האמא הילה חדד פוגשת את ילדיה במרכז קשר כדי לספק תעסוקה ותקציב לעו"סיות משרד הרווחה

Spread the love

הילה חדד, היא אמא ל- 5 ילדים שנחטפו ממנה על ידי פקידת סעד והועברו למשמורתו של הגבר, נגדו קיימות תלונות על אלימות פיזית ונפשית כלפיה וכלפי הילדים. העברת משמורת לגבר מתעלל, היא דבר שבשגרה במשרד הרווחה, שכן הכי נוח לעובדת סוציאלית, לא להתמודד עם גבר אלים, מאשר עם אמא מוחלשת כלכלית.

הילה חדד, גידלה את חמשת ילדיה לתפארת והקנתה להם ערכים של אהבה לזולת, נתינה וחסד. זו בדיוק התקופה שהילה היתה צריכה להנות מילדיה, לטייל איתם, לקחת אותם לבית הספר, לקניון, לחוגים, לחגוג איתם חגים, ולנוח איתם בשישי-שבת. המציאות הזו לא מתקיימת במדינת ישראל. מדינה שחרטה על דגלה להחליש נשים, ולפגוע באימהות בדבר היקר להן ביותר: הילדים שלהן.

הגרוש קיבל "ילדים מוכנים". את כל החינוך והאהבה של הילה, הוא מוחק מזכרונם של הילדים, ובמקום זאת הוא שותל נגד האמא ניכור הורי קשה וכואב מאוד.

הילה חדד איננה מסוכנת לילדיה, ובשום תסקיר לא נכתב נגדה על אלימות כלפי ילדיה. נהפוך הוא. האלימות המוזכרת היא דווקא של האבא, לכן אין שום סיבה הגיונית, בעטיה על האמא לראות את ילדיה במרכז קשר.

הסיבה היחידה שהילה נאלצת לפגוש את ילדיה במרכז קשר, היא בשל רצונם של משרד הרווחה, לגרום לנתק סופי ומוחלט בין האמא לבין ילדיה. נתק שהרווחה יצרו במכוון, כדי לשמר את תקציב משרד הרווחה המתוגמל ב- 962 ש"ח לכל מפגש של האמא עם ילדיה במרכז הקשר.

מרכז קשר מרוויחים על ההורים והילדים כל פגישה 612 שח

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים. תראו את הקשר של הילדים עם אמא שלהם. לו הילדים היו חוששים מהאמא, לא היו מחבקים אותה, לא היו ששים לפגישה איתה. אבל הילדים הללו, הם קורבן של רשויות רווחה אכזריות, שלא יודעות חמלה לצד חלש מהו. במקום לתמוך באמא הילה חדד, שביקשה מהן עזרה, הן פעלו במהופך כדי להזיק לאמא, ומונעים ממנה קשר עם שלושת ילדיה הנוספים.

גילם של הילדים, מחייב את רשויות הרווחה להשיב את הילדים לאימם, שכן כל יום שעובר על הילדים ללא קשר עם האמא, מרחיב את הקרע והניכור ההורי שיוצר הגבר במוחם של הקטינים, וגורם לאמא ולילדיה נזקים בלתי הפיכים.

אין שום סיבה שהאמא הילה חדד, לא תחגוג את חג ראש השנה הקרב ללא ילדיה, אבל זה בדיוק מה שיקרה, ללא מעורבות של אזרחים נגד פשעי משרד הרווחה. אי אפשר להביט מהצד ולחשוב "לי זה לא יקרה, בטח האמא עשתה משהו, לרווחה שיקולים משלה", ולהמציא תירוצים שונים ומשונים כדי לא לעזור לאמא. חובה על כל אזרח שיש לב פועם בלבו, לזעוק את זעקתה של הילה חדד: "השיבו לי את ילדיי".

חלק ניכר מטענות שהעלתה האמא נגד הגרוש, שהוא מתעלל נפשית בילדים ובה, מכנה אותה בכינויים גסים ודוחים באזני הילדים וגורם לזיהום מוחי וניכור הורי קשה של הילדים כלפיה.

בעמוד הפייסבוק של האמא הילה חדד עשרות תמונות מאושרות שלה עם ילדיה, המעידות על יכולתה הקוגנטיבית הגבוהה לטפל בילדיה, ומוכיחות כי הילה היא אמא טובה שעשתה רק טוב לילדיה, ולא היתה שום סיבה לקחת אותם ממנה. בשל המאבק הקשה של הילה להשבת ילדיה אליה, היא נותרה חסרת אמצעים כלכליים להמשיך את מאבקה, ולכן יש לפנות לאמא הילה ולסייע בידה, מתוך דאגה לעיקרון השוויון, שכן הגרוש מקבל כסף ממשרד הרווחה על שהוא מגדל את הילדים ומקבל את קצבאות הילדים. האמא נותרה ללא פרוטה.

השיבו להילה חדד את הילדים! זו טובת הילדים.

לפרופיל הפייסבוק של האמא הילה חדד:

https://www.facebook.com/profile.php?id=100002015624179

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.