אב לפעוט בן שנתיים: עובדת סוציאלית מקשה עליי להיות בקשר עם בני

Spread the love

אב לפעוט בן שנתיים: עובדת סוציאלית מקשה עליי להיות בקשר עם בני, mynet פתח תקוה , אייל עצמון , 26.08.2018

בתביעה שהגיש אב לפעוט בן שנתיים מהאזור הוא טוען כי עובדת סוציאלית עירונית מקשה עליו לקיים קשר ראוי עם בנו במסגרת הסדרי הראייה. לטענתו, באחד המקרים היא אסרה עליו להגיע למוסד החינוכי בו לומד בנו בטענת שווא כי צעק על הצוות במקום. העירייה: מדובר בלחץ לא כשר

אב מהאזור הגיש בשבוע שעבר תביעה לבית משפט השלום בעיר נגד עובדת סוציאלית עירונית בטענה כי היא פוגעת בקשר שלו עם בנו בן השנתיים, ללא הצדקה, ותוך רשלנות וכישלון ביישום תפקידה. לפיכך, הוא דורש ממנה לפצותו ב־ 73 אלף שקל. בכתב התביעה נטען כי לפני כשנתיים הגישה אמו של הילד תלונה שקרית נגדו בדבר אלימות כלפיה, ותבעה משמורת מלאה ותשלום מזונות עבור בנם. לאחר הגשת כתב הגנה מצידו, העניק בית המשפט סמכות לעובדת הסוציאלית בדבר הסדרי הראייה שלו עם בנו, והיא הגישה תסקיר בעניינו ממנו עולה כי אין כל מסוכנות מצידו כלפי האם או כלפי בנם.
בהמשך נקבע כי הוא יראה את בנו בימי שישי ושבת למשך שעה וחצי בגינות משחקים ברחבי העיר בלבד.
בכתב התביעה נטען בנוסף כי בתסקיר אחר נקבע מפי העובדת הסוציאלית כי "היות והתרשמתי כי האב מסוגל לטפל בילד מבחינת צרכיו הבסיסיים… והיות והתרשמתי כי נוכחות האם אינה מסייעת יותר לילד, אני לא רואה כל מניעה שהאב יחל לראות אותו ללא נוכחותה…". בתסקיר נוסף נטען כי "האם עוברת הדרכה הורית על פי החלטת בית המשפט, וכי ההתרשמות ממנה היא כי יש לה קושי לאפשר לאיש ולבנו ליצור מרחב פרטי משלהם".
בכתב התביעה נטען עוד כי לאחר ארבעה תסקירים, במהלכם ראה האיש את בנו רק בגינות ציבוריות ולפרקים קצרים בביתו, הוא ביקש לאפשר לילד ללון אצלו, אולם קיבל תשובות מתחמקות. לפני כחצי שנה הוציא האיש את בנו מהגן והבחין בחבורה כחולה מתחת לעינו. לטענתו, שלחה לו העובדת הסוציאלית מייל ובו טענת שווא, לפיה הוא התעצבן וצעק על הצוות ולכן היא אוסרת עליו להיכנס למוסד החינוכי: "היא לא הבינה כי בידי הקלטה מאותה סיטואציה שמפריכה לחלוטין את דבריה".
בכתב התביעה נטען כי לפני כחמישה חודשים "הגיע האיש לאסוף את בנו מהאם והבחין כי הילד חבול בפניו, חיוור, מפוחד ומבוהל בצורה ניכרת. אחרי שלקח אותו לטיפול בבית החולים שניידר הוא מיהר לתחנת המשטרה והגיש תלונה, תוך בקשת מתן צו הגנה נגד האם. כעבור שבועיים הוא הגיע לבית האם בשעת צהריים כדי לאסוף את בנו, אולם לשווא.
בקשתו לסיוע מצד העובדת הסוציאלית באותו הרגע לא הועילה.

אב לפעוט בן שנתיים.PNG
אב לפעוט בן שנתיים: עובדת סוציאלית מקשה עליי להיות בקשר עם בני

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.