ביהמ"ש המחוזי באר שבע "החמיר" בעונשו של בועז בשארי על התעללות בכלב אותו גרר 700 מ' קשור לרכבו בכביש רותח: 140 שעות של"צ עפ"ג 25094-03-20 מד"י נ' בועז בשארי

ביהמ"ש המחוזי באר שבע "החמיר" בעונשו של בועז בשארי על התעללות בכלב אותו גרר 700 מ' קשור לרכבו בכביש רותח: 140 שעות של"צ עפ"ג 25094-03-20 מד"י נ' בועז בשארי
בועז בשארי התעלל בכלב שנקשר לרכבו ונגרר עשרות מטרים
Spread the love

בועז בשארי (54) קשר בחבל באורך של מטר וחצי את צוואר הכלב של שכנו לחלק האחורי של מכוניתו, וגרר את הכלב 700 מטר, אל בית בעליו, כשהכלב נגרר על האספלט החם, ונגרמו לו שפשופים ב-4 כפות רגליו ובברכו, והוא איבד את הכריות המרכזיות שלו, וסבל מכאב רב. השופט הולצמן מביהמ"ש השלום קרית גת, הטיל על בשארי 3 חודשים מאסר על תנאי, למשך 3 שנים, שלא יעבור עבירה  של התאכזרות והתעללות בבעל חיים, וקנס בסך 6000 ש"ח לטובת הקרן למען בעלי החיים.

הפרקליטות ערערה על קולת העונש, וביהמ"ש המחוזי בהרכב שופטים: סגן הנשיאה השופט אליהו ביתן, השופטת יעל רז לוי והשופטת גילת שלו, קיבלו את הערעור ו"החמירו" בעונשו של בשארי, כך שהוא יבצע 140 שעות שירות לתועלת הציבור, בהתאם לתוכנית שתוגש על ידי שירות המבחן.

בועז בשארי, בן 54, נשוי ואבא לילד, גמלאי צה"ל לאחר 30 שנות שירות, נעדר עבר פלילי, ציין שיום המעצר הבודד בו שהה בכלא, והתנאים המגבילים בהם היה בביתו במשך 5 חודשים, היוו "חוויה מטלטלת עבורו".

עו"ד רובי גלבוע ב"כ של בשארי, טען כי הוא לא התכוון להתעלל בכלב, ומעשהו נבע מטעות בשיקול הדעת, ומיד לאחר האירוע הוא פנה לבעליו של הכלב, התעניין בשלומו ונשא בהוצאות הטיפול הרפואי שלו. עוד נטען כי בשארי עצמו מגדל במשקו בעלי חיים כולל כלבים.

השופטים אימצו את דברי עורך דינו של בשארי וקבעו:

"מדובר באירוע נקודתי וקצר שאינו מעיד על כוונה לגרום לפגיעה בבעל החיים אלא הוא ביטוי של שיקול דעת מוטעה ופזיז, מהירות הנסיעה של המערער הייתה איטית יחסית, ולמרבה המזל גם הנזק שנגרם לכלב איננו חמור, כעולה גם ממכתבו של בעליו".

פסק-דין-בערעור-באשרי-מחוזי-בש-התעללות-בבעל-חיים-גרר-כלב-יוני-2020

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.