משפחת אומנה, ארגון שחר ומנחת אומנה

Spread the love

מתוך סטטוס פייסבוק יוסי נקר , 28.12.2017

שקרים, לא על חשבוני. הודעה שהגשתי הבוקר לבית משפט לנוער:

הודעה אישית מטעם עו"ד יוסי נקר

1. הח"מ קרא בסעיף יג למכתב עו"ס עינת לוי, מנחת אומנה, ארגון שחר, מחוז המרכז, מיום 11.12.17 כי אב האומנה טוען כי התקשר אליו עו"ד המייצג את האם ולחץ לקבל מידע. עוד נאמר כי אב האומנה הפנה את עורך הדין המייצג למחלקה לשירותים חברתיים. כן נכתב: "ובהמשך פניית העו"ד לבית המשפט הועברה ישירות לאב האומן".
2. בזהירות המתבקשת נאמר זאת כך: אם אכן אמר אב האומנה את הדברים לעיל למנחת האומנה אזי מדובר בשקרן ונוכל ברמות הקיצוניות. כך בפירוש. הח"מ לא התקשר לאב האומן, לא לחץ עליו, ולא הופנה למחלקה לשירותים חברתיים. הח"מ לא העביר דבר ישירות לאב האומן.
3. האב האומן שוחח עם האם, שהתבקשה על ידי הח"מ לקבל מהאב האומן, עימו היא נמצאת בקשר, פרטים באיזה בית משפט מתנהל התיק ואיזה מחלקת רווחה מעורבת. יצוין כי כבר בהודעה על ייצוג נאמר: "יצוין כי גם אב האומנה בו נמצאים הילדים סירב לתת פרטים", כי הוא אכן סירב לתת לאם פרטים ואף לא הפנה אותה למחלקה לשירותים חברתיים כלשהי. הדבר היחיד שאמר האב האומן לאם שהוא יעשה הכל שהיא לא תקבל את הילדים. זוהי תגובה מקוממת של אדם שאינו מכיר בתפקידו ובמהות המושג אומנה.
4. לא בכדי הוגשה ההודעה על ייצוג כפי שהוגשה ונאמר שאב האומנה סירב לתת פרטים.
5. אם עו"ס עינת לוי, מנחת אומנה, ארגון שחר ציטטה לא נכון את דברי האב אז נאמר בזהירות המתבקשת כי הח"מ לא מתפלא. מניסיון ילדים מוצאים מהוריהם על סמך דיווחים לא נכונים של גורמי הטיפול.
6. הח"מ לא יאפשר לשקרנים, המנסים לנקות עצמם מהתנהלות הנוגדות את הנחיות האומנה, למסור גרסאות הזויות על חשבונו. ואידך זיל גמור.

יוסי נקר, עו"ד
ב"כ המבקשת

יוסי נקר פייסבוק על שקרים משפחת אומנה

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.