השופט צחי עוזיאל קבע איסור פרסום לזיהוי פדופיל עובד משרד הבטחון (50) וקבע 4.5 שנות מאסר על החזקת חומרים פדופיליים המתעדים התעללות בתינוקות ובעלי חיים ת"פ 54935-02-17

השופט צחי עוזיאל קבע איסור פרסום לזיהוי פדופיל עובד משרד הבטחון (50) וקבע 4.5 שנות מאסר על החזקת חומרים פדופיליים המתעדים התעללות בתינוקות ובעלי חיים ת"פ 54935-02-17
Spread the love

פדופיל בן 50 עובד משרד הביטחון הורשע בהחזקת חומרי פדופיליה קשים ביותר המתארים התעללות גופנית בקטינים ובתינוקות בני מספר חודשים, סרטים ותמונות המתארים אינוס ומעשה סדום בתינוקות בני מספר חודשים, לרבות החדרת איבר מין גברי לפי הטבעת ולפיהם של התינוקות.

השופט צחי עוזיאל אסר על פרסום שמו של הנאשם, בלי שהוא מנמק לא יוזהר הציבור מהפדופיל המסוכן, שעתיד להשתחרר בתוך שנתיים לערך, בניכוי שליש על עונשו.

הפדופיל עובד צה"ל, נהג לצפות לצורך סיפוק מיני בסרטים ותמונות של בגירות בעירום מלא או חלקי, המתעללות בבעלי חיים שונים, תוך תיעוד סבלם, לרבות יללות, חרחורים, יבבות וציוצים, הכאתם, הטלת מומים בגוף בעלי החיים וגזירה של איברי גוף שונים, כאשר על פי רוב, בעלי החיים מומתים בייסורים.

הפדופיל החזיק באלפי סרטים ותמונות הכוללים תכנים של התעללות בבעלי חיים בנפח כולל של כמה מאות ג'יגה בייט.

בנוסף, הפדופיל עובד צה"ל יצר קשר באמצעות האינטרנט עם אנשים שהעידו על עצמם כיצרני סרטי תועבה, במטרה שאלו יבצעו מעשי התעללות בקטינים ויפיקו בעבורו סרטי תועבה המתעדים התעללות בקטינים, הכל לפי הזמנה, ותמורת תשלום שהעביר הפדופיל.

לצורך כך, העביר הפדופיל לאותם אנשים סכום כולל של 1,550$ ו- 1,000 יורו, ובתמורה קיבל 7 סרטים שונים אשר כללו מעשי התעללות ב-2 קטינים שונים.

הפדופיל פנה לנשים שונות ושידל אותם להפיק סרטים עם התעללות בקטנים. הנשים סירבו. מטעמו של הפדופיל העידה מכרה שלו מעיסוקים קודמים בתחום הביטחון וידידת המשפחה, אשר תיארה בין השאר את תרומתו של הנאשם למערך הביטחון, וכן פעילות משותפת של שניהם במסגרת הקהילה.

העדה ציינה כי לאחר משבר שחוותה, סייע לה הנאשם בטיפול בבנותיה הקטינות ולדבריה: "הוא לקח על חסותו את שתי הבנות וליווה אותן לאורך כל הדרך".

הפסיכיאטר המליץ כי הפדופיל יקבל זריקות הדקהפפטיל.

הפדופיל הגיש אישור בדבר עבודתו בתפקיד בטחוני עד למעצרו, ומכתבי המלצה מטעם גורמים ששירתו עם הנאשם בצבא, במסגרתם הדגישו את תרומתו הייחודית לביטחון המדינה ואת הישגיו, וכן תעודות הוקרה לנאשם בדבר פעילותו והתנדבותו במסגרת הקהילה.

המדינה הדגישה את חומרתן של העבירות בהן הורשע הפדופיל ואת התכנים של הסרטים שנתפסו ברשותו כאשר:

"מדובר בחומר הקשה ביותר שראינו בשנים האחרונות, חומרים שזעזעו חוקרים שעוסקים בפדופיליה שנים רבות.

ביצוע העבירות ובכלל זה על גילאי הקטינים, אשר חלקם היו תינוקות בני מספר חודשים, עוצמת ההתעללות בקטינים ובבעלי חיים, הפצת התכנים האסורים ומתן אפשרות ל-280 משתמשים גישה למחשב שלו, וכן את הוראות הבימוי שנתן לאחרים לטובת הסרטים כשהוא אדיש לסבלם של הקטינים".

המדינה דרשה 7 שנות מאסר.

השופט צחי עוזיאל גזר על הפדופיל 4.5 שנות מאסר החל מיום מעצרו ביום 26.2.17, ומאסר על תנאי של 12 חודשים למשך 3 שנים.

  שופט-צחי-עוזיאל-גזר-דין-לפדופיל-עובד-צהל-ומתנדב-משרד-הרווחה-שהחזיק-סרטי-תועבה-ופדופיליה-בקטינים-תפ-54935-02-17

התנועה למען איכות השפיטה בישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.