לא לסמוך על עובדות סוציאליות לחוק (פקידות סעד)

Spread the love

פקידת סעד אין כניסהאוקטובר 2017 – במילים אחרות, למד להכיר את האויב. לדעת מי הן פקידות סעד. הן סוכנות ממשל, אם מרשות המקומית או ממשרד הרווחה. פקידת הסעד הטיפוסית נמצאת ברווחה רק בשביל תלוש השכר בסוף החודש ואינה יכולה להרשות לעצמה לאבד את מקום עבודתה, לכן היא פועלת על פי הנחיות המפקח שלה כדי לשמור על מקום עבודתה.

פקידת הסעד אינה יכולה בסוף חודש לומר למפקח שלה כי לא הוציאה אף ילד מהבית אחרת היא תאבד את מקום העבודה שלה, לכן היא חייבת לספק מכסה של ילדים "עצורים" במסגרות אומנה, חירום, פנימיות וכדומה. כאשר פקידת הסעד בבית שלך היא חושבת לעצמה: "מה אני יכולה לגלות על המשפחה הזאת לבנות מקרה שמטרתו לקחת את הילד שלהם?" הן צריכות להביא קייס לבית המשפט, והן שם כדי למצוא עדויות.

גם אם פקידת הסעד נראת נחמדה ולא מזיקה, זכור מהי פרנסתה של פקידת הסעד. כדי לשמור על עבודתה, היא חייבת לקחת ילדים ממשפחותיהם. פקידת הסעד היא זאבה בבגדי כבש. הן באות אל הדלת ואומרות: "אני כאן רק כדי לעזור". הדבר הבא שאתה יודע זה שהילדים שלך נמצאים במשמורת המדינה ואתה בבית המשפט מנסה להוכיח את חפותך. זכור, גם אם אתה אוהב את האדם, מאחורי כל אישיות נעימה היא צריכה לשמור על מקום עבודתה. מאחורי כל עובדת סוציאלית נחמדה, יש פקידת סעד מנוסה יותר שהורתה לה "למצוא משהו" להשתמש בו כדי לקחת את הילד שלך. לא תאמינו כמה טענות מטופשות יש בדוחות של העוס"יות האלו… אבל אם הן מקבלות שופט חותמת גומי בצד שלהן, הילדים שלך בידיים שלהן. אל תסמכו על העובדות האלה!

 

פלייליסט – פקידת סעד

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=videoseries?list=PLE6BEA9D9B1033A3B&w=560&h=315]

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.