מרכז רקמן ועמותת בת מלך מנהלות קמפיין לקבלת משמורת לאישה אלימה שהיכתה את ילדיה ובעלה באכזריות בלתי נתפסת "אני רוצה שהילד שלי יחזור חי" – צפו בסרטונים ותראו למי מרכז רקמן נותן סיוע

Spread the love

מרכז רקמן ועמותת בת מלך, נותנים הגנה לנשים שמתעללות בילדיהן חסרי הישע, הן אלה שעומדות מאחורי הקמפיין המתוקשר של בתיה מזרחי, המתעללת והמכה את ילדיה וגם את בעלה: "אני רוצה שהילד שלי יחזור חי". הגברים נדרשים להיזהר ממכון רקמן ועמותת בת מלך. הערב היה צריך להיות משודר בחדשות ערוץ 1 כתבה על מסע הדמוניזציה אותו עורכת בתיה מזרחי, אלא שהגברת באמצעות מרכז רקמן ועמותת בת מלך, הוציאו צו איסור פרסום לערוץ 1, מלפרסם את היותה אלימה.

זו הלקוחה שמקבלת הגנה ממרכז רקמן ועמותת בת מלך:

[wpvideo kc8V6Tsp]

צובתיה מזרחי, הוציאה צו איסור פרסום לערוץ 1 בטענה שהפרסום "יחשוף את הילד שלה". באופן מקומם, מזרחי מפרה את צו איסור הפרסום שהיא עצמה דרשה, כאשר מיהרה לחגוג את ביטול השידור בערוץ 1, שבו היו נחשפים מעלליה ובדיותיה. למזרחי יש תפיסה משונה מאוד, לגבי עיקרון פומביות הפרסום. הגברת יצאה בקמפיין מחריד נגד בעלה לשעבר, הכולל שקרים, בדיות, ועלילות שווא נגדו, כאילו מדובר באדם שישב בכלא על זריקת רימון, בעוד שהאמת היא, שלרועי כהן, היה עסק לממכר מכוניות (הדבר מצויין בתסקיר פקידת הסעד). מכונית שנמכרה לעבריין, לא בוצעה העברת הרישום של הרכב במשרד הרישוי על שמו של הקונה, ועל כן רועי נחשד שהרכב של העבריין שהיה רשום על שמו, שימש לביצוע פעילות חבלנית. רועי כהן זוכה מעבירה זו. כפי שתראו מיד גם למטה, הוא גם זוכה מתלונות הכזב שהגישה נגדו בתיה מזרחי.

אלא שמזרחי, פנתה לתקשורת, לעיתון ידיעות אחרונות, הידוע בחוסר אמינותו, כשפרסמו כתבה כוזבת כשהם יודעים שהיא כזו, שכן החומר המוצג בכתבה זו ואף יותר מכך נמסר לידיהם: "אני רוצה שהילד שלי יחזור חי" האם ישב בעבר בכלא על זרית רימון. הוא מסוכן, מזהירה האם שנמלטה ממנו למעון לנשים מוכות".

מרגע שהבינה בתיה מזרחי, שהשקרים שלה הולכים להיחשף בטלויזיה, בחדשות בשעת הפריים-טיים בערוץ 1, מיהרה לפנות לבית הדין הרבני, להוציא צו האוסר את פרסום השידור. אב בית הדין נענה לבקשה, שהיא בהחלט יוצאת דופן. אחרי הכל, בתיה מזרחי, היא זו שפרסמה בידיעת בית הדין בכל מדיה תקשורתית קיימת את תמונות הילד שלה עם בעלה, כשהיא מציגה אותו כעבריין נמלט החוטף ילד.

אז למה אנחנו מפרסמים את הכתבה ואת הצו? כי תנחשו מי הפרה את הצו הזה. נכון, בתיה מזרחי. הגברת העלתה (26.5.16) לפייסבוק שלה פוסט: "בעקבות הקמפיין השקרי של לורי שם טוב המסייעת לאב העבריין ולעו"ד שלו, הוצא צו איסור פרסום".

כדי שלא יהיה ספק, בתיה מזרחי, לא הסירה את הסרטון על הבן שלה מהפייסבוק, גם לא את התמונות של הגרוש שלה עם בנה מהפייסבוק וכל הכתבות המכפישות, כולל צווי בית הדין הרבני, שניתנו בדלתיים סגורות מופיעות בעמוד ההזוי שלה. אז מה, גברת בתיה מזרחי, איסור פרסום חל רק כאשר זה משרת אותך? ופומביות הדיון קיימת רק כאשר היא מתאימה לך?

https://www.facebook.com/%D7%90%D7%A0%D7%99-%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%94-%D7%A9%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%93-%D7%A9%D7%9C%D7%99-%D7%99%D7%97%D7%96%D7%95%D7%A8-%D7%97%D7%99-1537421496561056/?fref=ts

כדי שתבינו במי מדובר? תסקיר פקידת סעד המליץ על דרכי התערבות טיפולית לשיפור התקשורת בין ההורים על ידי "הפניה של האם לטיפול במרכז למניעת אלימות – במקום מגוריה". הדברים מדברים בעד עצמם. טיפול בתיה מזרחי לא מקבלת. היא משליכה את התנהגותה האלימה על האבא, ומאשימה אותו שהוא זה שנוהג באלימות.

מסמכים0003 בתיה מזרחי מפנה את הקוראים שלה ל"עבר הפלילי" של האבא בדף השקרי של הפייסבוק שלה. תלונות השווא שהגישה נגד בעלה נסגרו מחוסר אשמה פלילית, והיא הודתה במשטרה, כי שיקרה בהגשת תלונות כוזבות, כשהעלילה על רועי שאנס אותה, מהסיבה שבעלה רצה להתגרש ממנה.

"ש. אני מבין שאת כאן כי את רוצה לבטל את התלונה?

ת. כן.

ש. למה?

ת. כי שיקרתי.

ש. האם זה נכון ששיקרת בכך שאמרת שרועי קילל אותך והשמיץ אותך?

ת. כן.

ש. האם זה נכון ששיקרת כך שאמרת שרועי הוריד לך את החצאית בכוח ונגע בחזה שלך  ללא הסכמתך?

ת. שיקרתי.

ש. אז למה בעצם שיקרת?

ת. אמרתי כבר שלוש פעמים הוא איים שהוא יתגרש ממני.

ש. בגלל שהוא רצה להתגרש שירת?

ת. כן כדי שהוא יפחד להתגרש.

ש. האם האמוציות היו כל כך חזקות שלא חשבת על שום דבר ובאת והפללת אותו כך ועוד בשבת?

ת. כן.

ש. האם שיקרת בכך שכל האיומים שאמרת שהוא אמר הם לא נכונים כגון: "אני אשבור לך את הפנים", "אני אגמור עלייך", "לא ימצאו את הגופה שלה"?

ת. כן שיקרתי.

ש. את מתכוונת לחזור לאלעד?

ת. לא אני חוזרת להורים שלי.

ש. האם פעם רועי הרביץ לך מתי שהוא בזמן היכרותכם עד היום?

ת. לא. מעולם הוא לא הרים עלי יד.

ש. לגבי זה שאמרת שהוא עשה תנועה שהוא בא והוריד את המכנסיים ואמר לך "בואי תמצצי לי זה היה שקר"?

ת. שקר.

בסיום עדותה של בתיה על חזרתה מתלונת הכזב היא מסכמת: "בדיתי את הכל מליבי. אני מצטערת על כך שגזלתי את זמנה של משטרת ישראל לא אחזור על זה". המשטרה סלחה לה. אחרי הכל מדובר בשנת 2009, ואז תקנה 2.5 הגנה על השקרנית בתיה מזרחי ולא נקטו נגדה שום סנקציה על הגשת תלונה כוזבת.

מסמכים0001 מסמכים0002[wpvideo 6xs2h8yG]

בסרטון כאן, תוכלו לראות שבתיה מזרחי מפליאה מכותיה גם על בעלה רועי:

[wpvideo IOk1usuE]

לאישה זו, העביר בית הדין הרבני את משמורת הילדים הקטנים של האבא, שהינו אב למופת.

תיאורלאורך כל קריאת התסקיר, לא עולה מילה אחת, על אלימות של האבא כלפי האמא או כלפי הילדים. נהפוך הוא! בחלק נוסף בתסקיר פקידת הסעד עולה, כי לאמא קושי להינתק מהילדה והיא גורמת לקטינה בעיות אכילה. האם  לא קיבלה את המלצות התסקיר שהתקבלו כפסק דין על ידי בית הדין הרבני, והחלה תוקפת מחזית אחרת. האבא הטוב לדבריה, הפך באחד, לאב מזניח, מכה ומתעלל והיא פנתה אל רשויות הרווחה, במקום מגוריה החדשים, וטענה כי האבא "מכה אותה". פקידת הסעד דיווחה לבית המשפט: "ההחלטה לקחת את הילדים היתה של בתיה (האם), איסוף הילדים נעשה על פי שיקול דעתה ובאופן עצמאי." בתיה מזרחי חטפה את הילדים שהיו במשמורת משותפת בניגוד לצו בית הדין הרבני, ועל כן הועברה משמורת הילדים שהיתה משותפת למשמורת בידי האב.

בסופו של יום, השיגה בתיה מזרחי את מטרתה. ילדים בריאים, אשר טופלו היטב ובמסירות על ידי האבא רועי כהן, נחטפו למקלט לנשים מוכות, שם הילדים הוכו על ידי ילדים אחרים, והקטין xxx בשיחה מוקלטת עם אביו רועי כהן, התחנן אל האבא "אבא מרביצים לי, בוא תיקח אותי". ילדים בני 4.5 ושנתיים, הוצאו בניגוד לכל דין ובניגוד מוחלט לטובת הילדים, מבית אביהם. בית הדין הרבני, ראה את התנהגותה של האישה בחומרה רבה, והעביר את משמורת הילדים לידי האב כשהוא מצווה על משרד הרווחה להוציא את הילדים לאלתר מהמקלט אליו ברחה בתיה מזרחי, שלא הייתה מוכה כלל וכלל, ולהעבירם לידי האבא.

כאן, כבר נכנסו ארגוני הנשים האיומות, מרכז רקמן ועמותת בת מלך, והחלו לאיים על בית הדין הרבני, והתוצאה היא, שהרבנים שיודעים היטב, כי האבא הוא טוב וראוי לגדל את ילדיו, הוציאו החלטה במעמד צד אחד המורה, לאבא להחזיר את הילד לידי האם. הילד, כפי שראיתם בסרטונים, לא מוכן לחזור לידי האם האלימה שלא קיבלה טיפול כפי שהומלץ לה על ידי שירותי הרווחה.

Document-page-001 Document-page-002 Document-page-003 Document-page-004 Document-page-005

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.