דברו מעט ככל האפשר בפני פקידות הסעד

דברו מעט ככל האפשר בפני פקידות הסעד
דברו מעט ככל האפשר בפני פקידות הסעד
Spread the love
שתיקה
דברו מעט ככל האפשר בפני פקידות הסעד

אוקטובר 2017 – כמובן, כאשר אתה רואה עובדות סוציאליות לחוק (פקידות סעד) על סף דלת ביתך, אתה רוצה שהן יסתלקו ויסגרו את המקרה שלהן נגדך. זה עלול לגרום לך לרצות לספר להם דברים כדי להבהיר כי אתה לא מהוה סכנה לילדים שלך. תיזהר מה שאתה אומר. כל מה שאתה אומר עלול להתהפך ולשמש נגדך!

לדוגמא אם עברת בעבר טיפול פסיכולוגי או פסיכיאטרי ויש לך אפילו חוות דעת טובות, הם ישתמשו בזה נגדך ויאמרו כי יש לך בעיות התמודדות וכי יש לעקוב על המשמורת שלך בילדיך.

דבר נוסף שלא צריך לספר לעובדות הסוציאליות הוא אם היית פעם במשמורת המדינה. כאשר אתה אומר להם שאתה ילד אומנה, אימוץ, פנימיה וכדו' קודם כל הם יודעים שיש לך קובץ עם השם שלך שממנו הם יכולים למשוך מסמכים להשתמש כ"ראיות" נגדך.
דוגמא היא מקרה של מטופל שהיה במשמורת המדינה. רוב הניירת בתיק העבה שלו נשלפה מקובץ משמורת המדינה. הם טענו שיש להם הוכחות שהוא אלים מאז שהיה בגן, והם השתמשו בתיק שהיה ילד נגדו. שנית, אם אתה אומר להם שאתה ילד רווחה, זה מסמן אותך כקורבן וגורם להם לחשוב שאתה יכול להיות קורבן פעם נוספת. ילדי רווחה נקלעים למעצר בשיעור גבוה בהרבה מאשר רוב, אז פשוט להיות בצד הבטוח הימנעו להזכיר את העובדה הזאת אם זה נוגע לך. זה באמת לא העסק שלהם. אתה לא צריך לפתוח את הפה כדי לעזור להם לתפור קייס נגדך.

זה גם לא חכם להגיד להם משהו כמו, "אני לא מתעלל – אני מודע לזה כי עברתי את זה בילדות." זה אומר להם כי עברת התעללות ולכן אתה צפוי להיות מתעלל. לא משנה באיזה מצב נורא עבר עליך כילד, מוטב שלא להזכיר זאת לעובדת סוציאלית. הם לא ירגישו צער או חמלה ויסתלקו, זה לא עובד ככה. הם מחפשים דברים רעים לכתוב עליכם לרפד דו"ח התסקיר שלהם כשיציגו אותו בפני השופט.

דבר נוסף שאתה לא צריך לומר הוא אם הילד שלך הוא ילד רווחה או שהיה בטיפול רשויות הרווחה. היסטוריה של ילד בשירותי הרווחה במשפחה שלך אומר לעובדת הסוציאלית שאתה על רשימת הלהיט שלהם.

דבר נוסף להיזהר: הם עשויים לבקש ממך הפניות לאנשים כדי לעזור להוכיח את הכושר שלך להורות, כגון מיהו המעסיק שלך, שכנים וחברים. יש להיזהר משום שהם יחפשו רק עובדות וסיפורי מעשיות לכתוב בתסקיר שלהם כדי לפגום ברושם שיש לכם יכולת הורות.

אם פקידות הסעד עומדות ליד דלת ביתך, יש לעמוד איתן ולומר מעט ככל שאתה יכול! אם אתה מרגיש שהם עושים קייס נגדך בכל מקרה, לשכור שירותי עורך דין.

 

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.