיין וישן". בקיצור היו לרונן ביטי חיים עליזים ביותר מאז שהבת שלו התחילה להתפרסם.

אז איך עו"ד אבי חימי סידר עבורו 9 חודשים בניקוי ושטיפת גוויות? דבר ראשון, הוא לא ניהל משפט כך שלא ניתן לדעת מה הכישורים שלו לחקור עדים. הוא הוביל את רונן ביטי להודות בעבירות ופשוט הכין אותו היטב לשיחות עם קצינת המבחן. השופט מיכאל קרשן ציין שרונן ביטי הגיע לשיחות עם קצינות המבחן כשהוא מתודרך היטב. אם כך, נניח שיש לעו"ד חימי מומחיות בהדרכת נאשמים לראיונות אצל קצינות מבחן לעשות להן הצגה וליבב.

אולם מה היא אסטרטגיית ההגנה לקולא בתיק מגעיל שכזה? לדברי השופט קרשן אבי חימי טען בפניו שני דברים: האחד הוא שרונן ביטי הפך מתוסכל מינית בגלל חוסר הערכה של גרושתו. חימי אפילו הביא את הגרושה אמא של עדי ביטי כדי להעיד לטובתו. לנו לא ברור התירוץ הזה. אם היא גרושה היא לא אמורה לספק אותו מינית. הוא אמור לחפש מין בקבוצות של פנויים-פנויות. לכן לא הצלחנו להבין מדוע השופט קרשן התפעל כל כך מעדות אמא של עדי ביטי על זה שהיא לא נתנה מין לגרוש שלה ובגלל זה התפתח אצלו חסך מיני.

האסטרטגיה השניה של הסנגור אבי חימי הייתה שרונן ביטי, אבא של עדי ביטי הסתחרר מעצם זה שהוא היה מוקף במעריצות קטנות בנות 13 ו- 14 והתחיל לחשוב שהוא בעצמו קטינה בת 13 או 14, והחל להתנהג כאחת המעריצות. ראו ציטוט מגזר הדין בסע' 24: "לדברי עו"ד חימי, ההתנהלות בקבוצות הוואטסאפ היתה מאוד מבלבלת. חטאו המרכזי של הנאשם היה בכך שהרגיש חלק מהקבוצה, חרף פער הגילים הרב בינו לבין הנערות. התכנים המיניים הם לא עיקר השיח ולא היו יומיומיים. היו שיחות נוספות". באמת עו"ד אבי חימי, זה התירוץ הכי מבריק שיכולת להמציא? באיזה עולם קטינות בנות 13 שולחות תמונות של גבר מאונן זו לזו בקבוצת ווצאפ שהשם שלה "כוס נכנס יפה"? וזו העבודה של יו"ר לשכת עורכי הדין! גועל נפש.

גזר הדין מתייחס לכתב אישום מתוקן שהוגש נגד רונן ביטי בשנת 2018. גזר הדין מפרט את השיחות שניהל ביטי עם ילדה בת 13, באותה עת, ילידת 12.5.2004. רונן ביטי העביר לילדה סרטון וידיאו בו נראית בחורה לובשת תחתון וישבנה חשוף, ועליו נצנצים. ביטי הציע לקטינה לצלם את ישבנה חשוף ולשלוח לו, על מנת שיכריע האם אכן יפה ישבנה כמו הישבן בסרטון, וגם אמר לילדה לפזר נצנצים על ישבנה החשוף כמו בסרטון ולשלוח לו. בנוסף, ביקש מהילדה להוריד את תוכנת הטלגרם, ובמשך חודשיים התכתב עם הילדה על בסיס יומי. השופט קרשן מפרט:

במסגרת שיחות הטלגרם שאל הנאשם במספר הזדמנויות את ג.ג. האם היא מאוננת, עודד אותה לעשות כן ואמר לה ש"עומד לי וכואב לי". בשתי הזדמנויות שונות במסגרת שיחות אלה שלח הנאשם לג.ג. תמונה של איבר מין זכרי חשוף. בהזדמנות אחת במסגרת שיחות אלה אמר הנאשם לג.ג. כי "זה יהיה מגניב אם אשלח לך את איבר המין שלי בלייב" וכי הוא "חרמן", ובהמשך שלח לה סרטון וידאו של גבר מגיע לפורקן.

בסרטון: עדי ביטי אותה העריצו הקטינות, ממליצה על אפליקצייה המוחקת תכנים לא רצויים.

לילדה אחרת, בת 14 שנים באותה עת, הוא כינה אותה "אשתי", וניהל איתה שיחות בעלות אופי מיני, וגם איתה התכתב בטלגרם על בסיס יום יומי במשך שעות ארוכות, שאל אותה אם היא מאוננת, ביקש ממנה שתשלח לו הודעות קוליות שלה גונחת ותמונות שלה בעירום. בנוסף, במסגרת שיחות בטלגרם אמר לילדה שהוא מאונן וביקש ממנה לעודד אותו לשלוח את התמונות. ביום 26.10.17 בשעה 23:38 אמר לילדה "לרדת לך, ואחרי זה הייתה מתחננת שאכנס". ביטי שאל את הילדה אם היא רוצה שישלח לה את התמונות של איבר מינו וסרטון וידיאו שלו מאונן. הילדה השיבה בשלילה, ולמרות זאת ביטי שלח לה תמונה וסרטון שלו מאונן.

בשיחות נוספות ביקש מהילדה להחדיר אצבעות או מלפפון לאיבר מינה.

לילדות קטינות אחרות, שלח רונן ביטי סרטון המתעד מין אוראלי בין שני תלמידים בכיתת בית הספר.

ילדה נוספת בת 14, גם היא הוטרדה מרונן ביטי, כשגם אותה פיתה להוריד את אפליקציית טלגרם ושאל את הילדה אם היא מאוננת והאם קיימה יחסי מין עם גבר., ואמר לה בזמן השיחה כי הוא מאונן. עוד הכריח את הילדה לקבל תמונה של איבר מינו, וכשהילדה סירבה, הוא כינה אותה "פחדנית", "מבאסת" ודרש ממנה להחדיר אצבעות לאיבר מינה.

ילדה נוספת בת 13 שנים ילידת 9.6.2004 הוא הטריד מינית בצורה דוחה וגם לה אמר להוריד את אפליקציית הטלגרם, בה שאל אותה במסגרת השיחות האם ילדים בגילה מקיימים יחסי מין, והאם היא מקיימת יחסי מין ושאל אותה האם היא מאוננת.

הילדה הכי "בוגרת" אותה הטריד ביטי, היא בת 15 שנים ילידת 14.11.2002. ביום 29.11.2017 ביקש רונן ביטי מהילדה להוריד לנייד שלה את אפליקציית טלגרם, וגם איתה התכתב על בסיס יום יומי, כשהוא מבקש מהקטינה לשלוח לו הקלטות שלה שהיא גונחת, ושלח לה תמונות של איבר מינו בעת אוננות, וב-5 הזדמנויות שונות שלח סרטוני וידיאו של גבר מאונן ומגיע לפורקן ורשם לה "אני אף פעם לא גומר ככה. אני לא מדבר ככה עם אף אחת מהביטי".

רונן ביטי, השתלב ב"טיפול" במסגרת "התחלה חדשה", שזו מסגרת פרטית, ואפילו ששילם להם מכספו באופן פרטי, דנה קייזר לכלכה עליו וכתבה שהתרשמה מרונן ביטי כאדם בעל קווי אישיות נרקיסיסטיים בולטים ומיקוד עצמי רב, והעבירות שבוצעו על ידו כאשר הוא חווה תחושות של דחיה וחוסר סיפוק בקשר הזוגי, דבר שנחווה אצלו כפגיעה בדימוי הגברי. עוד הוסיפה הפסיכולוגית קייזר, כי אין בשלב זה שינוי ומיתון בדפוסי אישיותו.

השופט קרשן סבר, כי האישומים נגד ביטי אינם חמורים במיוחד, למרות שמדובר בקטינות בנות 13-15 שנים והוא כותב:

"כל עונש שאגזור על הנאשם, ודאי עונש מאסר לריצוי בפועל, יפגע בו באופן ממשי. ברי כי כליאת הנאשם מאחורי סורג ובריח תפגע בו קשות. גם מאסר בפועל שירוצה בעבודות שירות יפגע בו ובתדמיתו העצמית באופן משמעותי ומן הסתם יסב לו גם לפגיעה כלכלית.

יתרה מכך, הנאשם הוא אדם שהתנהל עד כה באופן נורמטיבי ללא דופי. עצם ההרשעה הפלילית בעבירות מין, על הכתם המוסרי הנלווה לה, פגעה וצפויה לפגוע בו גם בעתיד. עם גילוי המעשים שביצע חייו האישים והמקצועיים התפרקו. מאז הגילוי הוא ומשפחתו עסוקים פשוטו כמשמעו באיחוי השברים.

אין לחובתו של הנאשם הרשעות קודמות.

גזר דין שהוא בושה וחרפה! מעניין אם הבת של השופט מיכאל קרשן הייתה מוטרדת מינית על ידי הפדופיל האשמאי רונן ביטי, אם גם אז הוא היה מתבטא כך? אין הפלא שהציבור איבד אמונו במערכת המשפט.

תפ-63019-03-18-מדי-נגד-רונן-ביטי-גזר-דין-9-חודשי-עבודות-שירות-על-הטרדה-מינית-בקטינות

התנועה למען איכות השפיטה בישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.