לשכת רווחה ירושלים מונעת מאם לפגוש את בנה למרות החלטת ביהמש מתוך מטרה להוציאו לאימוץ

Spread the love
18 בנוב׳ 2016 – ארבע פעמים הורה שופט להפגיש בין אם לבנה הביולוגי שנשלח למשפחת אומנה, וארבע פעמים החלטת בית המשפט לא קוימה. כעת נלחמת האם לראות את בנה, המועמד לאימוץ.
למרות החלטת בית המשפט, שהורה להפגיש את סימה (שם בדוי) עם בנה, היא לא ראתה אותו כבר חודשיים, רשויות הרווחה בירושלים מונעות זאת ממנה. הסדרי הראייה שהונהגו בינה לבין רשויות הרווחה מאז שנלקח ממנה בנה מיד לאחר הלידה, בוטלו במפתיע לפני כחודשיים. הרשויות התעלמו מההוראה לחלוטין, ובהמשך פנו לביהמ"ש והצליחו להקפיא את ההחלטה.
עוד בבית החולים, כשנולד בנה לפני כשנה הוא נלקח ממנה על ידי רשויות הרווחה. סימה, שסובלת מפיגור קל, שיתפה פעולה כי הבינה שהיא צריכה עזרה בגידול הילד. לפני כחודשיים הופסקו הסדרי הראייה באופן חד צדדי, בדיעבד התברר כי מדובר ברצונן של הרשויות למסור את התינוק לאימוץ בטענה לטובת הילד. "הייתי רואה אותו פעמיים בשבוע, יום חול וימי שבת, ועכשיו זה הופסק לגמרי, הם לא מרשים לי", אמרה סימה.
האם פנתה לאגף לסיוע משפטי של משרד המשפטים, עורכת הדין אתי גוהר ,שמונתה לייצג אותה הגישה בקשה דחופה לחידוש הסדרי הראייה, השופט קיבל את בקשתה והורה לקיים את המפגשים. כך קרה בארבע דיונים שנערכו, בכולם החליט השופט לאפשר את המפגשים. אלא שעובדות לשכת הרווחה המטפלות באם לא מילאו את ההחלטה, ארבע פעמים.
"לא יעלה על הדעת שרשות עם כוח כל כך חזק תתנהל ככל העולה על רוחה, זה משהו שצריך להפסק" אמרה עו"ד גוהר המייצגת את האם.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=VEEaIaK3vEE]

מומי בירנבוים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.