שופט המעצרים עלאא מסארווה ופרשת הבלוגרים

Spread the love
שופט עלאא מסארווה - בית משפט השלום תל אביב
עלאא מסארווה – צווי חיפוש לקויים

05.09.2017 – עלאא מסארווה השופט המעצרים בית משפט השלום שסלל את הדרך למעצרם הממושך של הבלוגרים. בתחילה טוען כי קרא מאות דפים של חומר חסוי, לאחר מכן הוציא צווי חיפוש שנמצאו בהם ליקויים פוגעניים בכבוד האדם, חירותו, קניינו, צינעתו, ועוד, כגון:, ללא מספר תיק בית משפט, ללא מהות החשד והעילה, ללא הנמקה מדוע החיפוש במחשב יבוצע ללא נוכחות עדים, ללא שם השוטר שהופיע בפניו או ללא שם מלא של החשוד.

להורדת / צפיה בהחלטת נציב תלונות הציבור על שופט נגד השופט עלאא מסארווה בעניין צו חיפוש לקוי – הקלק כאן
להלן דוגמא של צו חיפוש לקוי שהוצא ע"י עלאא מסארווה, ותוצאות בירור הבדיקה של נציבות תלונות הציבור. צו החיפוש הלקוני חסר מספר תיק בית משפט, הסיבה לחיפוש ומהות החשד, וכן נימוק מדוע לא יבוצע החיפוש במחשב בנוכחות שני עדים.
מדובר בצו הנוגע לפגיעה בזכויות יסוד של אדם כמו כבודו, פרטיותו וקניינו.
תשובותיו של עלאא מסארווה לקוניות ביסודן לדוגמא תירץ כי מספר תיק בית משפט לא הופיע על הצו כי ככה זה מקובל, או שמשום מה הושמטה העילה ומהות החשד להוצאת הצו.
מאידך ציין כי עבר על מאות דפים של חומר ראיות חסוי וכי החלטתו התקבלה בשיקול דעת. טענה זאת אינה משכנעת כלל וכלל, ע"פ צווי החיפוש שהוציא מסארווה נראה כי לא הופעל כל שיקול דעת


התנהלותו של השופט מסארווה משדרת חוסר אמינות תיק פרשת הבלוגרים ומדיפה ריח ניצול כוח השררה למטרות אפלות. אם אכן פעל בשיקול דעת וביסודיות מדוע פעולות אלו אינן באות לידי ביטוי בהוצאת צווים כה דורסניים לכבוד האדם, חירותו וקניינו.
עלאא מסארווה היה צריך לנקוט במשנה זהירות נוכח העובדה כי הוא מטפל בחומר חסוי והחשודים ובאי כוחם אינם יכולים להגן על עצמם, במקום זאת לא חסך במילים ראותניות לאורך כל ימי מעצר הימים כגון: "מפעל עברייני", "רף המסוכנות הגבוה ביותר", ובצווים שיפוטיים דורסניים ולקויים.

Document-page-001Document-page-002Document-page-003

צו חיפוש

 

עלאא מסארווה

 

 

שופט עלאא מסארווה: רשלנות במילוי פרטים מהותיים בצו חיפוש בפרשת הבלוגרים

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.