השופטת טל ויסמן בן שחר הוציאה קטינות ממשמורת הוריהם בטענת הזנחה. הילדים חוו הזנחה והרעבה קיצונית בפנימיות הרווחה – 3 שנות לעיסה של שופטת הנוער תנ"ז 7871-11-17

השופטת טל ויסמן בן שחר הוציאה קטינות ממשמורת הוריהם בטענת הזנחה. הילדים חוו הזנחה והרעבה קיצונית בפנימיות הרווחה – 3 שנות לעיסה של שופטת הנוער תנ"ז 7871-11-17
טל ויסמן בן שחר שופטת נוער
Spread the love

השופטת טל ויסמן בן שחר, מלהגת דברי בלע ולשון הרע כלפי הורים, ויש לה נגד ההורים טענות כרימון, בדבר חוסר מסוגלותם ההורית לגדל את ילדיהם.

אלא מאי? אותה טל ויסמן בן שחר, היא למעשה רובוטית בשירות המדינה, שכן היא הוציאה את הילדים למוסדות הרווחה בכפייה, ושם הילדים חוו הזנחה והרעבה קיצונית, עד כדי כך שנאלצו לפנות לבית המשפט.

במשך 3 שנים גררה השופטת טל ויסמן בן שחר, את מתן ההחלטה העלובה שלה, המשתרעת על 2.5 עמודים. ביזיון של שופטת וביזיון של החלטה.

שיא החוצפה של השופטת, כשהיא מציינת: "מנהל הפנימיה ורכזת הטיפול טרחו והופיעו בפני בית המשפט…". באמת? טרחו??? מדובר בעבריינים משוקצים שעברו על החוק, כשמנעו מזון מקטינים, ונתנו לילדים לגור בפנימיה מעופשת המסכנת את בריאותם ודרכי הנשימה שלהם, כשכל המוסד מלא עובש ופטריות.

השופטת כותבת כי מדובר ב"בית חם ומסור לילדים רבים השוהים תחת צו של בית משפט זה". נאחל לשופטת ויסמן, כי הילדים שלה ישהו בבית הגיהנום אליו שלחה את הילדים האומללים. לא בכדי נאמר, טוב מיטה שבורה בבית על פני מיטה שלמה בחוץ. למה השופטת לא שולחת את הילדים שלה לגדול במוסדות הרווחה, אם כל כך טוב במוסדות האלה? כדאי ביותר שהילדים שלה יחוו את החסדים אותם היא מנפקת לילדים של הורים אחרים. נאה דורש נאה מקיים.

השופטת טל ויסמן בן שחר
השופטת טל ויסמן בן שחר

לקריאת ההחלטה המבישה:

תנז 67871-11-17 השופטת טל ויסמן בן שחר הוציאה החלטה של 2 עמודים וחצי לאחר שלוש שנות לעיסה ארורות, של תלונות קטינים חסרי ישע על תת תנאים במוסדות המדינה

התנועה למען איכות השפיטה בישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.