קורל אבירם – יועצת בכירה שר הרווחה חיים כץ מרעילה בפיה נגד אזרחים

Spread the love
משרד הרווחה יפצה צעיר שהיועצת לשר קראה לו בשמות גנאי , זיו קריסטל 25 באוקטובר 2016 , פוסטה

בתגובה לפניית לשכת נשיא המדינה, עו"ד קורל אבירם כינתה אדם שביקש להיפגש עם השר חיים כץ כ"מתלונן סדרתי מעורער בנפשו" * האיש פנה לבית המשפט לתביעות קטנות והיועצת נמנעה מהופעה

דף הפייסבוק של הנתבעת קורל אבירם
דף הפייסבוק של הנתבעת קורל אבירם

משרד הרווחה יפצה ב-3,000 שקל צעיר בן 25 מאשדוד שפנה בבקשות לפקידים במשרד, זאת מאחר שיועצת בכירה לשר הרווחה, עו"ד קורל אבירם, קראה לצעיר בכינויי גנאי וכינתה אותו "מעורער בנפשו". התביעה נגד משרד הרווחה ונגד אבירם אישית, הוגשה לבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב, והסתיימה בפשרה. היועצת לשר לא הופיעה לדיון.

תחילת הפרשה בתלונה שהגיש הצעיר למשרד הרווחה נגד עובדת סוציאלית, המנהלת קו הסיוע של ער"ן. לטענתו, בעקבות שיחה איתו העבירה העובדת הסוציאלית את סיפורו ופרטיו לצד שלישי, ללא הסכמתו והפרה חסיון. לאחר שתלונתו נגנזה בטענה כי העו"סית פעלה בתום לב, הצעיר פנה לגורמים במשרד הרווחה וליועצי השר חיים כץ בבקשה לערוך בירור חוזר ולהפגיש אותו עם גורמים בכירים. לטענתו, פניותיו נענו בצורה מזלזלת, ובאיום של קב"ט המשרד בפנייה למשטרה אם ימשיך "להטריד".

בעקבות חוסר המענה, הצעיר פנה ללשכת פניות הציבור של נשיא המדינה ראובן ריבלין. מבית הנשיא ביקשו את תגובת משרד הרווחה. בתגובה שכתבה עו"ד אבירם, יועצת בכירה לשר, היא ציינה בפני מחלקת פניות הציבור של הנשיא כי "הפונה מוכר במשרד הרווחה כפונה סדרתי וככל הנראה מדובר באדם מעורער מבחינה נפשית". אבירם טענה גם כי "הוא מאיים ומטריד בטלפון את יועצי השר וכאשר מקבל תשובה שלילית מתחיל בסדרה קבועה של הטרדות, איומים ומכתבים".

מכתב התשובה של יועצת השר נמסר מבית הנשיא למתלונן. הבחור הצעיר, אשר המכחיש את הטענות שהועלו נגדו על ידי יועצת השר, הגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות בטענה כי הדברים שנכתבו נגדו פוגעים בשמו הטוב ומהווים לשון הרע. התובע ביקש לחקור בבית המשפט את יועצת השר, אך זו נמנעה מהופעה לדיון. אגב, גם לכתבה לא נמסרה תגובת עו"ד אבירם באמצעות משרד הרווחה.

השופטת שלומית בן יצחק הציעה למשרד הרווחה להגיע לפשרה, וזו סוכמה בפיצוי של 3,000 שקל.

משרד הרווחה יפצה צעיר שהיועצת לשר קראה לו בשמות גנאי , זיו קריסטל 25 באוקטובר 2016 , פוסטה

מומי בירנבוים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.