השופט עוזי פוגלמן הורה לתת טיפול פסיכיאטרי כפוי "לפונקס" לקטינה בת 15 שנים הגורמת לנזקים פיזיולוגיים קשים ביותר: "העדר עילה למתן רשות לערער בגלגול שלישי" רע"א 8265/19

Spread the love

השופט עוזי פוגלמן, משתכר 82 אלף ש"ח בחודש, ראו: https://news.walla.co.il/item/3339043?fbclid=IwAR24PCIXyl79jGsg0PBenOJfUKfxvzKkyDXWSdFGcpNZLrsyWBiARXvka8k ובתמורה למשכורתו, מקבל הציבור גורנישט מיט גורנישט. פוגלמן, דוחה את כל הערעורים המובאים לפניו, בטענה "אין עילה למתן רשות לערער בגלגול שלישי", כשהוא מעתיק החלטות קודמות של קורבנות מערכת המשפט, מאחד לשני, ודוחה את כל האומללים שנזקקים לחסדי בית המשפט העליון.

בתיק שלפנינו, פוגלמן, דחה בקשת רשות ערעור, של קטינה בת 15 שנים, הוריה בסכסוך גירושין גבוה ביותר, כשאימה של הקטינה זנחה את הילדה, והיא הועברה למשמורת האבא (מיוצג על ידי עו"ד ורדה ברכה שטיינברג). בשל רדיפת רשויות הרווחה אחרי האבא ונסיונם האינסופי להוציא את הקטינה ממשמורתו, נטען כי הקטינה סובלת מ"סכיזופרניה", בשל סירובה לפגוש את אימה. הילדה מאושפזת שנה בבית החולים הפסיכיאטרי איתנים, בהוראת פקידת הסעד מלשכת רווחה נווה יעקב, ממררת את חייה של הקטינה, ודורשת להלעיט את הילדה בכדורים פסיכיאטריים מסוגים שונים ומשונים, שגורמים לה לתופעות לוואי חמורות.

במשך שנה תמימה, הילדה לא השתקמה, וה"טיפולים" שנכפו על הקטינה,שאינה לומדת בבית הספר שנה, גרמו להידרדרות קשה במצבה הנפשי והגופני.

עתה דורשים רשויות הרווחה והפסיכיאטרית מטעם בית החולים, כי הקטינה תיקח תרופה פסיכיאטרית ממכרת מסוג "לפונקס". תרופה פסיכיאטרית קשה זו מתוארת באתר פסיכיאטר בקישור https://www.psychiatry.org.il/%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%A7%D7%A1/ כתרופה קשה ביותר, שניתנת כמוצא אחרון. ראו:

תופעות לוואי של "לפונקס"
תופעות לוואי של "לפונקס"תופעות לוואי של "לפונקס"

את השופט פוגלמן לא מעניין שהקטינה מבקשת לחזור לביתה, או אומנת קרובים. גם לא מעניין אותו מצב בריאותה הגופני של הקטינה, ואין לו שום בעיה שילדה בת 15 תולעט בכדורים פסיכיאטריים מסוכנים ביותר מסוג לפונקס.

אם זו הייתה נכדתו או נכדו, האם גם אז היה מתיר לרשויות הרווחה ליתן לנכדיו כדור "לפונקס"?!

השופט עוזי פוגלמן דחה עתירת קטינה בת 15

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.