פוטר אבי אשכנזי יחצ”ן המשטרה שהעליל על סלמון טאקה ז"ל שהיו לו 14 תיקים במשטרה

Spread the love

לוואלה נמאס לחטוף תביעות לשון הרע על ימין ועל שמאל בגלל מה שנחזה ל"כתבות" מצד מדליפן המשטרה אבי אשכנזי, שמשמש כדובר הכי טוב שלהם. הנ"ל ביצע בחוסר תום לב ובזדון, עבירות פליליות חמורות רבות כנגד מספר אנשים לא מבוטל כשהוא שם לעצמו מטרה לפגוע בציבור האזרחים באופן שיטתי, להשפיל ולבזות אזרחים ולהאדיר את המשטרה, תוך הסתתרות מאחורי וואלה שנתנה במה לפרסומיו המבאישים.

אשכנזי שכח, שתפקידו לחשוף שחיתויות, ולעשות כל מה שהוא יכול כדי להגן על אזרחים מוחלשים מפני אלו שעמדת הכוח והשררה העבירה אותם על דעתם. עד כדי כך פשה הנגע אצל אשכנזי שכששוטר ירה בחף מפשע, וגדע חיים של בחור בן 19 שנים, שלא עשה רע לאף אחד, אבי אשכנזי תמך בצד של השוטר היורה, וביצע פרסומים שקריים כנגד הנפטר כשהוא מעליל נגדו, שהתפרע.

מרוב הזדהותו של אשכנזי עם שולחיו: המשטרה, קיבל ופרסם שלא כדין פלט ר"פ של הנפטר סלומון טקה, ופירסם בניגוד לחוק תחת האכסניה של וואלה את העובדה כי לסלומון טקה ז"ל, יש "ר"פ פעיל", תוך שהוא מוציא דיבתו של הנפטר בכוונה לפגוע בכבודו, להשפיל אותו בעיני הבריות ולעשות אותו מטרה לשנאה, לבוז וללעג.

אבי אשכנזי במעשיו המתוארים ביצע פרסומים מזיקים נגד סלומון טקה, תוך פגיעה חמורה ביותר בפרטיותו של הנפטר והוצאת דיבתו, וגרימת צער וכאב למשפחתו האבלה.

סלמון טקה ז"ל. בן 19 במותו

הציבור במדינת ישראל חש זעזוע מהפרסומים המכפירים של אבי אשכנזי, והגיבו בהתאם, הפסיקו להיכנס לאתר החדשות וואלה, שכן אתר שמבצע יח"צנות למשטרה, ומציג את השוטר שגדע חיים באיבם כגיבור, חוטא למציאות וגורם נזק בלתי הפיך למהימנות הדיווחים החדשותיים של אתר וואלה.

בוואלה החליטו שהגיעו מים עד נפש, ופיטרו את אבי אשכנזי המזיק על פרסומיו המכפישים והמתחנפים למשטרת ישראל.

כדוגמא, קבלו כתבת יח"צנות מבאישה של אבי אשכנזי. הגיע הזמן שיטעם מהמרורים שהוא מאכיל אחרים בעצמו. אדם שמתבשם בהכפשת מתים קיבל את עונשו וסולק בבושת פנים מוואלה.

כתבת היח"צנות של אבי אשכנזי התומך בשוטר היורה

אחד המגיבים על הפרסום המחליא של אבי אשכנזי כתב לו: "אולי זה בגלל שהם (המשטרה) יודעים את האמת והפעם קשה לברוח ממנה? אני מקווה שאתה מקבל תגמול מספיק טוב כדי להיות הדובר הראשי שלהם יחד, עם כל "הכתבי פלים" האחרים שמככבים בתוכניות הטלויזיה".

קיראו על פיטוריו של אשכנזי גם כאן:

http://www.ice.co.il/media/news/article/766180

לאחר שהושעה בשל ראיון רדיו: אבי אשכנזי עוזב את וואלה

כתב הפלילים אמר ל-103FM כי העביר למערכת את נתוני ההרשעות של סלומון טקה שנהרג מירי שוטר, אולם בוואלה בחרו לא לפרסם זאת. גורמים: זה היה הקש ששבר את גב הגמל

כתב הפלילים של וואלה, אבי אשכנזי, סיים את עבודתו באתר, שבועיים לאחר שהושעה. אשכנזי הוצא לתקופת השעיה ביום ראשון לפני שבועיים לאחר שאמר בשידור רדיו ב-103FM כי העביר למערכת את נתוני ההרשעות של סלומון טקה שנהרג מירי שוטר, אולם במערכת בחרו לא לפרסם זאת מטעמם הם.

שנשאל על ידי מגל מדוע באייטמים שלו בוואלה לא נכתב כי לטקה היה עבר פלילי. על כך ענה אשכנזי: "העברתי למערכת את הרזומה הפלילי של סלומון טקה ז"ל, שהיו לו 14 תיקי חקירה על אלימות וסמים", וכי הם לא פורסמו "משיקולי מערכת".

במשרד המשפטים הכחישו את הפרטים, ובהמשך פורסם כי עברו של טקה בן ה-19 אמנם אינו נקי, אך הוא אינו עבריין כבד: הוא הורשע פעם אחת בלבד ב"סיוע למעשה גניבה", ו-2 תיקים נוספים עדיין בשלבי דיון כך שחזקת החפות נזקפת לו. מעבר לאי-הדיוק לגבי עברו של טקה, גורמים במערכת מספרים כי בצמרת האתר מאד לא אהבו את הדברים שאמר אשכנזי למגל וקופמן. בדסק החדשות מספרים כי לאורך תקופה ארוכה היו חיכוכים בין אשכנזי לצוות העורכים וההפקה, וההשערה היא כי "פרשת טקה" הייתה הקש ששבר את גב הגמל.

אשכנזי הושעה כאמור ביום ראשון לפני שבועיים. ביום שלישי שעבר התקיים שימוע בעניינו, והיום הוחלט על סיום עבודתו באתר.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.