פרשת הבלוגרים: לורי שם טוב נרדפת עקב היותה נפגעת פשעים נגד האנושות

Spread the love

22.06.2018 – פרשת הבלוגרים: לורי שם טוב נאשמת מספר 1 נרדפת עקב היותה נפגעת פשעים נגד האנושות.
שם טוב אינה רואה את ילדיה מזה כ- 10 שנים למרות שהם מתגוררים קילומטרים ספורים ממנה. הסיבה לכך היא שרשויות הרווחה מונעות משם טוב טוב לראות את ילדיה הם חוות דעת של פקידות סעד ומאבחנים מטעמם המציגים את שם טוב כאינה ראויה להיפגש עם ילדיה. בתי המשפט מקבלים כשיטה חוות דעם אלו המדברות בשפה אחת נגד ה"מטופל".
מנגנוני הרווחה כחלק ממדיניות רודפים כל נפגע מהמדיניות שאינו מציית להם על מנת להעלים כל ראיה על העוולות שהם גורמות לאזרחים. הקדיפה מתבטאת בחוות דעת מכפישות לאורך זמן המציגות את האזרח כתת אדם שאינו ראוי לגדל ילדים. זה נמשך בתביעות אזרחיות או פליליות באופן מאורגן ומתוזמן נגד ה"מטופל". מדובר בתאום בין פקידות סעד, עובדות סוציאליות של מסגרות שונות, מאבחנים ומטפלים, מנהלי פנימיות ומטפלים בפנימיות. בתי המשפט מודעים היטב לתאום המאורגן של מנגנוני הרווחה נגד ה"מטופל", ולמרות זאת רואים המלצות מנגנונים אלו כסוף פסוק.
המניע להתארגנות של מנגנונים אלו נגד האזרח הוא כסף. מדובר בעשרות אלפי שקלים מידי חודש החל מתשלומים למוסדות הרווחה המתחזקות את הילדים בטיפולם, מאבחנים ומטפלים, בתי משפט ועורכי דין, מערך של יחצנים ואנשי תקשורת, כנסים, ותרומות מהארץ ומחו"ל.
הרדיפה אחר שם טוב הנה ביתר שאת לא רק היותה נפגעת פשעים נג דהאנושות אלא גם כעיתונאית המסקרת את רשויות הרווחה.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=hz6hs0IRgns&w=560&h=315]

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.