נמלטת מהרווחה בחודש תשיעי: "אם אלד יקחו לי את הילדה"

נמלטת מהרווחה בחודש תשיעי: "אם אלד יקחו לי את הילדה"
נמלטת מהרווחה בחודש התשיעי
Spread the love

אישה הריונית בחודש תשיעי משוטטת לבד ברחובות. לא מדובר בסיפור חריג, או חד פעמי, אלא בקבוצה לא מבוטלת של נשים שנמלטות משירותי הרווחה בשלבים מתקדמים להריונן מחשש שיאלצו אותם למסור את ילדיהן לאימוץ. איילת (שם בדוי) היא אחת מאותן נשים. מאז שהוציאו אותה מהבית האלים בו גדלה, היא מוכרת לרווחה. אין לה עבר פלילי, או היסטוריה של התמכרות לסמים, היא יכולה לעבוד, אבל מצבה הכלכלי בחודשים האחרונים בכי מר. איילת סיפרה היום (רביעי) בשיחה עם יעל דן: "אני מתחננת בפני בעלי דירות שישכירו לי מקום. כרגע אני גרה במחסן וישנה על מזרון על הרצפה". בכל רגע שעובר, תיארה, היא חוששת מתאריך הלידה המתקרב. "אני רוצה לפגוש את הילדה שלי אבל יודעת שאם אלד, איבדתי את החיים שלי – אותה".

משרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים מוסר: המרואיינת היתה מוכרת לרווחה בעבר ואף קיבלה סיוע אך היא ניתקה קשר עם העובדת הסוציאלית בחודש מאי. עתידו של התינוק כלל לא נידון ובכלל זה נושא האימוץ. אנו מציעים למרואיינת ליצור קשר עם המחלקה לשירותים חברתיים לקבלת סיוע באופן מיידי. תגובת משרד הרווחה שקרית.

משרד הרווחה פועלים ב- 2 פרקטיקות: הראשונה, האמא אישה מוכרת לרווחה, קרי דור שימור לקוחות, ולרווחה כבר יש תיק מכפיש ומוכן נגדה המכיל את עברה. הפרקטיקה השנייה: אזהרת לידה, כשבפרקטיקה זו תופסים את התינוק מיד בהיוולדו, ומוסרים אותו לאימוץ, על פי שתי פרקטיקות אלו, מובטח לרווחה שהתינוק יילקח מאימו וישלח לאימוץ, על פי צו בית משפט.

 

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.