16.5 שנות מאסר לגבר (41) אנס את בתה של בת זוגתו תפ"ח 33639-12-18

Spread the love

בית המשפט גזר 16.5 שנות מאסר כלפי גבר גרוש, שהתגורר עם אישה גרושה ולה שני ילדים קטינים, הבת ילידת שנת 2004 והבן יליד 2010. העבירות בוצעו החל משנת 2017 במשך 11 חודשים.

הגבר הינו משמורן על בתו, שהתגוררה בבית עם בתה של בת זוגתו אותה אנס.

משרד הרווחה נתן משמורת על קטינה לפדופיל, וכשהפדופיל נעצר, במקום להשיב את משמורת הילדה לאימה הביולוגית, הועברה הקטינה למשמורת אחיו של הפדופיל. אימה של הקטינה שנאנסה, תמכה בפדופיל, והתנערה מביתה, עובדה שיש בה כדי ללמד על חוסר מסוגלותה ההורית, והפשעים של משרד הרווחה, שהותירו את אחיה הקטין במשמורת האמא, שיש לה שותפות מלאה באונס בתה. כיצד לא ראתה האמא את השוני בהתנהגותה של הבת?

בהיות הקטינה בת 13, בחודש דצמבר 2017 בשעת ערב מאוחרת, בעת שהגבר והקטינה ישבו על הספה בסלון וצפו בטלוויזיה, בעוד יתר בני המשפחה שהו בחדריהם, התקרב הגבר אל הקטינה, והניח את ידו על בטנה, בהמשך העביר את ידו במורד גופה, עד שהגיע לאזור המפשעה, החדיר את אצבעותיו לתוך איבר מינה של הילדה כשהוא מניע את אצבעותיו, ובמקביל החל לשפשף את איבר מינו בידו השנייה, לאחר מכן הוציא את איבר מינו מתחתוניו והמשיך לשפשפו עד שהגיע לסיפוק מיני.

במהלך התקופה שבין החודשים דצמבר 2017 ועד נובמבר 2017 במספר רב של מקרים אנס את הקטינה, תוך שהוא מחדיר את איבר מינו לאיבר מינה, חרף התנגדויותיה של הילדה, עד שהגיע לסיפוק מיני.

כיום הקטינה, בת 15.5 עברה להתגורר בבית דודתה, אחות של האם הביולוגית, המשמשת לה משפחת אומנה, לאחר שאימה לא תמכה בה. הגבר טען לחפותו לאורך כל המשפט, וגרם לקטינה לחזור על עדותה, עובדה שהותירה בה צלקות ומשקעים לשארית חייה, כשהיא נאלצת לראות את אימה מגיעה לדיונים ותומכת בבן זוגה הפדופיל.

הגבר היה עצור 4 חודשים בלבד, ואחר כך שוחרר באיזוק אלקטרוני לביתו. בית המשפט גזר עליו תשלום פיצויים לקטינה בסך 200 אלף ש"ח שיועברו לידי האפוטרופוס הכללי, שיחזיקם בנאמנות עבור הקטינה עד הגיעה לגיל 18.

השופט רמי אמיר שתמך בחוות דעתו המנומקת של השופט פינקלשטיין ציטט משירו של המשורר יהודה אטלס "סוד כמוס":

"אם אספר מה הוא עושה לי

אף אחד לא יאמין.
לא יכול להיות, הם יגידו,

שיש לך אבא כזה מין.
אם הוא ידע שסיפרתי

הוא יחטיף לי מכות-רצח,
ואולי יעיף אותי מהבית

ולא יסלח לי לנצח.
אם לא אספר מה הוא עושה לי

הכל יימשך כרגיל,

והוא שוב ושוב יעשה לי

את הדבר הזה המגעיל.
המשפחה תישאר ביחד

ולא ידעו השכנים,
אבל אצלי לאט לאט 

הלב ימות מבפנים".

לכן נאמר למתלוננת: שמענו אותך וראינו את כאבך; טוב ונכון שחשפת את הדברים; אין בך כל אשם, אלא רק במי שעשה את המעשים; ותקוותנו ואמונתנו היא, שתוכלי לאזור כוחות לשקם את חייך, ותיעזרי לשם כך בטיפול מתאים.

השופטת ליאורה ברודי, תמכה בתוצאה העונשיו והערותיו של השופט אמיר.

 

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.