גליה בת של חסויה נגד רעות שרותי אפוטרופוסות העמותה מפנטזת על מכירת הדירה של אמא שלי

Spread the love
יום חמישי 11/8/16 מחאת משפחות חסויים נגד רעות שרותי אפוטרופוסות בלובי בניין העמותה ברחובות.
עדותה של גליה: "אחרי שניתנה החלטה בביהמ"ש ברחובות הקובעת כי אמא שלי לא זקוקה למטפלת 24 שעות, פקידת הסעד ענת יוליס מלשכת רווחה רחובות, העבירה את התיק מביהמ"ש ברחובות לביהמ"ש בפתח-תקווה ושם השופטת רבקה מקייס, הפכה את ההחלטה ופסקה בדיוק ההיפך, שאמא שלי זקוקה למטפלת 24 שעות וכאן נסתם הגולל"

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=wZ85QYrtjgU]

גליה (בתמונה), נכה רתוקה לכסא גלגלים מתגוררת בבית אימה חולת אלצהיימר בדרגה קלה משנת 2011 וסועדת אותה.

לדבריה, עמותת רעות מונתה כאפוטרופוס על הגוף והרכוש של אימה, על ידי פקידת הסעד ענת יוליס, מהמחלקה לקשיש בלשכת רווחה רחובות, למרות שאביה היה כשיר לגמרי ויכול היה לשמש אפוטרופוס שלה.

התנהל דיון בבית המשפט לענייני משפחה. מומחה ביהמ"ש, פסיכוגריאטר קבע שהאם אינה זקוקה לאפוטרופוס ואילו פקידת הסעד יוליס התעקשה, כי האם זקוקה לטיפול צמוד של 24 שעות ביממה. באותה עת, האם הסתייעה במטפלת מספר שעות מידי יום. ההורים התנגדו למטפלת שתגור בביתם.

השופט זכריה ימיני, שכיהן בזמנו בביהמ"ש רחובות, קבע כי האימא לא צריכה מטפלת 24 שעות. אחרי שנקבעה עובדה זו, העובדת הסוציאלית העבירה את התיק מביהמ"ש ברחובות לביהמ"ש פתח-תקווה, התיק נותב לשופטת רבקה מקייס, וברגע שהתיק עבר לידיה, נסתם הגולל. גמרנו. היא פסקה שאמא שלי צריכה מטפלת 24 שעות, בדיוק כמו שפקידת הסעד רצתה.

מרגע מינוי עמותת רעות, הם פועלים כדי להוציא את אימי מהבית, לאשפז אותה בבית חולים. הם הגישו "בקשה בהולה למתן הוראות להוציא את החסויה מהבית בכוח משטרה", בטענה כי אין כספים לשלם למטפלת. גליה אומרת בזעזוע: "איך הם בכלל חושבים בצורה כל כך אכזרית לעשות את זה לאמא שלי, בכוח משטרה?".

עמותת רעות, לקחה את הפיקוד על נכסיה של האימא, ולא משכירה דירה שעומדת ריקה, כבר חצי שנה. לדברי גליה, היא שאלה את יהודה גוהר, למה הוא לא משכיר את הדירה, והוא השיב שהמצב סבוך.

גליה מאשימה את עמותת רעות, בהפקרה, ביזה והזנחה. היא טוענת שאמא שלה הוכתה על ידי מטפלת, היא דיווחה ולא עשו עם זה דבר. לדבריה, עמותת רעות "מפנטזת" על מכירת הבית של אמא שלה, ורוצים למכור את הדירה, לצורך תשלום חובות ארנונה שלא שולמו על ידם מרגע מינויים בשנת 2011, למרות שהם אלו שאחראים על תשלום החובות של הדירה במלואם.

תגובת יהודה גוהר הייתה לגולל על הבת גליה את מחדליה של עמותת רעות, ולדרוש את פינוייה מבית אימה, בטענה שהיא מתלוננת נגד העמותה, ואינה משלמת שכירות, למרות שהיא מתגוררת בבית אימה, כברת-רשות מיום היוולדה.

מומי בירנבוים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.