משרד הרווחה חיפה גרם לרצח אמא (40) חד הורית לילד בן 8 כשגירשו אותה מהוסטל חיפה לרחוב שם נאנסה והוכתה למוות

Spread the love

הרופאים קבעו את מותה של אם חד הורית כבת 40, לאחר שנמצאה מחוץ לבניין בחיפה כשהיא מחוסרת הכרה ועם חבלות על גופה. השלושה שנעצרו בחשד לרצח שוחררו בהיעדר עבר פלילי. משרד הרווחה בעירייה שיקרו בעניין סילוקה של האישה מההוסטל וטענו: "עזבה את הדיור חרף הניסיונות לשכנעה להישאר במקום". בהוסטל חיפה טענו כי סילקו את האישה, מאחר והיא "הפרה את הנחיות הקורונה". ראו כתבתו של יואב איתיאל בעניין:

בבית החולים רמב"ם בחיפה קבעו היום (ראשון) בצהריים את מותה של האישה בת ה-40, שנמצאה ביום שישי האחרון כשהיא במצב קשה ומחוסרת הכרה, בסמוך לבניין מגורים ברחוב הרצל בחיפה. היא אותרה עם מכנסיים מופשלים ועם סימני דם וחבלות קשים. בבית החולים אושפזה בטיפול נמרץ כשהיא מורדמת ומונשמת.

משרד הרווחה חיפה גרם להירצחותה של אמא (40) חד הורית לילד בן 8 כשסילקו אותה מהוסטל חיפה
משרד הרווחה חיפה גרם להירצחותה של אמא (40) חד הורית לילד בן 8 כשסילקו אותה מהוסטל חיפה

האישה הייתה מוכרת לרשויות, לאחר שהוציאו ממנה את בנה (8), גרמו להידרדרותה עד שנזקקה למגורים בהוסטל תחת פיקוחם.

חוקרי האירוע קיוו כי תתאושש ותרחיב על התקרית, אך מותה לא איפשר זאת.

מבדיקה ראשונית עולה כי מדובר באם חד-הורית לילד כבן שמונה, שהתגוררה בהוסטל בעיר. בשבוע שעבר סולקה ממנו וחזרה לרחוב, לאחר שיצאה וחזרה תוך שהיא מפרה את כללי הבית שנקבעו כדי להגן על הדיירות מפני נגיף הקורונה.

מפקד תחנת חיפה, נצ"מ אמיר גולדשטיין, וחוקריו, עשו ביום שישי שעות ארוכות בזירה ותישאלו את בני הזוג המתגוררים בדירת הקרקע בבניין, גבר בן 52 ואשה בת 43 וכן גבר בן 52, שהתארח אצלם. השלושה היו שתויים ובילו יחדיו את הלילה. לטענתם, כשקמו בבוקר מצאו את האישה פצועה בסמוך לדירה והזעיקו את המשטרה. הם הכחישו כל קשר אליה, וטענו בתוקף שאין להם כל הכרות עמה.

אולם, השלושה נעצרו בכל זאת בחשד לניסיון רצח והועברו לחקירה. מעצרם הוארך בארבעה ימים באמצעות שיחת ועידה על ידי השופטת הדס שכטר-ישראלי. בערר שהגישו עו"ד יניב אביטן, בוריס שרמן וליאור בר זוהר, המייצגים את השלושה מטעם הסניגוריה הציבורית, מצאה גם השופטת אילת דגן כי קיים חשד סביר למעשה, אך קיצרה את המעצר ביממה נוכח העובדה כי "מדובר באנשים נעדרי עבר פלילי וייתכן שבאמת אין להם קשר למקרה".

היום הייתה אמורה המשטרה להביא אותם שוב בפני שופט, אלא שבמקום זאת, הם שוחררו.

"הגברת בה מדובר שהתה בדיור מפוקח ע"י שירותי הרווחה. האישה סולקה מההוסטל, לאחר שנטען על ידי בעלי ההוסטל כי אינה שומרת על כללי ההתנהגות המחייבים של משרד הבריאות ומשרד הרווחה שנועדו להבטיח את בריאותה שלה ושל יתר השוהות במקום. הבן של הגברת מטופל על ידי שירותי הרווחה בעיר מגוריו".

https://news.walla.co.il/item/3350695?fbclid=IwAR2xN8j0S7cxWvITrTBd4hK0a0Q_YflHy08aq2_U0p–yE2fTV3naNKSdFc

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.