לשכת הרווחה חולון רודפת אחר קטינה שנאנסה על ידי מטפל בכפייה מטעמם

Spread the love
טובה פרי - תלישת קטינות מביתן ומשפחתן בדרכי רמיה ובניגוד לחוק ולכלליםהקלות הבלתי נסבלת של העלמת ילדים מבתיהם ע"י רשויות הרווחה משיקולים שונים ומשונים.
15.10.2016 – "העובד הסוציאלי אמר לי שהוא בשבילי ואז אנס אותי" עדותה של קטינה בת 13 שנים

ילדה בת 13 שנים (ילידת ינואר 2002), נאנסה במשך שנה על ידי עו"ס איתן בידגליק, שהיה גורם טיפולי בחייה בכפייה מטעם לשכת הרווחה חולון ע"פ צו בית משפט לנוער שופטת טובה פרי: "הוא היה אומר לי שהוא בשבילי". סמכתי עליו כי הוא איש מערכת ועובד מדינה.

לשכת רווחה חולון הרווחה (עובדות סוציאליות אורית ניר קסטרו וזיוה כהן פורת)  טייחה את האונס, ולא דיווחה למשטרה ולבית המשפט כי האנס הינו עובד סוציאלי מלשכת רווחה תל-אביב (כתב אישום הוגש נגדו ב- 29/9/16 והוא עצור עד תום ההליכים), והציגה מצג שקרי, כביכול שהאנס אינו ידוע.

"בשנה שחלפה הרווחה לא רצתה לתת לי עזרה. בכלל לא. ביקשתי לפני חצי שנה טיפול באל"י, ולא אישרו לי. הם סירבו לתת לי טיפול. הייתי אמורה לעלות לכתה ח', אבל מתחילת השנה לא הלכתי ללמוד. בכלל לא. העובדת הסוציאלית לא נתנה לי אישור להירשם לבית הספר. היא אמרה לי תלכי לפנימייה או שתישארי בבית. אני רוצה להגיד לציבור שלא יתקרבו למשרד הרווחה. הם לא עוזרים. כמה שבבית קשה, תנסו להסתדר עם ההורים".

אורית ניר קסטרו - לשכת הרווחה חולון
אורית ניר קסטרו – לשכת הרווחה חולון

זיוה כהן פורת - לשכת הרווחה חולון
זיוה כהן פורת – לשכת הרווחה חולון

לשכת רווחה חולון, סירבה לשקם את הקטינה בתוך הקהילה ולתת לילדה תמיכה במרכז אל"י לנפגעות תקיפה מינית.
במקום טיפול, החליטה הרווחה, ללא שיתוף הורי הקטינה או הקשבה לרצון הילדה, כי מקום הילדה שנפגעה מינית צריך להיות במוסד לנערות עברייניות "צופיה".

כלומר, להעניש את הילדה שנפגעה פעמיים: פעם אחת להעניש אותה על האונס שעברה ופעם שנייה לגרום לה טראומה בניתוקה ממשפחתה האוהבת והתומכת ומחבריה המסייעים לה להתגבר על המשבר.

למה הרווחה פועלת בצורה פוגענית? התשובה היא, כי הילדה נפגעה על ידי עובד סוציאלי פדופיל, משלהם, והרווחה עשתה ותעשה הכל להמשיך לטייח את העבירות הפליליות של הפדופיל הסוציאלי.

עובדה היא, כי התקשורת לא טרחה לציין שהפדופיל שנתפס הוא עובד סוציאלי שהיה הגורם הטיפולי בקטינה.

הקטינה, שלא רוצה להיקרע מהוריה, מסתתרת, ומסרבת בתוקף להיכלא במוסד "צופיה" לנערות עברייניות, כשידוע לה שהיא לא תקבל שם שום טיפול, ורק תולעט בכדורים פסיכיאטריים ותקבל עונשים על כל צעד ושעל.

אביה של הקטינה נעצר בטענה שהוא מסייע להסתיר את הקטינה.

האזינו לעדות הילדה.

צילום: לורי שם טוב, מראיין: מוטי לייבל.

מומי בירנבוים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.