שוטר מראש העין רוקן מחסנית והרג את שיראל חבורה (30) לוקה בנפשו. אחותו ניסתה לעצור את השוטר בגופה

Spread the love

שיראל חבורה, שהיום יום הולדתו ה-30, לוקה בנפשו, רדף אחרי שוטר ברחבת הכניסה לבית משפחתו ברח' המהרי"ץ, ראש העין.

שיראל דקר את השוטר ברגלו ופצע אותו קל. בתיעוד נראה השוטר (28) יורה בשיראל חבורה לפחות 10 כדורים. משהשוטר רצה להחליף מחסנית ולרוקן על חבורה מחסנית חדשה, כשחבורה מנוטרל על הקרקע, אחותו של חבורה, נעמדה מול השוטר והגנה בגופה על אחיה שכבר היה מת.

משפחת חבורה טענה שביקשה לאשפז את בנם במוסד, אך סורבה בטענה שאינו אלים.

אביו של שיראל סיפר כי המשפחה ביקשה בימים האחרונים לאשפז את בנם במוסד פסיכיאטרי:

"כבר שלושה ימים אשתי מדברת עם המשפחה ועם בית החולים שייקחו אותו לטיפול. המצב שלו לא טוב, אנחנו רואים את התגובות שלו וכל הזמן אומרים לנו שעד שהוא לא יהיה אלים אין מה לעשות. היום הוא כבר אמר שיתקוף את הכלבה ואת החתולים, אז קראנו לשוטר. השוטר בא לדבר איתו ואמר שהוא לא נחשב אלים.

שיראל נכנס פנימה, ובינתיים הילדה שלי דיברה עם השוטר ברחבה ואמרה לו שאחיה במצב לא טוב. שיראל ראה את בתי ואת השוטר מתווכחים, נכנס למטבח והוציא סכין. צעקתי: "תיזהרו, הוא הוציא סכין", והשוטר לקח את האקדח וירה בו מחסנית שלמה, ירה בו את כל הכדורים. במקום לירות ברגליים".

אמו של שיראל סיפרה:

"בערב יום העצמאות הלכתי למשטרה והתחננתי בפני הבלש שהילד לא מרגיש טוב. הוא לא התייחס אליי, דיבר איתי לא יפה. אני רוצה לדעת איך קוראים לבלש הזה, שהוציא אותי בוכה ומבוישת. היום התקשרתי למיון, למרפאה שבה מטפלים בבן שלי, ואמרתי להם שהילד לא מרגיש טוב. אמרו לי 'אנחנו נפנה, נעשה ועדה'. אני רוצה להגיד דבר אחד – המערכות שלנו איומות ונוראיות. אחד זורק אותי לשני, אף אחד לא אכפת לו. אני פשוט מאוכזבת. למה נותנים לאמא ככה לבכות בכל מקום, ולא מתייחסים?".

צפו בסרטון:

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.