כנופיית טרור הסייבר של משטרת תל אביב: ירון בן צבי, דרור בוזגלו, אלי לוריא וניר שדה שיקרו לשופט שיש פרקליט מלווה בתיק חקירה בעוד שלא היה ה”ת 34666-05-19

Spread the love

כנופיית טרור הסייבר של משטרת מחוז תל אביב: ירון בן צבי, דרור בוזגלו, אלי לוריא ואחרים, שיקרו לבית המשפט כאשר הצהירו בדיון שיש פרקליט מלווה בתיק החקירה, למרות שבפועל לא היה פרקליט מלווה בתיק, וזאת כדי לחלט רכוש של אזרחים ללא שביצעו עבירה פלילית במדינת ישראל.

השופט איתי הרמלין מפרט כבר בתחילת ההחלטה את הפשעים של כנופיית טרור הסייבר משטרת ישראל, בה תפסו חשבונות בנק של אנשים פרטיים, נגדם מתנהלת חקירה בארה"ב, בחשד להלבנת הון, אולם השלטונות האמריקאים לא ביקשו תפיסת חשבונות הבנק של האנשים הללו.

"גופי אכיפת החוק מארצות הברית פנו לרשויות החקירה הישראלית בבקשה לסיוע בחקירה. גופי החקירה הישראלים שבמסגרת החקירה זיהו שנעשו לכאורה פעולות חשודות שונות על ידי המבקש בחשבונות הבנק של המבקש 1 ואשתו המבקשת 2 בבנקים ישראלים פנו לבית המשפט בישראל וקיבלו צו לתפיסת חשובנות הבנק.

זאת, אף על פי שהשלטונות האמריקאים לא ביקשו זאת. מטרתה הפורמאלית של התפיסה היא חילוט בתום המשפט מכוח חוק איסור הלבנת הון".

כנופיית הסייבר זוממים על הכספים של האנשים הפרטיים בחקירה שלא קשורה למדינת ישראל, הקשורה לארה"ב, ובלי שנדרשה על ידי הרשויות האמריקאיות, הם מחלטים כספים על דעת עצמם, וביצעו תפיסת חשבונות בנק באמצעות שופט חותמת גומי, שנתן להם מה שהם רוצים, כמו שהתרגלו. התנהגותם המזיקה של כנופיית הסייבר, באה לידי ביטוי בפרשת הבלוגרים, שם ביצעו פשעים למכביר, שתילת ראיות והעלמת ראיות מזכות, שקרים בלי סוף לבית המשפט אצל השופט עלאא מסארוואה, חדירה לחומרי מחשב ללא צווים וללא עדים ועוד ועוד עבירות פליליות רבות.

השופט איתי הרמלין מבהיר שהמבקשים טל ומור פריהר ביקשו שחשבונות הבנק שלהם ישוחררו, כשטענתם היא שכיוון שצפוי שטל פריהר יוסגר על ידי צרפת לארצות הברית, יש להניח כי הוא כלל לא יועמד לדין בישראל, ולא ניתן יהיה לחלט את הרכוש כרכוש של מי שהורשע במשפט פלילי בישראל. עוד טענו פריהר שעל גורמי אכיפת החוק לשכנע את בית המשפט, כי יש ראיות המצדיקות תפיסה של הרכוש, כרכוש הקשור לשותפו לכאורה של טל פריהר, שנעצר בארה"ב.

השופט הרמלין מוסיף, כי במהלך דיון שנערך בפניו לפני שבועיים, הודיעה המשטרה "כי יש פרקליט המלווה את החקירה – עו"ד עמית לוין – אך כיוון שבזמן הדיון הוא לא היה בישראל לא ניתן היה לבקש שיתייצב לדיון". לנוכח עובדה זו הואיל ונציגי משטרת ישראל שהופיעו בפני השופט הרמלין לא מוסמכים להחליט בעניין העמדה לדין, השופט קבע בהחלטתו שהתייחסות של נציג מוסמך של הפרקליטות תוגש עד ליום 11.6.19.

ביום 10.6.19 הגיש השוטר הבדאי דרור בוזגלו בקשת ארכה לבית המשפט כשהוא כותב בבקשתו כי "בפרוטוקול שנערך בדיון נפלה טעות סופר", והצהיר כי אין פרקליט המלווה את התיק, אלא התקיימו שיחות ופגישה עם גורמים בפרקליטות מחוז מרכז ובימים הקרובים תתקבל החלטה מצידם.

בעקבות בקשה זו, השופט הרמלין הבהיר, כי בפרוטוקול לא נפלה טעות סופר, "ושאולי כוונת נציג המשטרה בבקשתו היא שנציגי המשטרה בדיון מסרו מידע שגוי לבית המשפט בסוגיית מעורבות הפרקליטות בתיק".

ביום 18.6.19 הוגשה בקשה מאת קצין המשטרה ירון בן צבי להתיר למשטרה להחזיק בתפוסים, כשהוא מציין שבתיק לא נקבע פרקליט מלווה, והמשטרה פועלת ללא דופי על מנת לקבל ליווי בזמן הקרוב, ושהמשטרה אינה מתחייבת בשלב זה על הגשת כתב אישום בארץ.

השופט איתי הרמלין קבע, כי אין הצדקה משפטית להחזיק הרכוש שנתפס בתיק, אם אין כוונה להגיש כתב אישום בישראל נגד פריהר ושותפו לכאורה, ולא הוגשה בקשה אמריקאית לתפיסת הרכוש.

השופט גם מציין כי ההתמהמהות של משטרת ישראל, יוצרת אצל המבקשים פריהר את החשש כי ההתמהמהות נועדה "להרוויח זמן", עד שהרשויות האמריקאיות יפנו בבקשת סיוע מישראל, שכן אין להערכת בא כוחם של המבקשים סיכוי שיועמדו לדין בישראל. לאור זאת דרש השופט הרמלין התיחסות מפורשת וברורה של הפרקליטות לשאלה אם צפוי להיות מוגש כתב אישום נגד המבקש פריהר או נגד שותפו לכאורה, ואם לא ישוחרר כל הרכוש התפוס ביום 25.6.2019.

הרכוש שוחרר!

לרוע מזלם של כנופיית טרור הסייבר, תיק החזרת תפוס הגיע לשופט הסנגוריאלי איתי הרמלין, הידוע ביושרה והוגנות בבעלי הדין והוא לא חסך מילותיו מהשוטרים השקרנים ושינוי גרסאותיהם בלי בושה בבית המשפט.

השקרים של כנופיית טרור הסייבר, משליכים על אמינותם בתיק פרשת הבלוגרים. המשך יבוא.

כנופיית טרור הסייבר מחוז תל אביב השוטרים דרור בוזגלו, אלי לוריא, ניר שדה וירון בן צבי משקרים בבית המשפט ונתפסים בשקר בתיק החזרת תפוסים מסוג חשבונות בנק ה"ת 34666-05-19, קובץ pdf

דרור בוזגלו שוטר נוכל
דרור בוזגלו שוטר נוכל

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.